صفحه اصلی/بلاگ/معرفی محله های تهران/محله کوی فراز سعادت آباد تهران

محله کوی فراز سعادت آباد تهران

محله کوی فراز سعادت آباد تهران

معرفی محله کوی فراز

امروز در این مقاله قصد درایم با شما مخاطب عزیز و گرامی درباره بکی از محله های معروف سعادت آباد واقع در منطقه ۲ شهر تهران به نام محله کوی فراز گفت و گو کنیم. این محله در سعادت آباد یکی از محله های اعیان نشین تهران بزرگ قرار دارد. حالا ببینیم محله کوی فراز چگونه محله ای است؟ در این مقاله شما را با موقعیت این محله، نحوه دسترسی و امکانات و قیمت ملک در کوی فراز آشنا میکنیم.

آشنایی با محله کوی فراز

همانطور که گفیتم کوی فراز یکی از محله‌های شمالی شهر تهران است. این محله به علت موقعیت مکانی که دارد جزء محله های گران تهران محسوب میشود. محله کوی فراز دارای آب و هوای بسیار خوبهمراه با امکانات و دسترسی های مناسب میباشد. اولین ورودی به کوی فراز خیابان لادن می‌باشد که در انتهای خیابان لادن غربی شهرک بوعلی هم است.این محله لاکچری واقع درمنطقه ۲ تهران است که خیلی از افراد معروف ورزشی و سیاسی و همچنین افراد ثروتمند در آنجا زندگی میکنند.

موقعیت جغرافیایی کوی فراز

محله کوی فراز از جنوب به بزرگراه یادگار امام، از شمال به دامنه های جنوبی رشته کوه البرز،از شرق به خیابان معدن و از غرب به میدان بوعلی متصل می شود. اگر بخواهیم چند خیابان مهم در کوی فراز را نام ببرید باید به خیابان های ذبیحی، خیابان فراز، خیابان شهدای شرکت برق، خیابان ارغوان اشاره کنیم.

قیمت ملک در محله کوی فراز تهران

محله کوی فراز هم مانند همه محله های شمال شهر تهران بزرگ دارای ساختمان هایی لاکچری و نوین و صدالبته گران میباشد و با توجه به اینکه محله کوی فراز یکی از محله های سعادت آباد میباشد، قیمت اجاره و خرید ملک در این محله بسیار بالا است. از نظر بافت، بافت این محله نوساز و جدید است و اکثر ساختمان‌‌هایی که در این محله ساخته شده اوکس و جذاب هستند؛ البته به خاطر قدمت این محله، خانه‌های قدیمی هم در این محله وجود دارد.

اگر بخواهیم قیمت دقیق و بروز به شما بدهیم بهترین پیشنهاد مشورت نمودن با مشاوران املاک مجرب و متخصص میباشد اما اگر بخواهیم بک قیمت حدودی عرض کنیم باید بگوییم زمین در کوی فراز متری بین 300 تا 500 میلیون میباشد یعنی شما اگر قصد خرید یک واحد 200 متره را هم داشته باشید حداقل به چندین میلیارد سرمایه نیاز دارید، اگر می خواهید اقدام به اجاره آپارتمان در کوی فراز کنید؛ املاک مثلث همراه شماست تا بهترین گزینه را به شما ارائه دهد.

معرفی کامل محله کوی فراز در منطقه 2 تهران به همراه امکانات و دسترسی این محله

دسترسی کوی فراز

یکی از برجسته ترین مزایای محله کوی فراز به جز آب‌وهوای عالی آن، دسترسی آسان و راحت آن به سایر مناطق تهران میباشد. پس شما هنگام سکونت و زندگی در این محله ااز نظر دسترسی مشکلی را نخواهید داشت. شاید بتوان گفت که بهترین مسیر برای رفت‌وآمد به محله کوی فراز، بزرگراه یادگار امام میباشد. همچنین شما میتوانید از وسایل نقلیه عمومی مثل تاکسی و اتوبوس هم استفاده نمایید و برای مترو باید بگوییم که ایستگاه مجزا برای کوی فراز نیست بلکه نزدیکترین ایستگاه مترو به کوی فراز خط 7 مترو است.

امکانات محله کوی فراز

این محله به علت واقع شدن در سعادت آباد دارای امکانات مناسب درمانی، آموزش، مراکز خرید و تفریحی میباشد. مثلا بیمارستان مدرس نزدیک این محله قرار دارد و یا مراکز خرید و تفریحی زیادی هم در محله سعادت آباد تهران وجود دارد که دسترسی خوبی به ساکنین محله کوی فراز دارد.

کلام آخر دربارع معرفی محله کوی فراز

اگر قصد دارید در یکی از بهترین محله های تهران سکونت داشته باشید، محله کوی فراز واقع در سعادت آباد، منطقه 2 تهران بزرگ یکی از همان بهترین ها است. البته که برای ساکن شدن در این محله نیاز به صرف بودجه بسیار میباشد چون این یکی از گرانترین محله های تهران بزرگ میباشد اما به خاطر کیفیت هوای عالی و دسترسی و امکانات خوبی که دارد ارزش این هزینه کردن را دارد و افرادی که از بودجه مالی بسیار خوب بهره مند میباشند میتوانند با خیال آسوده این محله را برای سکونت انتخاب نمایند.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.