صفحه اصلی/بلاگ/برج های تهران/برج پارسیان در خیابان صرافها سعادت آباد تهران

برج پارسیان در خیابان صرافها سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۱۲/۷260
برج پارسیان در خیابان صرافها سعادت آباد تهران

برج پارسیان

خیابان صرافها یکی از گزینه های زندگی در سعادت آباد تهران به شمار می آید چرا که شما می توانید با خرید آپارتمان در خیابان صرافها به میدان کاج دسترسی داشته باشید و از تمامی امکاناتی که در اطراف این میدان قرار دارد استفاده کنید. برج پارسیان واقع در سعادت آباد، خیابان صرافهای شمالی، کوچه 15 شرقی می باشد.

اطلاعات برج پارسیان

برج پارسیان از دسته سازه هایی است که شخصی ساز بوده و ساخت آن به سال 1382 بر می گردد. این موضوع نشان می دهد که این سازه از دسته مسکونی های قدیم در سعادت آباد به شمار می آید. از دیگر اطلاعاتی که در رابطه با برج پارسیان در اختیار است مساحت زمین بوده که 1000 متر می باشد.

متراژ واحد ها

طبق نقشه سازه برج پارسیان در سعادت آباد شما در این برج تنها می توانید 15 طبقه 3 واحدی را مشاهده کنید، متراژ های برج پارسیان به صورت زیر می باشد.

  • 170 متر(سه خواب)
  • 130 متر(سه خواب)
معرفی برج پارسیان یکی از سازه های قدیمی ساخت در سعادت آباد تهران به شمار می آید.

امکانات برج پارسیان

درست است که سال ساخت این برج به سال 1382 بر میگردد اما با این حال باز هم در زمان خود از دسته سازه هایی بود که در زمان خود از امکانات منحصر به فردی برخوردار بود.از جمله امکانات برج پارسیان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ انباری آسانسور
  • لابی
  • لابی من
  • سالن اجتماعات
  • تراس قابل چیدمان
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی :کولر و موتورخانه مرکزی

موقعیت مکانی برج پارسیان

یکی از ویژگی هایی که در رابطه با برج پارسیان باید در نظر داشت این است که شما با خرید ملک در این برج می توانید دسترسی عالی به اتوبان نیایش و یادگار امام داشته باشید و از سمتی دیگر این برج نزدیک به مراکز رفاهی خدماتی و درمانی و آموزشی نیز است.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.