صفحه اصلی/بلاگ/برج های تهران/برج رویال کلاسیک سعادت آباد تهران

برج رویال کلاسیک سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۹/۱۹300
برج رویال کلاسیک سعادت آباد تهران

موقعیت مکانی برج رویال

برج رویال کلاسیک (مسکونی) واقع در سعادت آباد بلوار 24 متری  خیابان یکم غربی خیابان دشت بهشت پلاک 27 بوده و یکی از سازه های مدرن و لوکسی است که به نورپردازی بسیار حرفه ای که دارد شناخته می شود، این برج از دسته سازه های لوکس در سعادت آباد است که شما می توانید برای زندگی در نظر داشته باشید.

ویدئو کوتاه از برج رویال

دسترسی برج رویال

این سازه به اتوبان یادگار امام – اوین نزدیک بوده و از سمتی دیگر شما می توانید با خرید آپارتمان در خیابان 24 متری به راحتی به خیابان های اصلی سعادت آباد دسترسی داشته باشید.

اطلاعات برج رویال

بر اساس اطلاعاتی که از برج مسکونی رویال در سعادت آباد وجود دارد، این سازه از 6 طبقه تکواحدی و دو واحدی تشکیل شده است. با توجه به تعداد طبقات این مجموعه می توان گفت که این برج از جمله سازه هایی است که خصوصی بوده و از تعداد نفرات کمتری در خود برخوردار است، اگر شما به دنبال یک محیط خصوصی در یک برج هستید و می خواهید که امکانات هوشمند را در خود داشته باشید می توانیم از میان تمامی برج های منطقه 2 در نظر داشته باشید.

بر اساس متراژ هایی که برای این سازه طراحی و ساخته شده است، همه واحد ها به متراژ 290 متری چهار خواب  و خواب مستر هستند، تمامی واحد هایی که در این برج قرار دارند کاملا لوکس و مدرن به شمار می آید.

امکانات برج رویال

برج رویال از دسته برج های نوسازی است که سعی شده تا حد ممکن شبیه به برج های هوشمند و با امکانات کامل طراحی شود. از جمله امکاناتی که در این مجموعه قرار دارد می توان به:

  • مشاعات آبی فعال(استخر-سونا-جکوزی)
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • لابی+ لابی من (24 ساعته)
  • سرایداری مقیم
  • روف گاردن 360 درجه
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی :داگ اسپیلت
  • دارای سیستم هوشمند
  • سیستم اطفا و اعلام حریق
برج رویال در سعادت آباد تهران یکی از سازه های مدرن است که در سال 1400 ساخته و تحویل داده شده است.

ساختار برج رویال در سعادت آباد

برج رویال یکی از سازه هایی است که توسط آقای فرزاد دلیری ساخته شده است و برای ساخت برج رویال کلاسیک سعی شده تا حد ممکن از متریال با کیفیت استفاده شود،  از جمله:

  • کف سالن : سنگ
  • کف اتاق خواب ها: پارکت
  • کابینت های آشپزخانه : ممران ترک

خرید آپارتمان در برج رویال

قطعا برای زندگی در یک مجموعه تنها نباید به امکانات و تجهیزات آن مجموعه بسنده کرد و به محیط آن نیز باید دقت کنید. مجموعه رویال کلاسیک با داشتن مدیریت بسیار منظم و همدل و نظم ساکنین می تواند برای شما یک محیط آرام و به دور از هر حاشیه ای رو ایجاد کند. سال ساخت و تحویل  این برج 1400 است. برای اجاره آپارتمان در خیابان 24 متری و یا خرید آپارتمان در این خیابان می توانید از مشاوران املاک مثلث در این حوزه مشورت بگیرید.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.