صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/برج باران در سعادت آباد

برج باران در سعادت آباد

برج های تهران۱۴۰۳/۲/۱۷143
برج باران در سعادت آباد

برج باران

برج باران یکی از سازه های شناخته شده ای است که در سعادت آباد، خیابان بهزاد شمالی و خیابان هلاجیان واقع شده است. این مجموعه یکی از گزینه های مناسب برای زندگی در آپارتمان های سعادت آباد شناخته می شود؛ برای آشنایی بیشتر با برج باران در ادامه با مشاوران املاک مثلث همراه باشید.

اطلاعات برج باران

برج باران یکی از سازه های 18 طبقه ای است که در سعادت آباد تهران واقع شده است، این برج از دسته سازه های نوساز سعادت آباد شناخته می شود و در هر یک از طبقات این برج می توانید سه واحد را مشاهده کنید.

متراژ واحدها

این مجموعه از متراژ های متنوعی برخوردار می باشد ولی نکته تامل برانگیز در رابطه با این مجموعه این است که تمامی واحدهای آن سه خوابه می باشد.

  • 184 متر سه خواب
  • 180 متر سه خواب
  • 215 متر سه خواب

امکانات برج باران

همانطور که گفتیم این برج نوساز است ولی به نسبت برج هایی که در سعادت آباد قرار دارد امکاناتی مانند استخر و سالن ورزشی را دارا نمی باشد. از این رو شما با خرید واحد در برج سعادت آباد می توانید از امکانات زیر استفاده کنید.

  • دو تراس
  • هواساز
  • دو لاین آسانسور
  • کف سالن سرامیک
  • سیستم اعلا و اطفائ حریق
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی کولر و موتورخانه مرکزی

خرید آپارتمان در برج باران

اگر شما هم تمایل به خرید برج باران و یا برج سروستان که در نزدیکی این برج واقع شده است دارید؛ یکی از مجموعه های فعال در حوزه ارائه ملک در منطقه 2 تهران مجموعه مثلث است که سابقه بیشتر از 10 سال را در این منطقه دارا می باشد. از این رو برای شمایی که به دنبال یک مجموعه معتبر در حوزه ملک در منطقه 2 تهران هستید می توانیم املاک مثلث را معرفی کنیم تا با ارائه مشاوره رایگان بهترین گزینه های خرید و فروش، رهن و اجاره را به شما معرفی کنند.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی میدان صنعت

معرفی میدان صنعت

یکی از میدان های مهمی که در شهرک غرب تهران قرار دارد و از جمله میادین مهم نه تنها در شهرک غرب بلکه در منطقه 2 تهران به شمار می آید، میدان صنعت است. اگر شما با استفاده از مترو به منطقه 2 رفته باشید؛ قطعا این میدان را با مترویش می شناسید.

آشنایی با بلوار پردرخت درختی شهرک غرب تهران

آشنایی با بلوار پردرخت درختی شهرک غرب تهران

خیابان درختی یکی از خیابان هایی که در منطقه 2 تهران و در محله سپهر تهران قرار دارد، این خیابان درختی در واقع یکی از بلوار هایی است که در محله سپهر واقع شده است و به نام بلوار شهید درختی شناخته می شود.

برج ستاره در سعادت آباد تهران

برج ستاره در سعادت آباد تهران

برج ستاره یکی از برج های واقع در سعادت آباد است که می توانید برای سکونت در نظر داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر درباره برج ستاره املاک مثلث می تواند راهنمای شما باشد.

برج نور سعادت آباد تهران

برج نور سعادت آباد تهران

برج نور یکی از سری برج هایی است که در سعادت آباد تهران واقع شده است، این برج یکی از سازه های زیبا در سعادت آباد است که می توانید برای سکونت در نظر داشته باشید.

برج اسکای در سعادت آباد تهران

برج اسکای در سعادت آباد تهران

از میان برج ها و سازه های مدرنی که در سعادت آباد وجود دارد، امروز می خواهیم درباره برج اسکای یکی از سازه های زیبا و مرتفع در سعادت آباد تهران صحبت کنیم. با ما همراه باشید.