صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/برج کوروش سعادت آباد تهران

برج کوروش سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۱۱/۴157
برج کوروش سعادت آباد تهران

موقعیت مکانی برج کوروش

برج کوروش از دسته سازه هایی است که در منطقه 2 تهران ساخته شده است، آدرس دقیق این سازه در سعادت آباد شمال میدان بهرود خیابان بهرود خیابان شهید عابدینی می باشد. این برج در نزدیکی میدان بهرود واقع شده است و این موقعیت مکانی برای شما می تواند امکانات برتری را به همراه داشته باشد و در کنار آن آرامش و رهایی از ترافیک را برای شما به همراه دارد.

این برج در نزدیکی میدان بهرود واقع شده است و همین موضوع سبب می شود که برج کوروش به تمامی امکاناتی که در میدان بهرود قرار دارد دسترسی داشته باشید.

اطلاعات برج کوروش

این برج از دسته برج هایی است که تعداد طبقات آن به نسبت برج های لوکس در تهران کمتر است و تعداد واحد های آن نیز کم می باشد. این کم بودن واحد ها سبب می شود تا این برج برای شمایی که قصد خرید آپارتمان در سعادت آباد را دارید یک محیط خصوصی تری را به همراه آورد. تعداد طبقات این سازه 14 طبقه بوده و در هر طبقه شما 6 واحد را مشاهده می کنید. سازنده این مجموعه مدیران ارشد تعاون هستند.

متراژ واحد های برج کوروش

درست است که تعداد واحد های این برج به نسبت دیگر برج های سعادت آباد کمتر می باشد؛ اما با این حال ساختار و معماری این برج به گونه ای است که تنوع متراژ به وضوح مشاهده می شود. متراژ های این برج به صورت زیر می باشد.

  • 110 متر (دو خواب )
  • 125 متر (سه خواب)
  • 138 متر (سه خواب)

اگر شما دوست دارید هر یک از واحد های این برج را بازدید کنید و یا اقدام به خرید برج در سعادت آباد کنید می توانید با املاک مثلث همراه باشید.

معرفی برج کوروش در سعادت آباد تهران به همراه امکانات و موقعیت مکانی و دسترسی های برج کوروش در سعادت آباد

امکانات برج کوروش

برج کوروش از سازه های به نسبت نوسازی بوده که امکانات متعددی را در خود دارد. از جمله امکاناتی که در این مجموعه قرار دارد می توان به:

  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • لابی لابی من
  • تراس خوب
  • بعضی واحدها دارای ویو
  • مینی چیلر
  • کف سالن : سنگ
  • سرویس آشپزخانه : ام دی اف
  • دوربین مداربسته
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی : مینی چیلر
  • سیستم اعلام و اطفا حریق

اشاره کرد، این برج در واقع از سری برج هایی است که در محله بهرود واقع شده است که از دیگر برج هایی که در نزدیکی این سازه واقع شده می توان به برج سامان که در میدان بهرود است اشاره کرد.

دسترسی برج کوروش

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند کاشت ناخن سعادت آباد و شهرک غرب و مرکز تصویربرداری پردیس نور و بیمارستان عرفان و بیمارستان فوق تخصصی شهید مدرس و بیمه تامین اجتماعی شعبه ۲۵ قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان کاج می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

خرید آپارتمان در برج کوروش

این برج از دسته سازی هایی است که موقعیت، امکانات و دسترسی بالایی داشته و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، برج کوروش به طور کلی دارای 9 واحد بوده و فایل های آگهی خرید آن را نمی توانید در هر املاکی مشاهده کنید، اما مجموعه مثلث سعی کرده است برای رفع نیاز مشتری تمامی این آگهی ها را دسته بندی کرده و در سایت قرار دهد؛ بنابراین اگر شما می خواهید اقدام به خرید آپارتمان در برج سعادت آباد کنید می توانید با مشاوران املاک مثلث در تماس باشید.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی برج سروستان در سعادت آباد تهران

معرفی برج سروستان در سعادت آباد تهران

یکی از برج های شناخته شده ای که در سعادت آباد تهران و در بلوار پاکنژاد واقع شده است، برج سروستان است. این برج یکی از سازه های مناسب برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود.

برج باران در سعادت آباد

برج باران در سعادت آباد

از دسته سازه هایی که در سعادت آباد واقع شده است و یکی از گزینه های عالی برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود، برج باران می باشد. اگر شما برج باران را نمی شناسید با ما همراه باشید تا این برج را به شما معرفی کنیم.

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج های دوقلو در سعادت آباد را می شناسید؟ برج هلیوس همان برج های دوقلو مدرن و بسیار مشهوری است که در سعادت آباد تهران ساخته شده اند.

برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج ممتاز سعادت آباد تهران

سازه ای زیبا و مدرن در بلوار فرهنگ منطقه 2 تهران برج ممتاز، برجی زیبا با نمایی یونانی اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی از این برج و سازه به دست آورید می توانیم به شما این مقاله را پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید تا برج ممتاز را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.