صفحه اصلی/بلاگ/امکانات رفاهی و تفریحی تهران /مرکز خرید اپال سعادت آباد تهران

مرکز خرید اپال سعادت آباد تهران

مرکز خرید اپال سعادت آباد تهران

مرکز خرید اپال کجاست؟

اپال یکی از مراکز خریدی می باشد که در منطقه 2 تهران و در سعادت آباد واقع شده است. این مجموعه یکی از مجموعه های تجاری و تفریحی می باشد که در این منطقه واقع شده است. این مجموعه از شمال و غرب به بزرگراه یادگار امام و از سمت جنوب به بزرگراه نیایش راه دارد.

سازنده و اطلاعات ملکی واحد مرکز خرید اپال

شما بزرگ ترین مرکز تجاری برای خرید و سرگرمی در شمال غرب تهران را می شناسید؟ نام این مرکز خرید اپال تهران است. اجاره واحد در اپال به همین دلیل از نظر تجاری اهمیت زیادی دارد. مرکز اپال از سال 92 ساخته شده و فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.

در سال 98 این مرکز فعالیت حرفه ای خود را به صورت گسترده آغاز شده و رسما افتتاح شد. طی این 3 سال مجتمع تجاری اپال به عنوان بزرگ ترین پروژه تجاری ناحیه غرب تهران شناخته شده است. روزانه فعالیت های فرهنگی و سرگرمی های زیادی در این مرکز انجام می شود. از نظر اقتصادی اجاره واحد از املاک اپال بسیار سود آور است.

مالک مرکز تجاری اپال

مرکز تجاری اپال در شهر تهران متعلق به شرکت سهامی خاص اپال می‌باشد. شرکت اپال در سال 1398با هدف طراحی، ساخت، بهره‌برداری و مدیریت مجتمع‌های تجاری در ایران تأسیس شده است. مرکز تجاری اپال در شهر تهران، در منطقه سعادت آباد واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید و تجاری این منطقه می‌باشد. مالک این مجموعه در حال حاضر آقای امانی می باشد و علاوه بر اینکه صاحب اپال می باشند سازنده اپال نیز هستند.

یکی از سازه های مهم برای تفریح و آخر هفته ها مرکز خرید اپال می باشد. | عکس اپال تهران

اجاره واحد در مرکز تجاری اپال تهران

یک مهندس خوش فکر ایرانی به نام آقای امید غلام پور اولین بار طرح اصلی این مرکز تجاری را پیاده سازی نمود. دو شرکت سازه فلزی بوژان و آریا با همکاری یکدیگر توانستند این مرکز تجاری بسیار ایده آل و زیبا را ایجاد کنند. اجاره واحد در پاساژ اپال از جمله گزینه هایی می باشد که به افرادی که به دنبال داشتن یک کسب و کار عالی می باشند پیشنهاد می شود.

همیشه همکاری شرکت های ساختمانی منجر به خلق سازه هایی بسیار جذاب خواهد شد. مرکز خرید اپال یک نمونه بسیار حرفه ای از این ساختمان های بسیار عالی است. اجاره واحد در اپال به دلیل موقعیت فوق العاده عالی ملکی می تواند از نظر اقتصادی بسیار مطلوب باشد.

مرکز تجاری اپال تهران

مرکز تجاری اپال در ارتفاع 90 متری از سطح زمین قرار دارد. به طوری که طراحی و معماری فوق مدرن این مرکز تجاری از فاصله های بسیار دور قابل دیدن است. سازه های مدرن با ارتفاع 45 متری از ویژگی های بسیار خوب مرکز اپال می باشند.

امکان جا به جایی و حمل و نقل ویژه از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه اپال می باشد. اجاره واحد در اپال امکان دسترسی شما به بهترین امکانات تجاری را فراهم می سازد. به این طریق می توانید شرایط کسب و کار خود را سریع تر بهبود ببخشید. برای کسب اطلاعات پاساژ اپال می توانید با اطلاعات اپال در تماس باشید.

برای خرید و سرمایه گذاری در منطقه 2 تهران خرید واحد تجاری در اپال یکی از بهترین گزینه ها می باشد. | تصاویر مرکز خرید اپال

اجاره آپارتمان در سعادت آباد غیر از امور تجاری نیز شرایط بسیار ایده آلی برای شما ایجاد می کند. دسترسی به مرکز تجاری اپال یکی از شرایط بسیار عالی سکونت در ناحیه سعادت آباد است. این بخش یکی از محله های عالی در منطقه 2 تهران می باشد.

امکانات مرکز خرید اپال تهران

امکانات ویژه ای در مرکز تجاری اپال به صورت حرفه ای وجود دارد. برای مثال مرکز خرید اوپال مد یک نمونه از امکانات خاص موجود در این مراکز است. فروشگاه های مربوط به انواع کیف و کفش و لباس در این بخش از مرکز تجاری واقع شده است. حتی محصولاتی مثل عطر و لوازم آرایشی در این دسته از خدمات تخصصی مرکز اپال قرار می گیرند. امکانات اپال بسیار زیاد می باشد چرا که مجتمع خرید اپال از جمله مجموعه های معتبری می باشد که برای خرید می توانید در نظر داشته باشید.

بخش اپال کویین به صورت تخصصی، فروشگاه های مخصوص برگزاری جشن ها را داراست. لباس عروس و لباس شب و طلا و جواهر آلات همگی در این بخش واقع شده اند. ویژگی ممتاز این مرکز تجاری دسته بندی فروشگاه های کاربردی است.  به همین دلیل اجاره واحد در اپال می تواند به افراد متخصص در حیطه مخصوص به خودشان، کمک زیادی کند.

اپال کیدز از منظر تخصصی فروشگاه های اسباب بازی کودکان را در خود جای داده است. فروشگاه اپال اسپرت نیز ارائه کننده انواع کفش و لباس ورزشی اسپرت و استایل اسپرت روزانه است. این موارد نمونه های از بخش های دسته بندی شده اپال بودند. در این مجموعه فروشگاه ها به راحتی می توانید کالای مورد نظر خود را بیابید.

برای آخر هفته های خود یکی از انواع سازه ها در منطقه 2 تهران تپال می باشد. | تصاویر مرکز خرید اپال

دسترسی مرکز خرید اپال

با اجاره و یا خرید آپارتمان در سعادت آباد دسترسی فوق العاده ای به بهترین امکانات ویژه فروشگاه اپال پیدا می کنید. منطقه سعادت آباد از نظر دسترسی مکانی به شاهراه های اصلی شهر تهران متصل می گردد. شمال غرب تهران به دلیل نزدیک بودن به کوهپایه ها، آب و هوایی بسیار مطلوب دارد. از این نظر اجاره واحد در اپال می تواند کار تجاری را برای شما لذت بخش تر کند.

رشته کوه های البرز در منطقه 2 شهرداری تهران جذابیت بصری بسیار زیادی دارند. ترافیک این منطقه چندان بالا نبوده و دسترسی به مرکز تجاری اپال بسیار ساده است. این ویژگی های ممتاز اجاره واحد در اپال را یک فعالیت تجاری پر سود می کند.

اپال با مترو

یکی از راه های بسیار راحتی که می توانید برای رفتن به مجتمع اپال در نظر داشته باشید. استفاده از ایستگاه مترو سعادت آباد است. خوشبختانه امسال ایستگاه مترو میدان کتاب واقع در میدان کتاب می تواند به شما دسترسی راحت برای رفتن به مرکز خرید اوپال ارائه دهد. اگر می خواهید از ایستگاه مترو برای رفت و آمد به اپال استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم که پس از خارج شدن از ایستگاه مترو میدان کتاب به سمت بلوار منفرد نیا رفته و پس از دوبرگردون به راحتی به برج اوپال می رسید.

ایستگاه مترو میدان کتاب یکی از ایستگاه های مترو نزدیک به مرکز خرید اپال می باشد.

آدرس دقیق مركز خريد اپال

آدرس مرکز خرید اپال در شهر تهران، در منطقه سعادت آباد واقع شده است. آدرس دقیق این مرکز خرید به شرح زیر می‌باشد:

خیابان چمران، خیابان شهید بهشتی، مجتمع اپال، بلوک A، تهران، ایران

پاساژ اوپال یکی از بزرگترین و معروف‌ترین مراکز خرید و تجاری در تهران است که بیش از ۲۵۰ فروشگاه و مغازه دارای برندهای معتبر در داخل آن فعالیت می‌کنند.

موقعیت اپال تهران

موقعیت مکانی این مجموعه بسیار عالی است. قدمت میدان کاج نزدیک مرکز اپال به چندین سال می رسد. سالیان درازی این میدان بخش شمال غرب تهران را به سایر نقاط متصل می کرد. از این طریق موقعیت مکانی واحدهای مسکونی و تجاری نزدیک این مرکز بسیار عالی هستند. این مرکز خرید یکی از گزینه هایی می باشد که برای تفریح در تهران میتوانید در نظر داشته باشید.

قیمت مغازه در اپال

مرکز خرید اپال یکی از مراکز تفریحی است که از نظر قیمت های ملکی از ارزش بالایی برخوردار است، به طور کلی خرید مغازه در مرکز خرید اپال به نسبت غیر ممکن می باشد و از سمتی دیگر مرکز خرید اپال در میان آپارتمان های محله آسمان واقع شده است ولی با این حال قیمت مرکز خرید اپال با قیمت های ملکی در آسمان متفاوت است. بر اساس آمار ها تعداد مغازه های خریداری شده در اپال به نسبت آمار اجاره واحد در اپال خیلی کمتر است. اگر شما از دسته افرادی هستید که قصد خرید ملک در اپال و یا اجاره در این منطقه را دارد می توانید از املاک مثلث در این حوزه کمک بگیرید.

اپال کجاست؟
تهران، سعادت آبادا، خیابان چمران، خیابان شهید بهشتی، مجتمع اپال، بلوک A
صاحب اپال کیست؟
مالک مرکز تجاری اپال در حال حاضر آقای امانی می باشد و علاوه بر اینکه صاحب اپال می باشند سازنده اپال نیز هستند.
ایستگاه مترو نزدیک اپال کدام ایستگاه است؟
یکی از نزدیک ترین ایستگاه های مترویی که می توانید با آن به راحتی به اپال بروید، ایستگاه مترو میدان کتاب است.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.

برج سبز سعادت آباد تهران

برج سبز سعادت آباد تهران

در میان تمامی برج هایی که در سعادت آباد قرار دارد، برج سبز یکی از برج هایی است که قدیمی ساخت بوده و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود.