صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۱۰/۳۰202
برج ممتاز سعادت آباد تهران

موقعیت عمارت ممتاز(پنج)

عمارت ممتاز پنج از دسته برج های سعادت آباد است که در بلوار فرهنگ بین پیوند یک و دو واقع شده است. در واقع عمارت ممتاز از دسته برج هایی است که در مرزی میان محله سعادت آباد و محله دریا واقع شده است. از این رو اگر شما قصد دارید که اقدام به خرید آپارتمان در این برج کنید، می توانیم به شما آگهی های خرید آپارتمان در دریا را پیشنهاد کنیم.

اطلاعات برج ممتاز

این مجموعه یکی از سازه هایی است که توس آقای مهندس هوشنگ محلاتی ساخته شده است و آرشیتکت این مجموعه آقای مهندس غلامپور می باشد. ایشان سازه های مدرن دیگر را از دسته برج دوقلو سعادت آباد را نیز طراحی کرده است. ایشان یکی از افراد حرفه ای است که در سعادت آباد تهران برج های متعددی را طراحی کرده است. از دیگر اطلاعات این سازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مساحت زمین :1100 متر
  • وضعیت سند : تک برگ
  • سال ساخت :1396

متراژ واحد ها

به طور کلی عمارت ممتاز از 8 طبقه تشکیل شده است. که متراژ های آن به صورت زیر می باشد. این برج به دلیل واحد های کم از متراژ های وسیعی برخوردار است و اگر شما به دنبال خرید آپارتمان در سعادت آباد با متراژ بالا هستید می توانیم این برج را به شما معرفی کنیم.

  • 260 متر
  • 320 متر
  • 342 متر
آشنایی با مجتمع مسکونی ممتاز واقع در بلوار فرهنگ سعادت آباد به همراه امکانات متعددی که در این برج قرار دارد

امکانات برج ممتاز

امکانات متعددی در این سازه قرار دارد و با توجه به امکاناتی که دارد می توان این مجموعه را از دسته برج های هوشمند در منطقه 2 در نظر داشت؛ از جمله امکاناتی که در برج عمارت ممتاز  واقع شده است می توان به المان های زیر اشاره کرد:

  • لابی
  • لابی من
  • استخر سونا جکوزی
  • سالن اجتماعات
  • سالن سینما
  • روف گاردن
  • سالن ورزشی

دسترسی برج ممتاز

محله سعادت آباد تهران و در بلوار فرهنگ واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان پارسیان و هتل پارسیان آزادی و بلد و آتی ساز و مجتمع مسکونی باغ بهشت قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان فرهنگ می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

خرید آپارتمان در برج ممتاز

زندگی در این برج یکی از گزینه هایی است که افراد برای خرید و یا اجاره آپارتمان در سعادت آباد به دنبال آن می باشند، اما چرا این مجموعه می تواند گزینه پیشنهادی مسکن مثلث به شما باشد، در ابتدا میزان دسترسی و موقعیت مکانی این مجموعه در کنار امکاناتی که در این برج قرار دارد می تواند به شما یک گزینه عالی برای خرید و زندگی در سعادت آباد به شمار آید.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی برج سروستان در سعادت آباد تهران

معرفی برج سروستان در سعادت آباد تهران

یکی از برج های شناخته شده ای که در سعادت آباد تهران و در بلوار پاکنژاد واقع شده است، برج سروستان است. این برج یکی از سازه های مناسب برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود.

برج باران در سعادت آباد

برج باران در سعادت آباد

از دسته سازه هایی که در سعادت آباد واقع شده است و یکی از گزینه های عالی برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود، برج باران می باشد. اگر شما برج باران را نمی شناسید با ما همراه باشید تا این برج را به شما معرفی کنیم.

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج های دوقلو در سعادت آباد را می شناسید؟ برج هلیوس همان برج های دوقلو مدرن و بسیار مشهوری است که در سعادت آباد تهران ساخته شده اند.

برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج ممتاز سعادت آباد تهران

سازه ای زیبا و مدرن در بلوار فرهنگ منطقه 2 تهران برج ممتاز، برجی زیبا با نمایی یونانی اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی از این برج و سازه به دست آورید می توانیم به شما این مقاله را پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید تا برج ممتاز را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.