صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/برج مهتاب در شهرک غرب تهران

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

برج های تهران۱۴۰۳/۲/۱۰194
برج مهتاب در شهرک غرب تهران

عمارت مهتاب

برج مهتاب از سری سازه ها و برج های شهرک غرب است که در بلوار دادمان واقع شده است، این برج در یکی از موقعیت های عالی شهرک غرب تهران یعنی بلوار دادمان است، این برج در خیابان شفق و کوچه مهتاب واقع شده است، برای آشنایی بیشتر با برج مهتاب همراه مشاوران املاک مثلث باشید.

اطلاعات برج مهتاب

بر اساس اطلاعاتی که از این برج وجود دارد، این سازه توسظ شرکت عمارت مهتاب در شیخ بهایی ساخته شده است و سال ساخت این برج به زمان 1397 باز می گردد، این برج از سازه هایی مانند برج شاهگلی خیلی جدیدتر و بروز تر می باشد؛ از سمتی دیگر سند موجود از این برج سند تک برگ می باشد.

متراژ برج مهتاب

برج مهتاب از دسته سازه هایی است که از تنوع متراژی مناسبی برخوردار است و اگر شما به دنبال متراژ های پایین هستید می توانید این برج در شهرک غرب را در نظر داشته باشید، اگر شما به دنبال یک سازه ای با متراژ بالا هستید می توانیم به شما برج شقایق را معرفی کنیم؛ از سمتی دیگر این برج از واحد های چهارخوابه برخوردار نمی باشد.

  • 67 متر تک خواب
  • 108 متر دو خواب
  • 132 متر سه خواب
  • 145 متر سه خواب

امکانات برج مهتاب

این برج با توجه به سال ساختی که در دارد از نظر امکانات امتیازات مناسبی دارد، از جمله امکاناتی که در برج مهتاب می توانید مشاهده کنید، موارد زیر است:

  • فول مشاعات
  • لابی + لابی من
  • سالن اجتماعات
  • سه لاین آسانسور
  • دوربین مدار بسته

موقعیت مکانی برج مهتاب

نزدیکی به مترو و تاکسیرانی یکی از مزییت های مهم برای زندگی در برج مهتاب بلوار دادمان می باشد، از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بوستان فدک و مجتمع اداری تجاری رویال و بیمارستان بهمن و برگرلند سعادت آباد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران قرار گرفته است.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی برج سروستان در سعادت آباد تهران

معرفی برج سروستان در سعادت آباد تهران

یکی از برج های شناخته شده ای که در سعادت آباد تهران و در بلوار پاکنژاد واقع شده است، برج سروستان است. این برج یکی از سازه های مناسب برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود.

برج باران در سعادت آباد

برج باران در سعادت آباد

از دسته سازه هایی که در سعادت آباد واقع شده است و یکی از گزینه های عالی برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود، برج باران می باشد. اگر شما برج باران را نمی شناسید با ما همراه باشید تا این برج را به شما معرفی کنیم.

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج های دوقلو در سعادت آباد را می شناسید؟ برج هلیوس همان برج های دوقلو مدرن و بسیار مشهوری است که در سعادت آباد تهران ساخته شده اند.

برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج ممتاز سعادت آباد تهران

سازه ای زیبا و مدرن در بلوار فرهنگ منطقه 2 تهران برج ممتاز، برجی زیبا با نمایی یونانی اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی از این برج و سازه به دست آورید می توانیم به شما این مقاله را پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید تا برج ممتاز را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.