صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/آشنایی با مجتمع لوکس باغ بهشت سعادت آباد

آشنایی با مجتمع لوکس باغ بهشت سعادت آباد

برج های تهران۱۴۰۲/۵/۲۴4185
آشنایی با مجتمع لوکس باغ بهشت سعادت آباد

برج باغ بهشت

برج باغ بهشت، یک مجتمع مسکونی در ناحیه شمال غربی تهران واقع شده است که با نام شهرک باغ بهشت نیز شناخته می‌شود. این شهرک شامل ۱۴ برج مسکونی جداگانه است، که شروع ساخت آن به زمان فرمانده‌ی محمد رضا شاه بازمی‌گردد و پس از انقلاب اسلامی نیز فعالیت‌های ساخت و ساز آن ادامه یافته است. در حال حاضر، این شهرک یا برج باغ بهشت به مالکیت بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد، این ملک به نسبت قیمت اجاره خانه غرب تهران، برای اجاره گران تر است و تنها به دلیل امکاناتی است که در این مجموعه قرار دارد.

در این بخش ما قصد داریم در رابطه با یکی از سازه های بسیار معروف و سرشناس در سعادت آباد صحبت کنیم. بهشت زمینی سعادت آباد، همان باغ بهشت 24 متری است. مجتمع مسکونی باغ بهشت یکی از مجموعه های وسیع و زیبایی است که با معماری منحصر به فرد خود توانسته است که توجه افراد متعددی را به خود جلب کند، شهرک باغ بهشت یکی از بهترین نقطه های سعادت آباد تهران به شمار می آید.

برج باغ بهشت سعادت آباد

برج باغ بهشت در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است و یکی از نقاط برجسته و پرطرفدار در شهر می‌باشد. این برج در یکی از محلات شهر که با دسترسی عالی و آب و هوای خوش شهرت یافته، قرار دارد. جذابیت برج باغ بهشت سعادت آباد نه تنها به دلیل مکانی مناسب خود، بلکه به دلیل ترکیب بین دسترسی آسان و محیط زیست دلنشین، بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، این سازه در نزدیکی میدان فرهنگ ساخته شده است و از دسته سازه هایی می باشد که در نزدیکی آپارتمان های لوکس بلوار سرو قرار دارد.

این برج یکی از مجتمع‌های پرطرفدار در این ناحیه است و توانسته با ارائه امکانات لوکس و خدمات با کیفیت، بخشی از محبوبیت خود را به دلیل زیبایی و رفاهی بودن محله‌ای که در آن واقع شده، کسب کند.

برج‌های باغ بهشت

برج‌های باغ بهشت، متشکل از 14 برج مختلف، به دو دوره زمانی مختلف، یعنی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، احداث گردیده است. تعاونی ارتش جمهوری اسلامی در یک بیانیه اعلام کرده است که برج 14 این مجتمع، آخرین برج این سری می‌باشد. هرچند که قبل از ایجاد این برج، تعاونی ارتش در بیانیه‌های گذشته اعلام کرده بود که تعداد برج‌ها در این شهرک افزایش نخواهد یافت.

یکی از مشکلات این شهرک، شلوغی آن به دلیل وجود تعداد زیادی از مجتمع‌هاست. این معضل ممکن است بر ارتباطات اجتماعی و ترافیک منطقه تأثیر گذار باشد.

مشخصات برج باغ بهشت

مساحت کلی این مجموعه 9 هکتار است که به بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران (بتاجا) تعلق دارد. این مجتمع شامل 14 بلوک (برج) و هر یک به تعداد 12 طبقه دارد. به طور کلی این مجموعه با مساحت 276648 متر مربع یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی ایران می باشد.

در حال حاضر تعداد واحد های مسکونی در این پروژه 1025 واحد بوده که واحد ها از سال 1394 به اعضا به طور کامل تحویل داده شده است. این مجموعه آپارتمان های لوکس در سعادت آباد را در خود جای داده است.

موقعیت جغرافیایی مجتمع باغ بهشت

این مجموعه در سعادت آباد و در شمال غربی تهران واقع شده است. از نظر میزان دسترسی این مجموعه سمت شمال به بزرگراه یادگار امام و از سمت شرقی به بلوار کشاورز و میدان فرهنگ راه دارد و از نظر میزان دسترسی به امکانات در شرایط مطلوبی قرار دارد. این مجموعه به خیابان 24 متری دسترسی دارد و برج های این مجموعه از دسته آپارتمان های خیابان 24 متری است که می توانید برای خرید در نظر داشته باشید.

نقشه مجتمع باغ بهشت

در ابتدای راه باید بگوییم که این مجموعه دارای جمعیت زیاید است، به طوری که باغ بهشت از 14 برج مسکونی تشکیل شده است که هر یک از این برج های مسکونی دارای یک طبقه همکف و سه طبقه پارکینگ است. ساختار این مجموعه به گونه ای است که چهار نوع برج  A، B، C و D را شامل می شود و بلوک‌های تیپ A و D اسکلت بتنی و تیپ B و C اسکلت فلزی می‌باشند. شما می توانید نقشه کامل برج باغ بهشت را در ادامه مشاهده کنید؛ با توجه به پلان ساختاری مجتمع باغ بهشت می بینید که هر سری از برج ها به یک شکلی ساخته شده اند. بلوک های A از A1 تا A4 ادامه دارد. بلکو های بی شامل بلوک های B1 و B2 هستند. بلوک های سی شامل بلوک های C1 تا C5 است، و در آخر بلوک های D1 و D2 و D3 را داریم. این بخش از منطقه 2 در ارتفاع قرار دارد و برای اجاره آپارتمان در بام تهران سعادت آباد می توانید این مجتمع مسکونی را در نظر داشته باشید.

نقشه و پلن برج های مجتمع باغ بهشت در سعادت آباد تهران

امکانات برج باغ بهشت

در هر یک از برجهایی که دراین مجموعه قرار دارد یک تعداد امکانات وجود دارد که در همه آنها مشترک است. از امکانات داخلی برج باغ بهشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسنوکر
  • آب نما
  • آسانسور
  • اعلام حریق
  • اطفا حریق
  • آنتن مرکزی
  • سالن ورزش
  • شوتینگ زباله
  • برق اضطراری
  • آیفون تصویری
  • سالن اجتماعات
  • میز بازی بیلیارد
  • لابی ورودی مجلل
  • موتورخانه مرکزی
  • دوربین مدار بسته
  • تهویه هوای پارکینگ
  • طبقات متعدد پارکینگ

به طور کلی در این مجموعه محیطی را با الگو گیری از پارک آب و آتش فراهم کرده اند که کودکان در روزهای گرم تابستان لحظات شادی را داشته باشند. در کنار آن بخش جنوبی 3 هکتاری مجموعه به صورت پارک جنگلی قابل استفاده برای ساکنین مجتمع ایجاد کرده است. در این بخش شما می توانید وسایل بازی کودکان را مشاهده کنید که برای روز های تابستانی بسیار مورد استفاده است.

امکانات برج باغ بام بهشت آبنمای شبیه سازی شده از پارک آب و آتش

محوطه بهشتی باغ بهشت

خب حالا که به این بخش رسیده ایم لازم است بدانید که پیشرفت در حوزه ساخت و ساز در تهران یک مسئله مهم را در تهران پدید آورده است، آن هم کم شدن فضای سبزی است که هر یک از سازه های ساخته شده نیاز دارد. اما مهندسان و طراحان مجتمع باغ بهشت این موضوع را به دقت رعایت کرده اند. اگر شما در نقشه باغ بهشت مشاهده کنید؛ دور تا دور برج های مجتمع به طور کامل با فضای سبز پرشده است که هر یک از آن ها به طور دقیق و با نظارت مهندسان فضای سبز در بین برج های مجتمع باغ بهشت توزیع شده است؛ تا علاوه بر محیطی سالم چشم انداز زیبایی برای افراد ایجاد کند، خرید آپارتمان در برج های سعادت آباد می تواند این امکان را به شما دهد. و محوطه کاملا اسم این مجتمع را توجیه میکند.

تلفیق معماری ایرانی با طبیعت

اگر به مجتمع باغ بهشت رفته باشید؛ می بینید که تمامی فضاهای سبزی که برای مجتمع انجام شده از معماری ایرانی الهام گرفته است. ساختارش طوری است که شما می توانید با تمامی وسایل نقلیه رفت و آمد داشته باشید و در کنار فضای لازم برای پیاده روی تمامی محوطه ها با سنگفرش پر شده است. شما می توانید به راحتی برای زندگی در این معماری زیبا میتوانید از آگهی های خرید آپارتمان 100 متری در سعادت آباد استفاده کنید.

از سمتی دیگر قرار دادن آلاچیق در کنار تنوع گیاهی بالا تماما سبب شده تا زیبایی این محوطه ها بیشتر شود؛ یک نکته جالب درباره مجتمع باغ بهشت نزدیکی آن به رودخانه درکه است که سبب شده تا ابنمایی زیبا برای این مجموعه طراحی شود.

قیمت خرید آپارتمان در باغ بهشت

برج باغ بهشت و آپارتمان های آن با توجه به امکاناتی که در بالا راجب آن ها صحبت کرده ایم، از واحد های گران خیابان 24 متری است، شهرک باغ بهشت سعادت اباد یکی از بخش هایی است که با خرید و یا اجاره ملک در آن می توانید یک محیط خصوصی را برای خود داشته باشید، از سمتی دیگر اگر می خواهید قیمت واحد های مجتمع باغ بهشت را مشاهده کنید، می توانید به آگهی های خرید آپارتمان در خیابان 24 متری بروید.

محوطه و فضای سبز برج های باغ بهشت سعادت آباد تهران

خرید آپارتمان در باغ بهشت

حالا که به این نقطه رسیده ایم شاید خیلی از شما با خواندن و دیدن عکس های این مجموعه خواهان این شده اید تا زندگی در این مجموعه را تجربه کنید. اگر می خواهید آگهی های خرید را مشاهده کنید می توانید به سراغ آگهی های خرید آپارتمان در 24 متری بروید. این مجتمع مسکونی در خیابان محمد علی کشاورز که در گذشته نام خیابان 24 متری شناخته می شد؛ قرار دارد و وجود شهرک آتی ساز و باغ بهشت در کنار هم باعث می شود تا این خیابان یکی از خیابان گران قیمت برای خرید ملک شناخته شود.

اجاره آپارتمان در باغ بهشت سعادت آباد

اگر به دنبال اجاره برج باغ بهشت هستید، این انتخاب بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. برج باغ بهشت، به عنوان یک شهرک آرام و دور از شلوغی، از جمله مکان‌های بسیار مناسب برای اجاره و زندگی محسوب می‌شود. این شهرک به دلیل امنیت بالایی که در آن فراهم شده است، امکانات لوکس مسکن، هوشمندی خانه‌ها، و وجود امکانات رفاهی همچون باشگاه ورزشی و پارکینگ اختصاصی، همواره توجه مستأجران را به خود جلب کرده است. نظارت 24 ساعته از سوی نگهبانان نیز از ایجاد یک محیط امن و آرام برای ساکنان آن برج بهشتی اطمینان می‌بخشد. به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی از افراد به اجاره خانه در این برج باغ بهشت درخواست می‌دهند. با این حال شما می توانید با اجاره آپارتمان باغ بهشت سعادت آباد از تمامی امکاناتی که در این مجموعه قرار دارد استفاده کنید تا در کنار لوکس بودن راحتی را نیز به شما ارئه دهد.

باغ بهشت تهران کجاست؟
مجتمع دشت بهشت سعادت آباد یا همان باغ بهشت یکی از مجموعه های معتبری است که در خیابان 24 متری یا محمدعلی کشاورز واقع شده است.

2

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

مریم

ما 6 ماه از سپهر اومدیم اینجا دلم برای شهرک خیلی تنگ شده اما باغ بهشت خیلی بهتره

تهرانی

به نظرم تو ایران برج باغ بام بهشت از همه لوکس تره

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
نحوه و مراحل گرفتن سند المثنی ملکی

نحوه و مراحل گرفتن سند المثنی ملکی

اگر شما هم سند اصلی خود را گم کرده اید و می خواهید اقدام به گرفتن سند المثنی کنید؛ در این مقاله به صورت کامل مراحل دریافت سند المثنی را برای شما شرح می دهیم.

سند ملکی وقفی

سند ملکی وقفی

خریدار ملک وقفی، مالک آن نخواهد بود و اجازه رهن، اجاره، ساخت و ساز و فروش ملک وقفی را به صورت مستقل ندارد.

سند ملکی تک برگ

سند ملکی تک برگ

سند تک برگ یکی از انواع اسناد ملکی است و به جهت مزایایی که دارد نسبت به دیگر اسناد، اعتبار بیشتری دارد.

سند مشاع

سند مشاع

برای استعلام سند مشاع میتوانید به سامانه ثبت اسناد و املاک مراجعه نمایید.

مجوزه های کسب و کار ملکی چیست؟

مجوزه های کسب و کار ملکی چیست؟

هر یک از کسب و کار های دنیا نیازمندی هایی در جهت مجوز دارند که کسب و کار املاک نیز از این مستثنی نیست و شما برای داشتن این بیزینس نیاز به یک سری مجوز دارید که در این بخش آن ها را به شما میگوییم.