صفحه اصلی/بلاگ/معرفی محله های تهران/آشنایی با محله هوشمند بهرود سعادت آباد تهران

آشنایی با محله هوشمند بهرود سعادت آباد تهران

آشنایی با محله هوشمند بهرود سعادت آباد تهران

خوش آمدید به قلب پویا و جذاب محله بهرود! این محله فراتر از یک مکان زندگی عادی است؛ اینجا یک دنیایی از چالش ها و امکانات جذاب را به شما ارائه می دهد. محله بهرود، نه تنها یک جایگاه اساسی در نقشه تهران دارد بلکه یک مقصد شگفت آور برای شگفت و تجربه است. زندگی در  این منطقه می تواند تجربه های متفاوتی را برای شما رقم بزند.

در این محله، هر کوچه و خیابان تاریخچه ای دارد و هر مکان یک داستانی برای گفتن دارد. از پارک و مراکز تفریحی گرفته تا رستوران و فروشگاه های مدرن، برود به شما تنوعی بی نظیر از تجربیات فراهم می کند. همچنین، این محله با تماشای جذابیت های طبیعی و فعالیت های اجتماعی پرانرژی شما را به چالش می کشد.

پس با ما همراه شوید و به سفری جذاب در دل محله بهرود بپردازید. اینجا محیطی است که هیجان انگیزی و جذابیت به طور مداوم در آن جریان دارد و منتظر شما برای کشف و تجربه است.

محله بهرود کجاست؟

افراد کمی هستند که محله بهرود را بشناسند و کسانی که اولین بار نام این محله به گوششان می خورد با این سوال رو به رو می شوند که اصلا محله بهرود در کجا قرار دارد و متعلق به کدام منطقه است؟ املاک مثلث میتواند جواب این موضوع را به شما بدهد، پس با ماهمراه باشید.

منطقه بهرود در تهران، یکی از محلات زیبا و خوش آب و هوای است که در ناحیه 9 منطقه 2 تهران واقع شده است. این منطقه از چهار جهت به معالم طبیعی و جاذبه های شهری متصل است. از شمال به کوهسار و رشته کوه های البرز، از شرق به خیابان مفیدی، خیابان دشت بهشت وخیابان اوین، از جنوب به بزگراه یادگرا امام و بلوار سعادت اباد و از غرب به بلوار پیام و میدان بهرود محدود می شود.

اگر نگاهی به نقشه محله بهرود داشته باشید؛ می بینید که این منطقه در نزدیکی رشته کوه های البرز واقع شده و آب و هوای این منطقه شما را وسوسه به خرید و یا اجاره آپارتمان در بهرود می کند.

موقعیت مکانی محله بهرود

برای اینکه با موقعیت مکانی محله بهرود آشنایی دقیق تری داشته باشید. بهتر است در ابتدا به سراغ نقشه هوایی محله بهرود برویم. اگر نگاهی به نقشه محله بهرود داشته باشید. می بینید که این محله از بخش شرقی به محله درکه و اوین، از بخش غربی به محله پرواز راه  داشته و از بخش جنوبی شما به محله سعادت آباد می رسید، محله پرواز که درست همجوار با این محله است نیز می تواند گزینه مناسبی برای زندگی باشد. شما با اجاره آپارتمان در پرواز می توانید از امکانات محله بهرود نیز استفاده کنید. شما در ادامه می توانید به راحتی نقشه بهرود را مشاهده کنید تا با استفاده از این نقشه این محله را بلد شوید.

نقشه محله بهرود

محله بهرود را می توانید به صورت کامل در نقشه زیر مشاهده کنید. شما می توانید به راحتی تمامی خیابان ها و میدان های بهرود را در این نقشه مشاهده کنید.

دسترسی محله بهرود

منطقه بهرود با محلات مجاوری چون سعادت آباد، آسمان، اوین، پرواز، درکه و هزار سنگ همجواری دارد. این همجواری ها باعث ایجاد تنوع فرهنگی و اجتماعی در منطقه شده و امکان دسترسی آسان به اماکن مختلف شهر را فرهم می کند. از سمتی دیگر یکی از بخش هایی که باید در هر محله ای در نظر داشته باشید میزان دسترسی به اتوبان ها و مسیر های رفت و آمد می باشد اگر بخواهیم به چهار جهت جغرافیایی بپردازیم دسترسی محله بهرود به صورت زیر می شود.

  • از سمت شمال به رشته کوه البرز
  • از سمت جنوب به بزرگراه یادگار امام جنوب
  • از سمت شرق به خیابان کوهسار
  • از سمت غرب به بلوار شاهنامه و خیابان فاتحان

خیابان های محله بهرود

خیابان های این محله به نسبت بالا می باشد که در این بخش قصد داریم تا خیابان های مهمی که در این محله به عنوان شاه راه های کلیدی برای رفت و آمد شناخته می شود به صورت کامل به شما بگوییم.

  • خیابان فاتحان
  • خیابان کوهیار
  • خیابان شهریار
  • خیابان پیوند
  • خیابان بیدار غربی
  • خیابان بیدار شرقی
  • خیابان شهدای برق

بلوار های محله بهرود

محله بهرود بر خلاف مساحت کمی که در ناحیه نه منطقه 9 اشغال کرده است؛ از جمله بخش هایی است که بلوار های متعددی را در خود جای داده است و وجود این بلوار ها و خیابان های عریض در این محله سبب می شود تا این محله به یکی از محله های به نسبت کم ترافیک تبدیل شود. از بلوار های مهم در این منطقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوار جوریکی
  • بلوار ذبیحی
  • بلوار عابدی
  • بلوار حق شناس
  • بلوار شاهنامه

این بلوار ها از جمله راه های مهمی است که می توانید برای زندگی در نظر داشته باشید. از سمتی دیگر این بلوار ها به سعادت آباد نیز راه داشته و سبب می شود تا رفت و آمدهای شما به بلوار ها راحت تر صورت گیرد، این ارتباط و رفت و آمد سبب می شود تا قیمت اپارتمان در سعادت اباد روز به روز بالاتر رود.

بلوار شاهنامه یکی از بلوار هایی است که در بخش غربی محله پرواز واقع شده است.

میدان های محله بهرود

از دیگر بخش هایی که محله بهرود را شناخته شده می کند میدان هایی است که در این محله واقع شده است. از میدان های متعددی که در این بخش قرار دارد می توان به:

  • میدان هنر
  • میدان بوعلی
  • میدان بهرود

میدان بهرود که بیشتر به نام میدان بهرود سعادت آباد شناخته می شود؛ یکی از مکان های به نسبت معروفی است که می توانید در این محله بشناسید، سازه های متعددی در میدان بهرود قرار دارد و برج های لوکسی در این میدان ساخته شده است، از جمله برج سامان که در نزدیکی میدان بهرود است. اگر به افراد محله بهرود را معرفی کنید، بسیاری آن را بلد نیستند ولی اگر بگویید میدان بهرود سعادت آباد کجاست؟ آن را به شما نشان می دهند این میدان یکی بیشتر یکی از میدان های سعادت آباد شناخته می شود.

میدان بهرود

میدان بهرود سعادت آباد، نقطه جذاب و پرترددی در محله برود سعادت آباد می باشد. این میدان با ویژگی های خیره کننده ای خود بهره مند است که سفر به آن تجربه ای شگفت آور ارائه می دهد.

در میان این ویژگی ها، پارک پرواز و فروشگاه شهروند پارک پرواز واقع در میدان بهرود و پارک ژوراسیک در محله پرواز، به چشم می آید. این پارک با محیطی آرامش بخش و زیبا، مکانی عالی برای گذراندن اوقات فراغت و تماشای طبیعت است. همچنین، فروشگاه ها و امکانات خرید در دسترس در اینجا، تجربه خرید لذت بخشی را برای بازدید کنندگان به ارمغان می آورند.

دسترسی میدان بهرود

میدان بهرود با اتصال سه خیابان پیام، شقایق و عابدی به یکدیگر، به عنون یکی از مسیرهای اصلی ورود به محله برود عمل می کند. این واحدی مهم برای ارتباط دسترسی به مناطق مختلف محله و حتی دسترسی به خیابان ها و معابر اصلی شهر تهران را فراهم می کند.

در مجموع، میدان بهرود سعادت آباد با ترکیب منحصر به فردی از تفریح، خرید و ارتباط موقعیت جغرافیایی خود، به یک از مقاصد محبوب تهران تبدیل شده است که تجربه ی ممتعی را به ساکنان و بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

اماکن مهم محله بهرود

در محله بهرود، اماکن مهمی وجود دارد که تجربه خوشی را برای ساکنان و بازدیدکنندگان فراهم می کنند. از جمله این اماکن می توان به پارک زیبای محله بهرود، مرکز خرید بوعلی با فروشگاه های متنوع، استخر شیک هتل اسپیناس، رستوران بین المللی لان با منوی متنوع، رستوران لاتون با انواع غذاهای خوشمزه و رستوران سنتی دشت بهشت که مشهور به غذاهای اصیل ایرانی است، اشاره کرد.

محله بهرود با تنوع فرهنگی، مکان های تفریحی و تجاری زیبا و منظره های طبیعی خیره کننده، یکی از مناطق پرطرفدار تهران است و برای ساکنان و بازدیدکنندگان خود تجربه ی لذت بخشی را ارائه می دهد.

خرید آپارتمان در محله بهرود

در پایان، محله بهرود به عنوان یک نقطه تلفیقی از فرهنگ، تفریح و زندگی اجتماعی در تهران، همواره در حال جلب توجه و دلبستگی مردمانش است. این محله با تنوع و جذابیت هایش، تجربه های خاص و لحظاتی بی نظیر را برای ساکنان و بازدیدکنندگانش ایجاد می کند.

با تمام این ویژگی ها و تاریخچه ی غنی خود، محله بهرود ادامه خواهد داد تا به عنوان یکی از مناطق پرطرفدار و مهم تهران، در دستاوردها و تجاربش رشد و توسعه یابد. ما به شدت توصیه می کنیم که این محله را در لیست مکان هایی که باید در تهران ببینید. قرار دهید و از زیبایی ها و امکانات فراوان آن بهره برداری کنید، زندگی در محله بهرود را می توانید با خرید آپارتمان در بهرود و یا تجربه داشتن یک آخر هفته خوب در محله بهرود را می توانید با خرید آپارتمان در سعادت آباد در اختیار داشته باشید. بهره برداری از تمامی این تجربیات، به معنای واقعی کلمه، تبدیل به سفری ناب و بی نظیر در دنیای بهرود می شود.

میدان بهرود کجاست؟
میدان بهرود تهران یکی از میدان هایی است که در محله بهرود واقع شده است و یکی از میادینی است که در نزدیکی هتل اسپیناس قرار دارد.
بلوار شاهنامه تهران در کجا قرار دارد؟
بلوار شاهنامه سعادت آباد یکی از بلوار هایی است که در نزدیکی میدان بهرود قرار دارد و مرکز خرید پرواز در این بلوار واقع شده است.

1

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

نرگس

بهرود خیلی خوبه با صفاست خلوته پرنده پر نمیزنه ولی وای روزی که رونالدو اومده بوووودااااااااااااااااا بغل هتل اسپیناسیم ما داغون شدیم از ترافیک

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.