صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/برج ونوس در سعادت آباد تهران

برج ونوس در سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۱۲/۲۰
برج ونوس در سعادت آباد تهران

موقعیت مکانی برج ونوس

برج ونوس یکی از سازه هایی است که در سعادت آباد تهران واقع شده است، این برج در خیابان یکم جمشیدی، خیابان بامداد، بوده است و یکی از برج های سعادت آباد است که می توانید برای زندگی در سعادت آباد در نظر داشته باشید.

برج ونوس سعادت آباد یکی از مجتمع های مسکونی در محله سعادت آباد تهران است که طرفداران زیادی دارد. این برج در سال 1384 بنا شده است و در طول این سالها قسمت های مختلف آن بازسازی و با ابزارهای مدرن به روز شده است. اگر شما هم به دنبال یک خانه در مکانی آرام و مطمئن هستید این مقاله را تا آخر دنبال کنید. دراین مقاله به امکانات مختلف برج ونوس سعادت آباد می پردازیم

اطلاعات برج ونوس

این برج از دسته سازه هایی است که در 18 طبقه چهار واحدی ساخته شده است و سال ساخت این برج به سال 1384 بر میگردد. این سال ساخت نشان می دهد که این برج از دسته سازه های قدیمی و ساخت در سعادت آباد شناخته می شود.

متراژ واحد های برج ونوس

متراژ هایی که می توانید در این برج مشاهده کنید متراژ های زیر می باشد.

  • 124 متر دو خواب
  • 134 متر دو خواب
  • 175 متر سه خواب

امکانات برج ونوس

از دسته امکاناتی که می توانید در برج ونوس مشاهده کنید، امکانات زیر است که به راحتی در این برج در دسترس است. این برج به دلیل قدیمی بودن از دسته سازه هایی است که امکانات لوکس برج های امروزی را در خود ندارد.

  • لابی
  • لابی من
  • سرایداری مقیم
  • فول مشاعات
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی : کولر و شوفاژ

موقعیت مکانی برج ونوس

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند شهرک بوعلی سعادت اباد و کاشت ناخن سعادت آباد و شهرک غرب و کافه بارزیل و بیمارستان فوق تخصصی شهید مدرس و بیمه شعبه ۲۵ قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بیمارستان شهید مدرس می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد

امتیازات و امکانات مختلف برج ونوس سعادت آباد

مهم ترین ویژگی و شاخصه برج ونوس واقع شدن در محله ی سعادت آباد است که بر میزان طرفداران و قیمت این مجتمع مسکونی تاثیر بسزایی دارد.

سعادت آباد یکی از محله های شمال غرب تهران است که در منطقه 2 واقع شده است. این منطقه از مناطق پرطرفداری است که همواره جمعیت آن رو به افزایش است و قیمت مسکن در این محله گاهی از مناطق شمال تهران نیز بالاتر می رود. اگر شما هم تمایل به خرید واحد در این برج را دارید مجموعه مثلث می تواند مشاور و راهنمای شما در این حوزه باشد.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج های دوقلو در سعادت آباد را می شناسید؟ برج هلیوس همان برج های دوقلو مدرن و بسیار مشهوری است که در سعادت آباد تهران ساخته شده اند.

برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج ممتاز سعادت آباد تهران

سازه ای زیبا و مدرن در بلوار فرهنگ منطقه 2 تهران برج ممتاز، برجی زیبا با نمایی یونانی اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی از این برج و سازه به دست آورید می توانیم به شما این مقاله را پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید تا برج ممتاز را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.

معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

از میان تمامی برج های شهرک غرب تهران، برج مهتاب یکی از سازه هایی است که در بلوار دادمان واقع شده است و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در شهرک غرب تهران شناخته شده است.