صفحه اصلی/بلاگ/معرفی محله های تهران/زندگی با سعادت در سعادت آباد تهران | آشنایی با متفاوت ترین محله تهران

زندگی با سعادت در سعادت آباد تهران | آشنایی با متفاوت ترین محله تهران

زندگی با سعادت در سعادت آباد تهران | آشنایی با متفاوت ترین محله تهران

سعادت ‌‌آباد محله ای است که هر شخصی نظری متفاوت راجب ‌آن دارد برای همین می توان گفت این محله متفاوت ترین محله تهران است. برخی آن را محله ارواح میدانند و میگویند جز خلوترین هاست، برخی آن را گرانترین میدانند که ما هم حق را به آنان میدهیم و برخی آن را لاکچری و شلوغ یاد میکنند. سعادت آباد محل زندگی بسیاری از کوچ نشینان و مهاجران ایرانی است و از آن به نیکی یاد میکنند. حال بیایید با تاریخچه این محله اشنا شویم به عقیده نویسنده مثلثی هر محله میتواند انعکاسی از گذشته آن باشد و بسیاری از خوانندگان و علاقه مندان به تاریخ همیشه دوست دارند بدانند این محله چی بوده است و چه شده است؟

سعادت آباد در یک نگاه

مشاهده تمامی امکانات و دسترسی های موجود در سعادت آباد تهران در عکس اینفوگرافیک سعادت آباد

تاریخچه سعادت آباد تهران

زمان ایجاد این منطقه در تهران به دهه 20 برمی گردد، در قبل از این زمان این منطقه خالی از هرگونه سکنه بوده است؛ اما در دهه 20 سید ضیاءالدین طباطبایی در زمان قاجار این منطقه را به صورت کلی از شاهزاده محمدجعفر میرزا قاجار خریداری کرد و تمامی اقوام خود که از قضا تمامی آن ها نیز سید بودند را به این منطقه آورد تا بر روی این منطقه کار کشاورزی انجام دهند. جالب است بدانید این بزرگ مرد شیرازی زندگی سیاسی بسیار پرفراز و نشیبی داشته است.

اما داستان قبل تر از نیز وجود داشت و به طور دقیق میتوان گفت در این زمین بزرگ، قلعه‌ حاجی‌سیدحسن قرار داشت که در شرق فرحزاد و جنوب غربی درکه کنونی بود. این قلعه پس از فوت حاجی سیدحسن به منصورآقا نامی رسید و منصورآقا هم آن را فروخت. سه دانگش را شاهزاده محمدجعفر میرزا خرید. و بعدها در ۱۳۲۷ سیدضیاالدین طباطبایی سه دانگ این آقازاده را با ۲۵ هزار تومان به آبادانی خرید.

مالک قدیمی سادات آباد، مارکوپولو سید طباطبایی

اگر علاقه ای به بیوگرافی و داستان های زندگی آدم ها دارید، به شدت توصیه میکنیم تا زندگی نامه سید را بخوانید. این که سعادت آباد کنونی چگونه به وجود ‌آمد را شاید بتوان جرقه اش را کودتای مدرن این سید بدانیم. سید داستان ما در یک روز نامعلومی در سال 1327 خورشیدی در خانواده سیاسی به جهان چشم گشود. زبان های روسی، فرانسه و انگلیسی را در همان دوران کودکی و نوجوانی یاد گرفت و سفرها کرد. پدر سید از خطبای خوب عهد مظفری بود. سید ضیا حمایت خود را از مشروطه با روزنامه نگاری آغاز کرد. از همان ابتدا لباس روحانی را از تن به در و با کت و شلوار در عموم حاضر میشد. زندگی پر تنش سیاسی داشت و بالاخره یک روز همانند همگان تبعید شد.

سردار سپه او را روانه اروپا کرد با همان 25 تومان! و او برای گذارندن زندگی خود به کار تجارت پرداخت او از فرانسه و ایتالیا ماشین وارد میکرد و از ایران قالی و قالیچه خارج. خلاصه که پس از سالها خانه به دوشی و دیار غربت خواهان بازگشت به وطنش شد و موافقت شد که به ایران بازگردد و او در شمال غربی تهران سکنی گزید، که بیابانی هیچ نبود و آستین های خود را بالا زد و کشاورزی را آغاز کرد. به همین دلیل میتوان وجود محله زیبای سعادت آباد را خانه نشینی این پیشگام کودتای مدرن دانست.

مالک قدیمی سعادت آباد تهران سید ضیاءالدین طباطبایی

میراث سید، سادات آباد تا توسعه سعادت آباد تهران

سید تمامی افراد و فامیل را فراخواند تا به آنجا بیایند و سبب شد تا این منطقه به نام سادات آباد نام بگیرد؛ به مرور زمان دیگر افراد غیر سید نیز در این محله به کشاورزی و پرورش خرگوش پرداختند و رونق آنچنانی به سمت این منطقه رواج پیدا کرد، به همین دلیل سادات جای خود را به سعادت ‌داد. انتخاب این اسم برای این محله هر چه میگذرد بیشتر به آن می آید، چرا که برای سکونت در سادات آباد میراث قدیمی سید، باید سعادت داشت.

سعادت آباد معاصر

سالهای متمادی گذشت و مهندس آهی قسمتی از زمین های سید را خرید. او کوی مکانیر و پارک سعادت آباد را طراحی و سپس شروع به ساخت و ساز جدید در محله نمود و بر رونق و توسعه سعادت آباد افزود. شرق سعادت ‌آباد هم ‌‌آتی ساز های فرح دیبا بود که قبل از انقلاب ساخته شده بود و بعد از انقلاب ها هم باکسی ها آن تکمیل گشت.

در مرحله بعدی توسعه اراضی حد فاصل خیابان سعادت آباد تا ٣٥ متری بعثت که قبل از انقلاب زمین های کشاورزی بود، در همین سال ها ساخته شد.

از سال ١٣٥٦ به بعد در این محله پیمانکاران شروع به ساخت و ساز کرده و واحدهای آپارتمانی را به افراد و نهاد های مختلف دادند. بعد از انقلاب نیز زمین های بلوار شهرداری که متعلق به اراضی فرحزاد بود، ساخته شدند و دولت آنها را به کارکنان وزارت معادن، فلزات و نیروی هوایی واگذار کرد.

در دهه 70 بود که ساخت و ساز های گسترده در این منطقه در حد خانه های یک الی دو طبقه ساخته شد، اما پس از آن به مرور در دهه 80 ساخت و ساز های گسترده رخ داد و ساختمان های مدرن در این منطقه جای خود را به بناهای قدیمی دادند.

حال در سال 1402 در گوشه و کنار این خیابانها خانه ها و زندگی های جدیدی در جریان است.

سعادت آباد در یک نگاه

موقعیت مکانی

شمال غربی

مساحت ناحیه

599.19 هکتار

شهرداری منطقه تهران

منطقه 2 تهران

تراکم ناحیه

144 نفر در هکتار

نام قدیمی

سادات آباد

تعداد خانوار

34767

پیش شماره

26 و 22

بافت فرهنگی

خوب

جمعیت حدودی

170 هزار نفر

ترافیک

زیاد

ناحیه

1 هم ناحیه با دریا

آب و هوا

بسیار خوب

این منطقه از نظر اقتصادی، تجاری و مسکن بسیار مهم است و در طول سال‌های اخیر به دلیل قرارگیری در نزدیکی برج‌های تجاری و مسکونی مهمی همچون مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید آرن، مجتمع تجاری رویال، مرکز خرید اپال، جذابیت ویژه‌ای برای مردم شهر تهران دارد.

از دهه ۸۰ با گسترش ساخت و ساز در این منطقه شاهد برج‌های مرتفع و ساختمان‌های چندین طبقه در آن هستیم. اگر تصمیم به خرید آپارتمان سعادت آباد را دارید، برای آگاهی از قیمت آپارتمان سعادت آباد به وب سایت مشاور املاک ما مراجعه کنید. زیرا ما اینجاییم تا بهترین موقعیت خرید آپارتمان را در این محله برای شما با توجه به نیاز و بودجه شما فراهم سازیم.

مذهب، قومیت و بافت فرهنگی

سعادت ‌آباد همانند بقیه مناطق تهران نیز محلی برای زندگی تمامی هموطن های ایرانی عزیز است و به گفته شهرداری این منطقه اقوام کرد، لرد و ترک و .. در اینجا زندگی می کنند. به گفته رئیسی مذهب سعادت ‌‌آبادی ها شیعه و بهاییت است زیرا که تعدادی از بهایی ها در این منطقه سکونت دارند! اما چیزی که انسانها را متمایز میکند انسانیت است که میتوان این را در عمده مردم سعادت ‌آباد نشین دید. زیرا که از نظر اجتماعی نیز ساکنان این محله طبقه بالا و متوسط رو به بالا هستند. عمده زندگی سعادت ‌آبادی ها کارمندی است و حد فاصل پاک نژاد و شهرداری بیشترشان کارمندان شرکت های خصوصی، معلمان و کارمندان بانک هستند.

موقعیت مکانی سعادت آباد

سعادت ‌‌آباد در شمال غربی تهران واقع شده است. سعادت آباد و دریا جز ناحیه یک منطقه دو شهرداری تهران به حساب می آیند. ناحیه یک تهران (دریا و سعادت آباد) ازشمال بزرگراه یادگار امام (ره)، از شرق بزرگراه شهید چمران، از غرب بلوار شهید پاک نژاد و از جنوب خیابان مدیریت و بلوار شهید دادمان دسترسی محلی دارد . و میتوان بطور کلی گفت که از بالا با محله های کوهسار  و شهرک بوعلی و بهرود و پرواز، از پایین با محله دریا، از غرب با آسمان و سپهر و از شرق با آرارات و ونک احاطه شده است.

موقعیت مکانی و نقشه هوایی سعدت آباد تهران و میزان دسترسی سعادت آباد

دسترسی سعادت آباد تهران

محله سعادت آباد از لحاظ دسترسی به بزرگراه‌های بزرگ و اتوبان‌ها جایگاه مناسبی دارد و به آسانی با ماشین شخصی در این مسیرها می‌توان تردد کرد. این محله به بزرگراه آیت الله رفسنجانی (نیایش)، بزرگراه چمران، بزرگراه یادگار امام دسترسی دارد. عابران پیاده به راحتی می‌توانند با رفتن به ایستگاه‌های نزدیک از خطوط اتوبوسرانی استفاده کنند. همچنین وجود ایستگاه مترو و پایانه‌های تاکسیرانی رفت و آمد به این منطقه را آسان کرده‌اند. دسترسی فوق‌العاده این محله و امکانات بی نظیر آن سبب شده است که شاهد بالا بودن قیمت آپارتمان سعادت آباد باشیم.

  • از سمت شرق به بزرگراه چمران
  • از سمت جنوب به شهرک غرب
  • از سمت شمال به کوی فراز
  • از سمت شرق به اوین

مترو سعادت آباد

تهران و شلوغی هایش و هزینه های سنگین تاکسی های آنلاین ، مترو را به بهترین گزینه برای رفت و آمد تبدیل کرده است. ما نیز به شما پیشنهاد میکنیم برای رفتن به سعادت آباد با مترو از خط خوش رنگ بنفش خط 7 مترو تهران استفاده نمایید.

اگر از شمال تهران به سمت سعادت ‌‌آباد میروید:

باید از خط قرمز رنگ تجریش خط یک استفاده نمایید و در ایستگاه میدان محمدیه پیاده شوید. سپس به سمت خط ۷ بنفش رنگ تغییر دهید و سپس به ایستگاه میدان صنعت بروید.

یکی از مواردی که در سعادت آباد بهترین دسترسی را دارد، برج کوهستان واقع در میدان کتاب-خیابان کوهستان است. برای اجاره آپارتمان در برج کوهستان سعادت آباد با کارشناسان متعهد و کار بلد مشاور املاک مثلث در ارتباط باشید.

نقشه ایستگاه مترو میدان کتاب

آدرس سعادت آباد تهران

از جمله ویژگی‌های دیگر سعادت‌آباد، می‌توان به موقعیت جغرافیایی بسیار خوب و نزدیکی به مراکز خرید، بانک‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و مراکز تفریحی اشاره کرد. این منطقه دارای امکانات عمومی متنوعی مانند پارک‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی و فرهنگی نیز است.

همچنین سعادت‌آباد به دلیل زیرساخت‌های حمل و نقل مناسبی که دارد، به راحتی به دیگر نقاط تهران دسترسی دارد. بیشتر خیابان‌های سعادت‌آباد با ارتفاعاتی طبیعی و پر درخت هستند که می‌تواند به تأثیر مثبت در کیفیت هوای منطقه کمک کند.

به طور کلی، سعادت‌آباد به دلیل ویژگی‌های فوق الذکر و امکاناتی که دارد، یکی از مناطق مورد علاقه ساکنان تهران برای زندگی، کار و تفریح است.

 سعادت آباد منطقه چنده | لوکیشن سعادت آباد

آب و هوای سعادت آباد

محله سعادت آباد یکی از پرطرفدارترین محله‌های شمال غربی پایتخت محسوب می‌شود. این محله در ارتفاعات شمال شهر تهران واقع شده است و به همین دلیل آب و هوای سعادت آباد خنک و تمیز است. امروزه این محله به دلیل آب و هوای مطبوع و مناسب از اقبال عمومی برخوردار است. به طوری که شاهد گسترش ساخت و ساز آپارتمان‌های بلند و مدرن هستیم. اگر قصد خرید آپارتمان لوکس در سعادت آباد را دارید و یا اگر می‌خواهید از قیمت آپارتمان سعادت آباد اطلاع یابید، به وب سایت مشاور املاک ما مراجعه کنید تا از به روزترین آگهی‌های این محله مطلع شوید.

موقعیت سعادت آباد

محله سعادت آباد واقع در منطقه ۲ شهرداری تهران است که جزء محلات بالا شهر و پر امکانات بالای تهران محسوب می‌شود. این محله به دلیل بافت شهری مناسب و کوچه‌های عریض و دسترسی آسان و امکانات فراهم شده رفاهی، تفریحی، درمانی و آموزشی و طبیعت زیبا و بوستان‌ها و فروشگاه‌ها و مغازه‌های محلی متعدد و رستوران‌های لاکچری و غیره از موقعیت خوبی برخوردار است.

سعادت آبادتهران یکی از گزینه هایی می باشد که برای خرید ملک میتوانید در نظر داشته باشید.

این منطقه دارای بافت آپارتمانی نوساز و مدرن است که جمعیت آن روز به روز در حال افزایش است. قیمت مسکن در سعادت آباد بالا است و به بودجه بالایی نیاز دارد. اما این قیمت‌ها نسبت به متراژ آپارتمان و امکانات آن و خیابانی که در آن خانه واقع شده است و نوع بنا متغیر است. اگر قصد خرید آپارتمان در سعادت آباد را دارید به وب سایت مشاور املاک ما مراجعه کنید.

برای خرید و سرمایه گذاری در تهران سعادت آباد در دسته بهترین گزینه ها قرار دارد.

فاصله میدان آزادی تا سعادت آباد

فاصله میدان آزادی تهران تا سعادت آباد، به طور تقریبی حدود ۱۰ کیلومتر است. البته می‌تواند با توجه به مسیر دقیق و شرایط ترافیکی، کمی بیشتر یا کمتر شود.

جمعیت سعادت آباد

با توجه به آخرین آمارهای در دسترس، تعداد جمعیت سعادت آباد در حدود ۱۷۰،۰۰۰ نفر است. این شامل ساکنان دائمی و موقت این منطقه می‌شود. البته باید توجه داشت که این آمار ممکن است با توجه به تغییرات جمعیتی و نوسازی‌های شهری در آینده، تغییر کند. جمعیت این منطقه بسیار بالا نمی باشد و از سوی دیگر قیمت خانه در سعادت آباد تهران از جمله محله های گران قیمت می باشد.

محله های سعادت اباد

در شهر تهران، مناطق مختلفی با نام سعادت آباد وجود دارند. اما اگر منظورتان منطقه سعادت آباد در شمال غربی تهران است، برخی از محله‌های آن عبارتند از:

  • میدان کتاب
  • درختی
  • شهرک قائم
  • شهرک نفیسی
  • شهرک والفجر
  • شهرک مهران
  • خیابان اعجازی
  • خیابان چمن آرا
  • خیابان شهید مطهری
  • خیابان آفتاب
  • خیابان بیستون
  • خیابان فرناز

این فهرست ممکن است کامل نباشد و برخی محله‌ها به دلیل تغییرات نام یا جغرافیایی ممکن است از این فهرست خارج شده باشند. زندگی در سعادت آباد تهران یکی از گزینه هایی می باشد که بسیاری از افراد به دنبال آن می باشند. از سوی دیگر لوکیشن سعادت اباد میدان کاج و خیابان سرو سعادت آباد از موقعیت بسیاری برخوردار است و از این رو می باشد که قیمت ملک در این منطقه بسیار بالا می باشد.

سعادت آباد تهران بهترین منطقه 2 | نگینی در غرب تهران

بهترین محله های سعادت آباد تهران

کیفیت زندگی در سعادت آباد تهران به نسبت دیگر محله هایی که در منطقه 2 تهران قرار دارد بسیار بالاتر می باشد. چرا که  این منطقه در دسته محله های لوکسی می باشد که در این ناحیه واقع شده است. از سوی دیگر از بهترین محله هایی که در این منطقه قرار دارد میتوان به خیابان سرو اشاره کرد. این خیابان از جمله محله هایی می باشد که از نظر دسترسی و امکانات در موقعیت ممتازی برخوردار است و در کنار تمامی این عوامل از جمله بخش هایی می باشد که خانه های مدرن بسیاری را در خود جای داده است.

خیابان های مهم سعادت آباد

در برخی از محله های تهران ممکن است برخی از خیابان ها از خود محله ها گران تر باشد، برای نمونه در منطقه 1 تهران خیابان فرشته تهران از محله الهیه بسیار معروف تر می باشد. در سعادت آباد تهران نیز به همین گونه می باشد. برخی از خیابان ها ممکن است از خود محله نیز معروف تر باشد.

از خیابان های مهم سعادت آباد تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خیابان اعجازی
  • خیابان چمن آرا
  • خیابان شهید مطهری
  • خیابان آفتاب
  • خیابان بیستون
  • خیابان فرناز
  • خیابان سرو
  • خیابان فرهنگ
  • خیابان بیست و چهار متری
  • خیابان صراف ها
  • خیابان آسمان
  • خیابان دشت بهشت
  • و....

سعادت آباد میدان کتاب

میدان کتاب سعادت آباد در شمال تهران و در محدوده سعادت آباد واقع شده است. این میدان در تقاطع بزرگراه هاشمی رفسنجانی و خیابان دکتر محمودی نیا قرار دارد. ایستگاه متروی میدان کتاب نیز در خط 1 (قرمز) متروی تهران و در محدوده میدان کتاب واقع شده است.

مترو سعادت آباد میدان کاج | آدرس سعادت آباد میدان کاج تهران | لوکیشن میدان کاج سعادت اباد

سعادت آباد میدان کاج

یکی از میدان های معروفی که در سعادت آباد تهران قرار دارد میدان کاج می باشد، این میدان از جمله میدان هایی می باشد که در موقعیت بسیار عالی قرار دارد و در سعادت آباد بالاتر از میدان کاج یکی دیگر از میدان های بسیار محبوب در سعادت آباد قرار دارد، میدان کتاب و میدان کاج دو تا از میدان هایی می باشد که در سعادت آباد تهران در دسته بهترین بخش های سعادت آباد تهران قرار دارد.

بهترین منطقه سعادت آباد کجاست؟

در پاسخ به این سوال خیابان های بسیاری در سعادت آباد قرار دارد که می توانید برای زندگی در نظر داشته باشید، یکی از خیابان های بسیار معروفی که در سعادت آباد قرار دارد خیابان سرو می باشد، سعادت آباد میدان کاج سرو شرقی و سعادت آباد میدان کاج سرو غربی از جمله بخش هایی می باشد که برای بهترین منطقه در سعادت آباد تهران می توانید در نظر داشته باشید. اما خیلی ها هم معتقد هستند کوی فراز انتخاب بهتر و مناسب تری است.

چرا در سعادت ‌آباد خانه بخریم؟

این روزها همه ما به دنبال بالا بردن کیفیت زندگی هستیم. سعادت آباد و دریا ناحیه یک منطقه دو هستند و به بسیاری از امکانات شهری دسترسی کامل و خوبی دارند. این امکانات سبب شده است تا بتوان راضی شد در این محله خانه بخرید. از جمله این امکانات میتوان به امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی زیر اشاره کرد.

امکانات درمانی و بیمارستان های نزدیک

بیمارستان ها یکی از کلیدی ترین و حیاتی ترین اماکن هستند. نزدیکی به مراکز درمانی با امکانات عالی همیشه دغدغه ای است که در حال جستجو آن هستیم. اما نگران نباشید زیر سعادت آباد به بیمارستان ها و داروخانه یک نیش ترمز فاصله خواهد داشت و جای به جای آن پر از مطب های دکتر و دندانپزشک یا خدمات ناخن و لیزر است. و این کاملا قیمت آپارتمان های اداری این منطقه را توجیه میکند. تجربه املاک مثلث نشان داده است که قشر دکتران عزیز کشورمان بیشترین مطب ها را در سعادت آباد و ونک دارند و خواهان خرید آپارتمان در این محله ها هستند. برخی از این بیمارستان ها و داروخانه ها به شرح زیر هستند.

بیمارستان نیایش

سعادت آباد- خیابان اوین- خیابان گلستان

22079738

بیمارستان پارسیان

میدان کاج- سرو شرقی- نرسیده به میدان فرهنگ

22097161

بیمارستان فوق تخصصی مدرس

سعادت آباد- نبش اتوبان یادگار امام

021-23515

بیمارستان عرفان

سرو غربی- خیابان ریاضی - خیابان بخشایش

23021000

داروخانه بهار

بلوار جوریکی-خیابان حسینی-خیابان صدف

22079688

داروخانه شبانه روزی ارجمند

شانزدهم شرقی-خ علامه شمالی-بلوار سرو شرقی

22222222

امکانات آموزشی و تحصیلی

یکی از دغدغه های همیشگی مادران نزدیکی محل تحصیل فرزندان به خانه است. بسیاری از افراد ترجیح میدهند که دختران و پسران خود را در مدارس غیر انتفاعی ثبت نام کنند. سعادت آباد همانند هر همسایه اعیان نشین این مساله را به درستی درک کرده است و مملو از مدرسه های دولتی، دانشگاه های آزاد و سراهای فرهنگی است. برخی از آن ها به شرح جدول زیر اند.

گرانترین منطقه سعادت آباد

گرانترین منطقه سعادت آباد، بسته به شرایط و ویژگی‌های هر ملک می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، بر اساس اطلاعات در دسترس، بخش‌هایی از سعادت آباد نظیر خیابان درختی، بلوار دریا، خیابان بهارستان و خیابان سرو شرقی جزو گرانترین مناطق این منطقه محسوب می‌شوند. همچنین، ملک‌هایی با ویژگی‌های خاصی نظیر منظره ای از پارک یا منظره شهر تهران نیز معمولاً به قیمت‌های بالاتری به فروش می‌رسند. اما برای دقیق‌تر بدانید کدام منطقه گرانتر است، بهتر است با مشاوران املاک و مستغلات مربوطه مشورت کنید.

بلوار دریا محله ای لوکس و لاکچری در سعادت آباد تهران

برج‌های سعادت آباد

امروزه در محله سعادت آباد، آپارتمان‌ها و برج‌های گران قیمت و لوکس جایگزین خانه‌های قدیمی شده است که به همین دلیل قیمت آپارتمان سعادت آباد افزایش یافته است. این محله دارای برج‌های مرتفع متعددی است که کاربردهای مختلفی همچون مسکونی و تجاری اداری و غیره را دارند، که به طور مثال به برج کوهستان، برج لیدوما می‌توان اشاره کرد. در خیابان صرافها این محله شاهد بیشترین بافت برج‌های مرتفع و ساختمان‌های بلند هستیم.

بنابراین می‌توان گفت خرید آپارتمان سعادت آباد صرافها انتخاب مناسبی برای سکونت در محله سعادت آباد است. با مراجعه به وب سایت مشاور املاک ما می‌توانید از به روزترین قیمت آپارتمان سعادت آباد آگاه شوید.

اگر به دنبال خرید ملک در تهران می باشید سعادت آباد تهران یکی از گزینه های پیش روی شما می باشد.

مراکز تجاری سعادت آباد

در محله سعادت آباد مراکز تجاری متعددی به چشم می‌خورد که فروشگاه‌های لوکس با برندهای مختلفی دارند. اما در این میان طرفداران خاصی، مراکز تجاری لوکس و مدرنی چون مجتمع تجاری پرواز، مجتمع تجاری ابریشم، مجتمع تجاری کسری، مجتمع تجاری اداری رویال، مرکز خرید اپال، کسری، مارکیز را برای خرید انتخاب می‌کنند. در این مراکز به فروش انواع اجناس با برندهای معتبر می‌پردازند. این مراکز مجموعه تفریحی کاملی هستند که علاوه بر واحدهای تجاری به ارائه خدماتی همچون باشگاه ورزشی، رستوران، شهر بازی، فودکورت، سینما و غیره به بازدید کنندگان می‌پردازند.

شهرک غرب بهتره یا سعادت آباد؟

انتخاب بین شهرک غرب و سعادت آباد، به عوامل مختلفی مانند سلیقه شخصی، نیازهای زندگی و شرایط مالی و خانوادگی بستگی دارد. هر دو منطقه در شمال غربی تهران واقع شده و دسترسی به امکانات شهری، مراکز خرید، مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز تفریحی را دارند.

شهرک غرب به دلیل دسترسی به مترو و اتوبوس‌های شهری، به عنوان یکی از مناطق پرطرفدار و جذاب در تهران شناخته می‌شود. همچنین، شهرک غرب دارای فضای سبز بیشتری نسبت به سعادت آباد است.

سعادت آباد همچنین یکی از مناطق محبوب در تهران است و دسترسی به امکانات خوبی دارد. برای مثال، سعادت آباد به دلیل واقع شدن در نزدیکی اتوبان هاشمی رفسنجانی و مترو، دسترسی راحتی به شهر تهران و حومه آن دارد. همچنین، اپال سعادت آباد یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در تهران است و مردم بسیاری برای خرید و تفریح به اینجا می‌آیند.

زندگی در سعادت آباد تهران با بهترین امکانات و در کنار آن در لوکس ترین نقطه تهران

در کل، انتخاب بین شهرک غرب و سعادت آباد به عوامل مختلفی بستگی دارد و بهتر است قبل از تصمیم‌گیری، نیازها و الزامات خود را مورد بررسی قرار دهید و بازدیدهای شخصی از هر دو منطقه را انجام دهید.

خرید ملک در سعادت آباد تهران

اگر تمایل به سکونت در این محله لوکس و مدرن را دارید، برای اطلاع از قیمت آپارتمان سعادت آباد به وب سایت مشاور املاک ما مراجعه کنید. در صورت بازدید قطعا انتخاب شما یکی از آپارتمان های سعادت آباد خواهد بود.

سعادت آباد منطقه چنده؟
منطقه سعادت آباد در شمال غربی تهران و در محدوده منطقه دو تهران واقع شده است.
بهترین منطقه سعادت آباد کجاست؟
سعادت آباد یک منطقه بزرگ و متنوع است که در آن می‌توان به مناطق مختلفی با ویژگی‌های متفاوت دست یافت.
سعادت اباد تهران بالا شهر است؟
بله، سعادت آباد یکی از محله های منطقه 2 بوده که با توجه به قرارگیری در شمال غربی تهران می تواند یکی از محله های بالاشهر تهران به حساب آید.

12

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

گنجی

محله تازه به دوران رسیده با ساکنینی بی فرهنگ

نیکا

سعادت آبااد<<<<<<شهرک غرب

باران

سعادت ‌‌آباد دیگ اون حال و هوای قدیمو برام نداره همش شده ترافیک ترافیککککککککککک

سینا

تاریخچه سعادت آباد که نوشتید خیلی قشنگ بود من نمیدونستم

Shahab

نقشه ای که از سعادت آباد گذاشتین خیلی خوب بود من نمیدونستم تا اونجا هم سعادت اباد حساب میشه؟؟؟ یعنی یطورایی نصفش باید توش شهرک غرب باشه شایدم یکی باشن اصلا

علیرضا

سعادت آباد از محله های فوق العادست فرهنگ بالا محله های آروم قیمت آپارتمان متعادل و به جا، مطلبتون خیلی جامع و کامل بود دستتون درد نکنه اطلاعات خیلی خوبی رو جمع آوری کردید و واقعا استفاده کردم، خسته نباشید

بی نام

سعادت ‌آباد قدیماش خوب بود الان پر از شهرستانی شده من خوشم نمیاد

نغمه

سعادت ‌آباد فقط رستورانهای باحالش همیشه با دوستام میریم دور دور اون سمتی خیلی حال میده اول میریم ایران زمین بعد میریم به سمت باماهاس و میریم استخر

سهیل

من سعادت آباد رو خیلی دوست دارم امیدوارم اوضاع بهتر بشه الان قیمت آپارتمان واسه خرید توی سعادت آباد بالاست اما از طرفی اختلاف قیمتی که با پونک و صادقیه و محله های دیگه داره به نظرم ارزش خرید داره اگه تحلیل کارشناسی در مورد خرید آپارتمان و ارزش و موقیعت های این منطقه بذارید خیلی عالی میشه

یاسمن

ولی واقعا سعادت آباد به نسبت شهرک غرب بسیار بهتره

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.

برج سبز سعادت آباد تهران

برج سبز سعادت آباد تهران

در میان تمامی برج هایی که در سعادت آباد قرار دارد، برج سبز یکی از برج هایی است که قدیمی ساخت بوده و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود.