صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/برج مهیا در خیابان سپهر شهرک غرب تهران

برج مهیا در خیابان سپهر شهرک غرب تهران

برج های تهران۱۴۰۳/۳/۱۱563
برج مهیا در خیابان سپهر شهرک غرب تهران

برج مهیا

برج مهیا سازه ای در شهرک غرب تهران، این برج از سری برج های شهرک غرب تهران شناخته شده است، آدرس برج مهیا در شهرک غرب تهران، خیابان سپهر و خیابان حافظی است که در ادامه قصد معرفی کامل این برج زیبا در شهرک غرب را داریم.

اطلاعات برج مهیا

اطلاعات بسیاری از برج مهیا در دسترس نبوده است و تنها اطلاعات این برج سازنده آن است که مهندس ژفره بوده است و این برج از 11 طبقه چهار واحدی تشکیل شده است.

برج مهیا در یک نگاه

متراژ برج مهیا

برج مهیا از سازه های نوسازی است که در هر یک از واحد های آن تنها دو خواب وجود دارد و به نسبت دیگر برج های منطقه 2 تهران متراژ های بالای 150 متر ندارد. از متراز های این برج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 90 متر
  • 95 متر
  • 110 متر
  • 120 متر

امکانات برج مهیا

به نسبت نوساز بودن این سازه از امکانات کمتری برخوردار است، از جمله امکاناتی که می توانید برای این برج در نظر داشت موارد زیر است:

  • پارکینگ
  • انباری
  • آسانسور
  • تراس قابل چیدمان
  • سالن اجتماعات

موقعیت مکانی برج مهیا

این محله در منطقه ۲ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه هاشمی رفسنجانی و خیابان نخلستان، از شرق با بلوار دریا و بلوار پاکنژاد و از جنوب با بلوار دادمان محدود شده است و با محله‌های ‌سعادت آباد، شهرک غرب، ایوانک، دریا، آسمان، پونک مجاورت دارد. این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به اریکه ایرانیان، مرکز خرید آرن، رستوران باکس کلاسیک، رستوران رضا لقمه، رستوران رنسانس، رستوران پدیده شاندیز، رستوران شهربانو، رستوران دریایی عمو جک، مرکز خرید سپهر و رستوران موکو اشاره کرد.

1

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

کریم سلمانی

قیمت متراژ نود و پنج متری چند است؟

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
مراحل انتقال سند ملک

مراحل انتقال سند ملک

یکی از سخت ترین بخش های معامله های ملکی برای افرادی که آشنایی کامل با مسائل حقوقی ندارند بحث سند زدن است. هنگامی که معامله به مرحله امضای سند می‌رسد، بندهایی وجود دارد که با دقت باید مورد بررسی قرار بگیرد.

نکات مهم در موفقیت یک مشاور املاک

نکات مهم در موفقیت یک مشاور املاک

یک مشاور املاک موفق در زمینه ملک و املاک باید موارد زیادی را رعایت کند. برخی از این موارد و ویژگی هایی که مشاور املاک باید دارا باشد، به شرح زیر است.

تنظیم اجاره نامه

تنظیم اجاره نامه

مالک و مستاجر با تنظیم اجاره نامه، تعهدات و وظایف خود را به ثبت رسانده و قانونی می‌کنند. خانه یا آپارتمانی که اجاره داده می‌شود در واقع همچون مالی است

آشنایی با منطقه 2 تهران

آشنایی با منطقه 2 تهران

منطقه ۲ از مناطقی که قسمت شمال غربی و غرب تهران را تشکیل می‌دهد و دارای محله هایی لوکس با برج ها و ساختمان های گران قیمت می باشد

حق کمیسیون در املاک تهران

حق کمیسیون در املاک تهران

در معاملات املاک، وجود یک واسطه یا راهنما میان خریدار و فروشنده یا مالک و مستاجر، لازم و ضروری است. مشاوران در بنگاه های معاملاتی، به ازای خدماتی که ارائه می کند