صفحه اصلی/بلاگ/برج های تهران/برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۴/۲۴776
برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین یکی از آخرین برج های ساخته شده در پروژه برج های زرین هرمزان است که توسط شرکت عمران تکلار ساخته شده است. این برج مسکونی در ادامه پروژه های مجتمع مسکونی زرین هرمزان می‌باشد که در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی توسط محمد رضا پهلوی و سهام داران یونانی استارت خورد؛ این برج‌های مسکونی در زمینی به مساحت 10000 متر با چشم انداز معماری سبز ساخته شده‌اند.

برج زرین

برج های زرین هرمزان، به عنوان اولین برج های مرتفع و بلند در شهرک غرب تهران هستند که از فراز آن می‌توانید تمام تهران را در زیر پای خود مشاهده کنید. این برج های مسکونی ساخت و ساز خود را در سال 1350 آغاز نموده و با مشکلات زیادی روبرو شدند. برج های مسکونی هرمزان را در آن زمان جز برج‌ها و خانه‌های هوشمند می‌خواندند.

برج ها زرین هرمزان در فازهای مختلفی ساخته شدند، در ابتدا و پس از اتمام ساخت و ساز فاز دوم این مجتمع، شرکت تکلار اعلام نمود، فاز دوم آخرین سازه این مجتمع خواهد بود؛ اما چندی بعد شروع به ساخت فاز سوم این پروژه کرد و برج های دوقولو نسترن و برج زرین استارت خورد.

درحال حاضر برج های نگین و نسترن در 20 طبقه ساخته شده و آماده تحویل به مشتریان می‌باشند. بطور کلی، برج مسکونی زرین مجهز به 33 طبقه بوده که 27 طبقه آن مسکونی و 5 طبقه دیگر آن برای پارکینگ در نظر گرفته شده است. تعداد واحد‌های مسکونی این برج به 122 واحد می‌رسد:

  • طبقه 1 تا 10، 6 واحد مسکونی
  • طبقه 11 تا 24، 4 واحد مسکونی
  • طبقه 25 تا 27، 2 واحد مسکونی
برج های زرین هرمزان واقع شده در شهرک غرب تهران

امکانات برج مسکونی زرین

برج مسکونی زرین، امکانات بسیاری را برای ساکنین خود فراهم کرده است؛ احداث سالن مجزا باشگاه بدنسازی برای بانوان و آقایان، پارکینگ‌های مجزا برای تمام ساکنین و دسترسی به انباری اختصاصی برخی از امکانات برج زرین می‌باشند و از دیگر امکانات این برج مسکونی می‌توان به:

  • هلی پد
  • روف گاردن
  • برق اضطراری
  • سالن اجتماعات
  • سیستم اعلام ارتقا حریق

اشاره نمود. همچنین 3 آسانسور نفربر و 1 آسانسور باری به جهت راحتی ساکنین تهیه شده است.

از امکانات برج زرین می‌توان به آسانسور آن اشاره کرد

موقعیت جغرافیایی برج مسکونی زرین

این برج مسکونی در شهرک غرب، خیابان هرمزان، پلاک 24 قرار گرفته است. برج مسکونی زرین در یکی از نقاط شلوغ این منطقه ساخته شده و از آخرین برج‌های مسکونی مجتمع هرمزان بشمار می‌آید که در بلوار خوردین ساخته شده است. برج زرین دسترسی مناسبی به مترو نیز داشته و نزدیک ترین ایستگاه مترو به این برج‌های مسکونی ایستگاه مترو علم و صنعت می‌باشد.

نقشه برج مسکونی زرین شهرک غرب

تاریخچه برج مسکونی زرین

در اوایل سال 1350 مجتمع مسکونی زرین هرمزان به دستور محمد رضا شاه، توسط وزارت مسکن و شهرسازی آن دوره شروع شد؛ این برج‌ها یکی از اولین برج‌های هوشمند در شهرک غرب بودند که توسط شرکت معماری تکلار در سال 1353 ادامه یافت و در سال 1355 یکی از این برج‌ها مورد استفاده و بهره وری قرار گرفت. باتوجه به شرایطی که پس از انقلاب اسلامی کشور را فراگرفت، بروز جنگ و عدم ادامه همکاری سهامدار یونانی، پروسه ساخت این برج های با تاخیر مواجه شد و در نهایت در سال 1371 بسیاری از برج های این مجتمع ساخته شد و در دست بهره وری قرار گرفت. برج مسکونی زرین نیز از آخرین برج های ساخته شده در این مجتمع مسکونی می‌باشد.

چشم انداز برج زرین | ویو برج زرین به کلانشهر تهران

مجتمع فرهنگی ورزشی

شرکت عمرانی تکلار، به جهت رفاه حال افراد این مجموعه، قول ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی هرمزان را به ساکنین مجتمع زرین هرمزان داده است. باتوجه به صحبت های مدیر عامل شرکت جناب عبادالله فتح الهی، مجتمع فرهنگی ورزشی هرمزان در سه طبقه طراحی شده که از امکانات این مجتمع فرهنگی ورزشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن اجتماعات
  • استخر و جکوزی
  • سالن های اسپا
  • سالن های مجزا بانوان و آقایان

این پروژه در حال حاضر در مرحله اسکلت فلزی می‌باشد و زمان دقیقی برای اتمام آن ارائه نشده است.

مجتمع فرهنگی ورزشی هرمزان | امکانات رفاهی هرمزان

مجتمع های زرین هرمزان یکی از بهترین و برترین برج‌های مسکونی در شهرک غرب محسوب می‌شوند که جهت آسایش و آرامش افراد تمام امکانات رفاهی برای ساکنین این مجموعه در دسترس قرار گرفته است. این مجموعه با ساخته home smart توانسته به یکی از با کیفیت‌ترین برج ها تهران تبدیل شود.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.