صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/برج تشریفات سعادت آباد تهران

برج تشریفات سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۵/۱۷934
برج تشریفات سعادت آباد تهران

سعادت آباد تهران

محله سعادت آباد یکی از بخش هایی است که در منطقه 2 تهران در حال جابه جایی رکورد های ساخت و ساز است. اگر به این منطقه رفته باشید مشاهده می کنید که سالانه تعداد برج ها و آسمان خراش هایی که در سعادت آباد قرار دارد بیشتر و بیشتر شده است. اگر شما از دسته افرادی هستید که خرید آپارتمان در سعادت آباد را انتخاب کرده اید؛ حتما باید بدانید که این ساخت و ساز هایی که در این منطقه رخ می دهد چه تاثیری در قیمت های ملکی در منطقه 2 تهران دارد.

اما یکی از نکاتی که در رابطه با سازه ها و برج های سعادت آباد بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ این می باشد که برخی از این سازه ها در دسته  سازه های لوکسی قرار دارند که در تهران ساخته شده است. بر این اساس قصد ما این است که در این مقاله درباره یکی از این سازه های لوکس که در سعادت آباد واقع شده است، صحبت کنیم.

برج تشریفات سعادت آباد

برج تشریفات از دسته سازه های لوکسی است که در قالب اداری در سعادت آباد تهران واقع شده است. اگر شما از دسته افرادی هستید که به دنبال یک موقعیت اداری ناب در سعادت آباد هستید؛ برج تشریفات می تواند یکی از آن ها باشد. لازم به ذکر است که برج تشریفات سعادت آباد در دسته بندی هفت مجتمع مسکونی برتر در سعادت آباد قرار دارد، شما می توانید با اجاره آپارتمان در حصاربوعلی به راحتی محل سکونت خود را به محل کارتان نزدیک کنید.

این موارد از جمله دلایلی است که سبب می شود تا شما به دنبال قیمت خرید آپارتمان اداری در برج تشریفات و یا اجاره واحد اداری در سعادت آباد باشید. اگر نیت انجام این کار را دارید از میان تمامی املاکی های معتبر سعادت آباد ؛ املاک مثلث یکی از گزینه های ممتازی است که به شما معرفی می کنیم.

موقعیت مکانی برج تشریفات

اگر به دنبال نشانی این مجموعه هستید، می توانید از گوگل مپ در این حوزه کمک بگیرید. اما برای شمایی که سعادت آباد را بلد هستید یکی از سر راست ترین آدرس ها را  می توان از سمت میدان بوعلی دانست. اگر خودتان را به میدان بوعلی برسانید و به سمت بخش غربی این میدان حرکت کنید و خود را به خیابان جوریکی برسانید می توانید به راحتی این مجتمع اداری در سعادت آباد برسید. اگر شما می خواهید به سراغ آپارتمان در سعادت آباد بروید، خرید واحد اداری می تواند یکی از گزینه های ما به شما باشد.

یکی از نکات مثبت درباره برج تشریفات بسیار جلب توجه می کند، این است که بوستان لادن درست در روبه روی این مجموعه واقع شده است و این می تواند یکی از امتیازاتی باشد که بر امکانات این مجموعه تاثیر دارد، این برج یکی از سازه های لوکسی است که در همسایگی برج نگین واقع شده است.

امکانات برج تشریفات

از مکان هایی که به برج تشریفات نزدیک است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوستان لاله
  • رستوران میشو
  • اتوگالری رجبی
  • سوپر مارکت تین
  • داروخانه بهار و کلینیک زیبایی وی آی پی

این امکانات سبب می شود تا زندگی و کار در این مجموعه برای افراد به نسبت راحت باشد، چرا که شما با راحت ترین و بهترین امکانات ممکن در سعادت آباد تهران رو به رو هستید. اگر شما دوست دارید در نزدیکی این مجتمع مسکونی زندگی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم با اجاره آپارتمان در بام تهران سعادت آباد می توانید به راحتی به این مجتمع دسترسی داشته باشید.

خرید واحد در برج تشریفات

اگر می خواهید در این برج یک واحد زیبا و مدرن داشته باشید بهتر است به سراغ آگهی های خرید آپارتمان در خیابان سرو بروید . چرا که این مجموعه به خیابان بلوار سرو بسیار نزدیک بوده و شما در آگهی های این خیابان به راحتی می توانید،  از قیمت واحد های برج تشریفات آگاه شوید. اگر می خواهید به راحتی قیمت ملک در این برج را به دست آورید می توانید با مجموعه مثلث تماس بگیرید تا به راحتی با مشاوره رایگان با مجموعه ما از قیمت های ملکی در منطقه 2 آگاهی پیدا کنید.

برج تشریفات در کجا واقع شده است؟
برج تشریفات یکی از سازه هایی است که در سعادت آباد تهران واقع شده است.

4

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

عباسی

اسانسورهای گیرلس برجهای دو قولو سعادت اباد توسط شرکت شایان اذر نصب و را اندازی گردید. 09123465617 09381304789

محمد

عجیبه من تا حالا اسم برج تشریفات رو نشنیدم

یسنا

به نظرم واحد اداری برج تشریفات خیلی خوبه

یسنا

به نظرم واحد اداری برج تشریفات خیلی خوبه

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی میدان صنعت

معرفی میدان صنعت

یکی از میدان های مهمی که در شهرک غرب تهران قرار دارد و از جمله میادین مهم نه تنها در شهرک غرب بلکه در منطقه 2 تهران به شمار می آید، میدان صنعت است. اگر شما با استفاده از مترو به منطقه 2 رفته باشید؛ قطعا این میدان را با مترویش می شناسید.

آشنایی با بلوار پردرخت درختی شهرک غرب تهران

آشنایی با بلوار پردرخت درختی شهرک غرب تهران

خیابان درختی یکی از خیابان هایی که در منطقه 2 تهران و در محله سپهر تهران قرار دارد، این خیابان درختی در واقع یکی از بلوار هایی است که در محله سپهر واقع شده است و به نام بلوار شهید درختی شناخته می شود.

برج ستاره در سعادت آباد تهران

برج ستاره در سعادت آباد تهران

برج ستاره یکی از برج های واقع در سعادت آباد است که می توانید برای سکونت در نظر داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر درباره برج ستاره املاک مثلث می تواند راهنمای شما باشد.

برج نور سعادت آباد تهران

برج نور سعادت آباد تهران

برج نور یکی از سری برج هایی است که در سعادت آباد تهران واقع شده است، این برج یکی از سازه های زیبا در سعادت آباد است که می توانید برای سکونت در نظر داشته باشید.

برج اسکای در سعادت آباد تهران

برج اسکای در سعادت آباد تهران

از میان برج ها و سازه های مدرنی که در سعادت آباد وجود دارد، امروز می خواهیم درباره برج اسکای یکی از سازه های زیبا و مرتفع در سعادت آباد تهران صحبت کنیم. با ما همراه باشید.