صفحه اصلی/بلاگ/معرفی محله های تهران/بلوار دادمان شهرک غرب تهران

بلوار دادمان شهرک غرب تهران

بلوار دادمان شهرک غرب تهران

امروز قصد داریم درباره یکی از شاه راه های کلیدی در شهرک غرب تهران صحبت کنیم، بلوار دادمان یکی از راه های کلیدی و مهمی است که در شمال غربی تهران واقع شده است و از نقطه های کلیدی است که در منطقه 2 تهران قرار دارد. اما چرا اینقدر به این موضوع تاکید داریم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا درباره بلوار دادمان و ویژگی های آن اطلاعات کامل به شما بدهیم.

موقعیت مکانی بلوار دادمان

اگر میخواهید میزان اهمیت این بلوار را در منطقه 2 بدانید بهتر است در ابتدای راه نگاهی گذرا به نقشه هوایی بلوار دادمان بیندازید. همانطور که در نقشه مشاهده می کنید؛ این بلوار از هر چهار جهت جغرافیایی به محله ها و بلوار های مهمی در شهرک غرب تهران دسترسی دارد.  اگر بخواهیم از بخش شمالی به بلوار دادمان برسیم می توانید از بلوار های پاکنژاد، فرحزادی و بلوار شریفی به این خیابان دسترسی داشته باشید. از سمت جنوبی بلوار دادمان به بلوار خوردین، بلوار پاکنژاد و بلوار فرحزادی دسترسی داشته و از سمت شرقی شما می توانید به خیابان ایران زمین برسید و از سمت غربی به بزرگراه یادگار امام شمال راه دارد.

این حجم از دسترسی سبب می شود تا شما برای رفت و آمدهای خود به دیگر نقاط شهرک غرب برای شما راحت تر باشد و علاوه بر آن این موضوع بر نمودار قیمت آپارتمان در بلوار دادمان تاثیر بگذارد.

میزان دسترسی بلوار دادمان به دیگر محله ها و مناطق شهرک غرب تهران

حمل و نقل در بلوار دادمان

اگر شما از دسته افرادی هستید که در خانه های شهرک غرب زندگی می کنید و یا می خواهید به این منطقه رفت و آمد داشته باشید راه های متعددی است که شما را به بلوار دادمان می رساند. در ادامه در رابطه با رفت و آمد به بلوار دادمان شما می توانید از ایستگاه های اتوبوس و ایستگاه های مترو استفاده کنید.

ایستگاه مترو بلوار دادمان

اگر می خواهید به بلوار دادمان رفت و آمد داشته باشید. یکی از راه های بسیار عالی که می توانید به راحتی به بلوار دادمان رفت و آمد داشته باشید، استفاده از ایستگاه مترو شهید دادمان است. این ایستگاه در خط 7 مترو واقع شده است و در تقاطع بلوار دادمان و بلوار پاکنژاد واقع شده است.  این ایستگاه مترو در سال 1401 افتتاح شده  است، این ایستگاه به نسبت ایستگاه مترو شهرک غرب نزدیک تر است.

ایستگاه اتوبوس بلوار دادمان

اگر می خواهید با استفاده از ایستگاه های اتوبوس به این بلوار برسید می توانید از ایستگاه های اتوبوس زیر استفاده کنید. شاید برای رفتن به نقاط مختلف در بلوار دادمان استفاده از ایستگاه اتوبوس می تواند یکی از گزینه های عالی باشد.

  • ایستگاه اتوبوس شهید دادمان
  • ایستگاه اتوبوس شفق
  • ایستگاه اتوبوس فرحزادی
  • ایستگاه اتوبوس درختی
بازار میوه و تره بار بلوار دادمان در شهرک غرب تهران

بوستان های بلوار دادمان شهرک غرب

اگر می خواهید زندگی در آپارتمان های بلوار دادمان را تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که حتما امکانات رفاهی کافی را داشته باشد. از جمله این امکانات می توان به پارک ها و فضای سبزی اشاره کرد که در این منطقه قرار دارد. از جمله بوستان های بلوار دادمان میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بوستان بهار
  • بوستان پله
  • بوستان دادمان

بیمارستان در بلوار دادمان

اگر می خواهید از امکانات درمانی در بلوار دادمان آگاه شوید باید به بیمارستان آتیه اشاره کرد. این مجموعه درمانی یکی از بیمارستان های معتبری است که در این بلوار قرار دارد. از جمله دیگر مراکز درمانی که در  شهرک غرب تهران و در بلوار دادمان قرار دارد؛ خانه سلامت شهرک غرب می باشد. شما می توانید در کنار این مراکز درمانی معتبر از درمانگاه هایی که در بلوار دادمان نیز استفاده کنید.

خرید آپارتمان در بلوار دادمان

اگر با خواندن این مقاله این نیت را پیدا کرده اید از آپارتمان های بلوار دادمان دیدن کنید. می توانید از فایل های آگهی املاک مثلث کمک بگیرید. کافی است با وارد شدن به صفحه اصلی این مجموعه و فیلتر کردن خرید و فروش آپارتمان در بلوار دادمان در بالای صفحه و زدن دکمه جتسجو به راحتی به صفحه مورد نظر وارد شوید. شما می توانید با استفاده از دکمه فیلتر پیشرفته به راحتی متراژ مورد نظر خود و قیمت خود را برای خرید وارد کنید و به راحتی فایل مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت آپارتمان در شهرک غرب از نمودار لحظه ای قیمت این صفحه دیدن فرمایید.

راه های دسترسی به بیمارستان آتیه از بلوار دادمان به چه صورت است؟
شما می توانید برای رفتن به بیمارستان آتیه از ایستگاه مترو شهید دادمان استفاده کنید، این ایستگاه تنها دو خیابان به بیمارستان آتیه فاصله دارد.
نزدیکترین مترو به شهرک غرب بلوار دادمان کدام ایستگاه است؟
نزدیک ترین ایستگاه مترو در خط 7 مترو واقع شده که به نام ایستگاه مترو شهید دادمان ثبت شده است و شما به راحتی می توانید خود را بلوار دادمان برسانید.
بلوار دادمان منطقه چند است؟
بلوار دادمان یکی از بلوار هایی است که در منطقه 2 تهران و در شهرک غرب قرار دارد، این بلوار یکی از راه های دسترسی مهم در شهرک غرب است.
چطوری برم شهرک غرب بلوار دادمان؟
برای رفتن به بلوار دادمان می توانید از ایستگاه مترو بلوار دادمان و ایستگاه های اتوبوسی که در این بلوار قرار دارد استفاده کنید.

3

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

عباس

سلام ایا استگاه دادمان فعل هست

حمید

دسترسی خوبه ولی شلوغه

زینب

به نظرم دسترسی بلوار دادمان خوبه ولی عالی نه

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.