صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/آشنایی با مجتمع لوکس باغ بهشت سعادت آباد

آشنایی با مجتمع لوکس باغ بهشت سعادت آباد

برج های تهران۱۴۰۲/۵/۲۴1710
آشنایی با مجتمع لوکس باغ بهشت سعادت آباد

در این بخش ما قصد داریم در رابطه با یکی از سازه های بسیار معروف و سرشناس در سعادت آباد صحبت کنیم. بهشت زمینی سعادت آباد، همان باغ بهشت 24 متری است. مجتمع مسکونی باغ بهشت یکی از مجموعه های وسیع و زیبایی است که با معماری منحصر به فرد خود توانسته است که توجه افراد متعددی را به خود جلب کند، شهرک باغ بهشت یکی از بهترین نقطه های سعادت آباد تهران به شمار می آید.

مشخصات برج باغ بهشت

مساحت کلی این مجموعه 9 هکتار است که به بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران (بتاجا) تعلق دارد. این مجتمع شامل 14 بلوک (برج) و هر یک به تعداد 12 طبقه دارد. به طور کلی این مجموعه با مساحت 276648 متر مربع یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی ایران می باشد.

در حال حاضر تعداد واحد های مسکونی در این پروژه 1025 واحد بوده که واحد ها از سال 1394 به اعضا به طور کامل تحویل داده شده است. این مجموعه آپارتمان های لوکس در سعادت آباد را در خود جای داده است.

موقعیت جغرافیایی مجتمع باغ بهشت

این مجموعه در سعادت آباد و در شمال غربی تهران واقع شده است. از نظر میزان دسترسی این مجموعه سمت شمال به بزرگراه یادگار امام و از سمت شرقی به بلوار کشاورز و میدان فرهنگ راه دارد و از نظر میزان دسترسی به امکانات در شرایط مطلوبی قرار دارد. این مجموعه به خیابان 24 متری دسترسی دارد و برج های این مجموعه از دسته آپارتمان های خیابان 24 متری است که می توانید برای خرید در نظر داشته باشید.

نقشه مجتمع باغ بهشت

در ابتدای راه باید بگوییم که این مجموعه دارای جمعیت زیاید است، به طوری که باغ بهشت از 14 برج مسکونی تشکیل شده است که هر یک از این برج های مسکونی دارای یک طبقه همکف و سه طبقه پارکینگ است. ساختار این مجموعه به گونه ای است که چهار نوع برج  A، B، C و D را شامل می شود و بلوک‌های تیپ A و D اسکلت بتنی و تیپ B و C اسکلت فلزی می‌باشند. شما می توانید نقشه کامل برج باغ بهشت را در ادامه مشاهده کنید؛ با توجه به پلان ساختاری مجتمع باغ بهشت می بینید که هر سری از برج ها به یک شکلی ساخته شده اند. بلوک های A از A1 تا A4 ادامه دارد. بلکو های بی شامل بلوک های B1 و B2 هستند. بلوک های سی شامل بلوک های C1 تا C5 است، و در آخر بلوک های D1 و D2 و D3 را داریم. این بخش از منطقه 2 در ارتفاع قرار دارد و برای اجاره آپارتمان در بام تهران سعادت آباد می توانید این مجتمع مسکونی را در نظر داشته باشید.

نقشه و پلن برج های مجتمع باغ بهشت در سعادت آباد تهران

امکانات برج باغ بهشت

در هر یک از برجهایی که دراین مجموعه قرار دارد یک تعداد امکانات وجود دارد که در همه آنها مشترک است. از امکانات داخلی برج باغ بهشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسنوکر
  • آب نما
  • آسانسور
  • اعلام حریق
  • اطفا حریق
  • آنتن مرکزی
  • سالن ورزش
  • شوتینگ زباله
  • برق اضطراری
  • آیفون تصویری
  • سالن اجتماعات
  • میز بازی بیلیارد
  • لابی ورودی مجلل
  • موتورخانه مرکزی
  • دوربین مدار بسته
  • تهویه هوای پارکینگ
  • طبقات متعدد پارکینگ

به طور کلی در این مجموعه محیطی را با الگو گیری از پارک آب و آتش فراهم کرده اند که کودکان در روزهای گرم تابستان لحظات شادی را داشته باشند. در کنار آن بخش جنوبی 3 هکتاری مجموعه به صورت پارک جنگلی قابل استفاده برای ساکنین مجتمع ایجاد کرده است. در این بخش شما می توانید وسایل بازی کودکان را مشاهده کنید که برای روز های تابستانی بسیار مورد استفاده است.

امکانات برج باغ بام بهشت آبنمای شبیه سازی شده از پارک آب و آتش

محوطه بهشتی باغ بهشت

خب حالا که به این بخش رسیده ایم لازم است بدانید که پیشرفت در حوزه ساخت و ساز در تهران یک مسئله مهم را در تهران پدید آورده است، آن هم کم شدن فضای سبزی است که هر یک از سازه های ساخته شده نیاز دارد. اما مهندسان و طراحان مجتمع باغ بهشت این موضوع را به دقت رعایت کرده اند. اگر شما در نقشه باغ بهشت مشاهده کنید؛ دور تا دور برج های مجتمع به طور کامل با فضای سبز پرشده است که هر یک از آن ها به طور دقیق و با نظارت مهندسان فضای سبز در بین برج های مجتمع باغ بهشت توزیع شده است؛ تا علاوه بر محیطی سالم چشم انداز زیبایی برای افراد ایجاد کند، خرید آپارتمان در برج های سعادت آباد می تواند این امکان را به شما دهد. و محوطه کاملا اسم این مجتمع را توجیه میکند.

تلفیق معماری ایرانی با طبیعت

اگر به مجتمع باغ بهشت رفته باشید؛ می بینید که تمامی فضاهای سبزی که برای مجتمع انجام شده از معماری ایرانی الهام گرفته است. ساختارش طوری است که شما می توانید با تمامی وسایل نقلیه رفت و آمد داشته باشید و در کنار فضای لازم برای پیاده روی تمامی محوطه ها با سنگفرش پر شده است. شما می توانید به راحتی برای زندگی در این معماری زیبا میتوانید از آگهی های خرید آپارتمان 100 متری در سعادت آباد استفاده کنید.

از سمتی دیگر قرار دادن آلاچیق در کنار تنوع گیاهی بالا تماما سبب شده تا زیبایی این محوطه ها بیشتر شود؛ یک نکته جالب درباره مجتمع باغ بهشت نزدیکی آن به رودخانه درکه است که سبب شده تا ابنمایی زیبا برای این مجموعه طراحی شود.

قیمت مجتمع مسکونی باغ بهشت

برج باغ بهشت و آپارتمان های آن با توجه به امکاناتی که در بالا راجب آن ها صحبت کرده ایم، از واحد های گران خیابان 24 متری است، شهرك باغ بهشت سعادت اباد یکی از بخش هایی است که با خرید و یا اجاره ملک در آن می توانید یک محیط خصوصی را برای خود داشته باشید، از سمتی دیگر اگر می خواهید قیمت واحد های مجتمع باغ بهشت را مشاهده کنید، می توانید به آگهی های خرید آپارتمان در خیابان 24 متری بروید.

محوطه و فضای سبز برج های باغ بهشت سعادت آباد تهران

سکونت و خرید آپارتمان در باغ بهشت

حالا که به این نقطه رسیده ایم شاید خیلی از شما ها با خواندن و دیدن عکس های این مجموعه خواهان این شده اید تا زندگی در این مجموعه را تجربه کنید. اگر می خواهید آگهی های خرید را مشاهده کنید می توانید به سراغ آگهی های خرید آپارتمان در 24 متری را مشاهده کنید. اما به دلیل بالا بودن قیمت ملکی در این مجتمع؛ اجاره گزینه بهتری است شما می توانید با اجاره آپارتمان در سعادت آباد از تمامی امکانات این مجموعه استفاده کنید.

سعادت آباد؛ محله ای لوکس و اعیونی نشین در تهران، سعادت ‌‌آباد از جمله ناحیه هایی است که در شمال غربی تهران واقع شده، سعادت آباد جز ناحیه یک منطقه دو شهرداری تهران به حساب می آیند. اگر شما از دسته افرادی هستید که می خواهید اطلاعات کامل و صفر تا صدی از سعادت آباد داشته باشید؛ پیشنهاد می کنیم تا مقاله معرفی سعادت آباد تهران را در املاک مثلث مطالعه کنید.

اجاره آپارتمان در باغ بهشت سعادت آباد

یکی از مسائلی که میتواند خرید آپارتمان در باغ بهشت را بحث برانگیز کند، سندهای ملکی است که در این منطقه قرار دارد. برای بسیاری از واحد های باغ بهشت سند رسمی وجود ندارد چرا که بر اساس گفته هایی که به ثبت رسیده است. این منطقه از بخش هایی است که زمین به صورت اوقافی بوده است و  به همین دلیل است امکان صادر کردن سند برای این مجموعه مسکونی امکان پذیر نمی باشد. بااین حال شما می توانید با اجاره آپارتمان باغ بهشت سعادت آباد از تمامی امکاناتی که در این مجموعه قرار دارد استفاده کنید تا در کنار لوکس بودن راحتی را نیز به شما ارئه دهد. باغ بهشت از مجتمع های مسکونی معروف ایران بوده که به صورت رسمی می توانید تصاویر مجتمع مسکونی باغ بهشت را به راحتی در سایت باغ بهشت مشاهده کنید.

باغ بهشت تهران کجاست؟
مجتمع دشت بهشت سعادت آباد یا همان باغ بهشت یکی از مجموعه های معتبری است که در خیابان 24 متری یا محمدعلی کشاورز واقع شده است.

2

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

مریم

ما 6 ماه از سپهر اومدیم اینجا دلم برای شهرک خیلی تنگ شده اما باغ بهشت خیلی بهتره

تهرانی

به نظرم تو ایران برج باغ بام بهشت از همه لوکس تره

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی برج سروستان در سعادت آباد تهران

معرفی برج سروستان در سعادت آباد تهران

یکی از برج های شناخته شده ای که در سعادت آباد تهران و در بلوار پاکنژاد واقع شده است، برج سروستان است. این برج یکی از سازه های مناسب برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود.

برج باران در سعادت آباد

برج باران در سعادت آباد

از دسته سازه هایی که در سعادت آباد واقع شده است و یکی از گزینه های عالی برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود، برج باران می باشد. اگر شما برج باران را نمی شناسید با ما همراه باشید تا این برج را به شما معرفی کنیم.

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج های دوقلو در سعادت آباد را می شناسید؟ برج هلیوس همان برج های دوقلو مدرن و بسیار مشهوری است که در سعادت آباد تهران ساخته شده اند.

برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج ممتاز سعادت آباد تهران

سازه ای زیبا و مدرن در بلوار فرهنگ منطقه 2 تهران برج ممتاز، برجی زیبا با نمایی یونانی اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی از این برج و سازه به دست آورید می توانیم به شما این مقاله را پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید تا برج ممتاز را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.