صفحه اصلی/وبلاگ/معرفی محله های تهران/آشنایی کامل با میدان کاج سعادت آباد تهران

آشنایی کامل با میدان کاج سعادت آباد تهران

آشنایی کامل با میدان کاج سعادت آباد تهران

سعادت آباد تهران

اگر می خواهید یکی از محله های لوکس تهران را به همراه تاریخچه عجیب آن بشناسید؛ سعادت آباد را به شما معرفی می کنیم. اگر نگاهی گذرا به نقشه تهران انداخته باشید؛ برای پیدا کردن سعادت آباد تهران باید به سراغ بخش شمال غربی تهران مراجعه کنید. این محله از تهران در ناحیه یک شهرداری منطقه 2 تهران واقع شده است و از نظر امکانات و دسترسی رتبه های بالایی را به خود اختصاص داده است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با سعادت آباد به دست آورید به شما پیشنهاد می کنم مقاله سعادت آباد املاک مثلث را مطالعه کنید.

تاریخچه میدان کاج سعادت آباد

چرا میدان کاج به این نام  است؟

در زمان های پیش از انقلاب این میدان از بخش های سرسبز و بخشی از منطقه طبیعی در تهران به شمار می رفت. در ابتدای راه باید بگوییم که اگر به میدان کاج رفته باشید می بیند که از جمله میدان های بزرگ سعادت آباد است که در تهران واقع شده است. از سمتی دیگر با دیدن میدان کاج اولین چیزی که چشم شما را به خود می گیرد کاج های بلندی است که در این میدان قرار دارد.

همین کاج ها سبب شده اند تا میدان این اسم را به خود بگیرد. اما هر ساله در شورای شهر تهران جلسه هایی مبنی بر تغییر نام محله های تهران صورت می گیرد و درست در تاریخ 29 فروردین سال 1391 بود که این منطقه اسم شهید طهرانی مقدم را به خود گرفت. در رابطه با این تغییر نام  عضو کمیته تغییر نام معابر پایتخت گفت: با هماهنگی های لازم با خانواده شهید حسن تهرانی مقدم پیشنهاد تغییر نام میدان کاج به نام این شهید ارائه می شود.

درست است که این میدان اسم خود را از دست داده است. اما اسم جدید آن تنها در نقشه ها ثبت شده است و این میدان اصیل همچنان به کاج های بلند و اسم پرصلابت خود شناخته است.

میدان کاج سعادت آباد نقشه

در این بخش شما می توانید میدان کاج سعادت آباد  را در گوگل مپ مشاهده کنید و از تمامی امکاناتی که در اطراف این میدان قرار دارد به صورت کامل آگاه شوید، این موضوع باعث می شود تا شما متوجه شوید چرا قیمت آپارتمان در سعادت آباد میدان کاج به نسبت دیگر خیابان هایی که در اطراف این ناحیه قرار دارد بالاتر است.

فاصله میدان صنعت تا میدان کاج

اگر می خواهید از میدان کاج به میدان صنعت بروید راه های بسیاری وجود دارد که به راحتی می توانید شما را به میدان صنعت برساند استفاده از ماشین شخصی است، برای رفتن به میدان صنعت با ماشین باید از سمت غربی بلوار سرو خود را به بلوار پاک نژاد برسانید و پس از عبور از بلوار دریا به راحتی در بلوار پاکنژاد به میدان صنعت می رسید.

فاصله میدان کتاب تا میدان کاج

اگر می خواهید خود را به میدان کتاب برسانید تا بتوانید از امکانات این میدان از جمله مترو میدان کتاب استفاده کنید، تنها کافی است که در جهت شرقی در میدان کاج حرکت کنید  و با قرار گیری در بلوار سرو شرقی می توانید به راحتی خود را به میدان کتاب که در بخش شرقی میدان کاج قرار دارد برسانید. میدان کاج در واقع بین میدان کتاب و میدان فرهنگ قرار دارد.

دسترسی حمل و نقل عمومی میدان کاج

برای رفتن به میدان کاج راه های متعدد بسیاری وجود دارد که می توانید به راحتی به این میدان و محله های اطراف آن رفت و آمد کنید.

میدان کاج سعادت آباد مترو

لوکیشن میدان کاج سعادت اباد به گونه ای است که برای استفاده از مترو باید به سراغ خط 7 مترو بروید. در این خط نزدیکترین ایستگاه به این منطقه میدان صنعت می باشد، از سمتی دیگر اگر شما می خواهید از ایستگاه نزدیک در سعادت آباد استفاده کنید، ایستگاه مترو میدان کتاب می تواند برای شما گزینه مناسبی به شمار آید.

میدان کاج با اتوبوس

در مقابل بسیاری از محله های تهران که رفت و آمد به آن ها با استفاده از مترو راحت است؛ برای رفتن به میدان کاج راحت ترین راه استفاده از ایستگاه اتوبوس میدان کاج است که شما را مستقیما در میدان پیاده می کند.

خطوط تاکسی میدان کاج

شما می توانید به راحتی برای رفت و آمد های سریع خود به میدان کاج از ایستگاه تاکسی که در بخش شرقی این میدان و در خیابان بلوار سرو شرقی واقع شده است نیز استفاده کنید.

بافت شهری میدان کاج

سعادت آباد تهران نیز از جمله بخش هایی است که خانه های تازه ساز  و قدیمی ساخت بسیاری در آن وجود دارد، اما برای زندگی در سعادت آباد، یکی از بهترین راه حل ها خرید آپارتمان در میدان کاج است. چرا که میدان کاج از محله هایی است که قیمت های ملکی به نسبت خرید آپارتمان در سعادت آباد معقول تر بوده و این موارد به تنهایی سبب می شود تا این منطقه به نسبت دیگر محله هایی که در مجاورتش قرار دارد برتری داشته باشد.

اگر شما به دنبال خرید آپارتمان در هر یک از محله هایی که در سعادت آباد قرار دارد می باشید. املاک مثلث از جمله املاکی های معتبری است که می تواند با ارائه کامل ترین فایل های خرید و فروش در منطقه 2 تهران شما را راهنمایی کند.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به میدان کاج کدام ایستگاه است؟
برای رفت و آمد نزدیکترین ایستگاه مترو به سعادت آباد میدان کاج ایستگاه میدان صنعت در خط 7 مترو است که می تواند شما را به میدان کاج برساند.
نام دیگر میدان کاج سعادت آباد چیست؟
اسم جدید میدان کاج به نام شهید طهرانی مقدم تغییر پیدا کرده است که در 29 فروردین سال 1391 تغییر نام پیدا کرده است.
چطوری برم میدان کاج؟
برای رفتن به میدان کاج می توانید از ایستگاه مترو میدان کتاب و ایستگاه مترو صنعت استفاده کنید. این دو ایستگاه از همه به میدان کاج نزدیک تر است.

2

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

عماد

به نظرم لوکیشن میدان کاج سعادت اباد طوریه که امکانات خوبی در خودش داره

نیلوفر

میدان کاج تهران خیلی بزرگه و امکانات بالایی اطرافش هست.

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج باران در سعادت آباد

برج باران در سعادت آباد

از دسته سازه هایی که در سعادت آباد واقع شده است و یکی از گزینه های عالی برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود، برج باران می باشد. اگر شما برج باران را نمی شناسید با ما همراه باشید تا این برج را به شما معرفی کنیم.

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج های دوقلو در سعادت آباد را می شناسید؟ برج هلیوس همان برج های دوقلو مدرن و بسیار مشهوری است که در سعادت آباد تهران ساخته شده اند.

برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج ممتاز سعادت آباد تهران

سازه ای زیبا و مدرن در بلوار فرهنگ منطقه 2 تهران برج ممتاز، برجی زیبا با نمایی یونانی اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی از این برج و سازه به دست آورید می توانیم به شما این مقاله را پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید تا برج ممتاز را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.

معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.