صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/برج نیکان کاج سعادت آباد تهران

برج نیکان کاج سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۱۲/۱۶151
برج نیکان کاج سعادت آباد تهران

نیکان کاج

برج کاج یکی از برج هایی است که در نزدیکی میدان کاج واقع شده است، آدرس دقیق برج نیکام کاج در سعادت آباد، علامه شمالی، خیابان کوچه 18 غربی است. این برج یکی از سازه های مدرن و زیبایی است که می توانید در منطقه 2 تهران آن را مشاهده کنید.

اطلاعات برج نیکان کاج

در ابتدای راه باید بدانید که این مجموعه در سعادت آباد تهران واقع شده است و از جمله گزینه های مناسب برای خرید آپارتمان در میدان کاج شناخته می شود. از جمله اطلاعاتی که درباره این برج وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 7 طبقه 4 واحدی
  • سازنده : مهندس نوروزیان
  • آرشیتکت : مهندس پاسبانی

متراژ واحد

این سازه از دسته برج هایی است که تنوع متراژی بسیاری را در خود نداشته و تنها متراژ های 120 متر و 143 متر را می توانید در این برج مشاهده کنید، اما خوبی این متراژ ها این است که به عنوان متراژ های استاندارد شناخته می شود.

امکانات برج نیکان

این برج از دسته سازه های لوکسی است که امکانات متعددی را در خود دارد. از جمله امکاناتی که در می توانید با خرید آپارتمان و یا اجاره ملک در این برج به دست آورید؛ موارد زیر است.

  • لابی
  • لابی من
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • استخر سونا جکوزی
  • روف گاردن

دسترسی برج نیکان کاج

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان پارسیان و مجتمع اداری تجاری رویال و بلد و برگرلند سعادت آباد و مرکز تصویربرداری پردیس نور قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس علامه می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

خرید آپارتمان در نیکان سازه

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به دنبال خرید و یا اجاره آپارتمان در میدان کاج هستید و می خواهید یک واحد ایده آل و نوساز را داشته باشید. می توانیم به شما این برج را پیشنهاد کنیم. که مشاوران املاک برای خرید و یا اجاره آپارتمان در این برج می توانند راهنمای شما باشند.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج های دوقلو در سعادت آباد را می شناسید؟ برج هلیوس همان برج های دوقلو مدرن و بسیار مشهوری است که در سعادت آباد تهران ساخته شده اند.

برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج ممتاز سعادت آباد تهران

سازه ای زیبا و مدرن در بلوار فرهنگ منطقه 2 تهران برج ممتاز، برجی زیبا با نمایی یونانی اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی از این برج و سازه به دست آورید می توانیم به شما این مقاله را پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید تا برج ممتاز را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.

معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

از میان تمامی برج های شهرک غرب تهران، برج مهتاب یکی از سازه هایی است که در بلوار دادمان واقع شده است و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در شهرک غرب تهران شناخته شده است.