صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/برج سبز سعادت آباد تهران

برج سبز سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۳/۱/۳۱88
برج سبز سعادت آباد تهران

برج سبز سعات آباد

آشنایی با برج های سعادت آباد سبب می شود تا نام برج سبز را در میان این لیست فراموش نکنیم. برجی زیبا با معماری لوکس که می توان آن را از دسته سازه های به نسبت قدیمی دانست که در این محله ساخته شده است. آدرس دقیق برج سبز بلوار فرهنگ، خیابان پیوند دوم می باشد. با ما همراه باشید تا شناخت کاملی از این برج داشته باشیم.

اطلاعات برج سبز

این برج یکی از گزینه های عالی برای خرید آپارتمان درسعادت آباد است و از جمله اطلاعات که از این برج وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 12 طبقه (چهار واحدی)
  • شخصی ساز
  • سند تک برگ
  • سال ساخت : 1387

متراژ واحد ها

واحد های این برج زیبا از تنوع متراژی بالایی برخوردار می باشد و شما از دو واحد شمالی و دو واحد جنوبی در هر طبقه برخوردار هستید که هر یک از این واحد ها ویو مخصوص خود را دارند، اما متراژ واحد های این برج به صورت کلی تنوع بالایی نداشته و شما تنها دو متراژ 130 متری ( سه خواب ) و 145 متری (سه خواب ) را می توانید در این برج مشاهده کنید.

امکانات برج سبز

نمی توان از بخش امکانات که یکی از بخش های مهم برای هر برج شناخته می شود به راحتی عبور کرد، برج سبز از دسته سازه هایی است که قدیمی ساخت شناخته می شود ولی با این حال شما می توانید امکانات زیر را به راحتی در این برج مشاهده کنید:

  • لابی مجلل و شیک بازسازی شده
  • لابی من 24 ساعته
  • مشاعات دوربین مداربسته
  • سالن اجتماعات

خرید آپارتمان در برج سبز

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که تمایل خرید و یا مشاهده این برج را دارد می توانید با مجموعه املاک مثلث در این حوزه در تماس باشید. مجموعه ما با ارائه کاملترین فایل ها در حوزه ملک در سعادت آباد و شهرک غرب بهترین گزینه ها را برای خرید، فروش، رهن و یا اجاره به شما پیشنهاد می کند.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج مهتاب در شهرک غرب تهران

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

از میان تمامی برج های شهرک غرب تهران، برج مهتاب یکی از سازه هایی است که در بلوار دادمان واقع شده است و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در شهرک غرب تهران شناخته شده است.

معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.