صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/برج نیکان کاج سعادت آباد تهران

برج نیکان کاج سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۱۲/۱۶276
برج نیکان کاج سعادت آباد تهران

نیکان کاج

برج کاج یکی از برج هایی است که در نزدیکی میدان کاج واقع شده است، آدرس دقیق برج نیکام کاج در سعادت آباد، علامه شمالی، خیابان کوچه 18 غربی است. این برج یکی از سازه های مدرن و زیبایی است که می توانید در منطقه 2 تهران آن را مشاهده کنید.

اطلاعات برج نیکان کاج

در ابتدای راه باید بدانید که این مجموعه در سعادت آباد تهران واقع شده است و از جمله گزینه های مناسب برای خرید آپارتمان در میدان کاج شناخته می شود. از جمله اطلاعاتی که درباره این برج وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 7 طبقه 4 واحدی
  • سازنده : مهندس نوروزیان
  • آرشیتکت : مهندس پاسبانی

متراژ واحد

این سازه از دسته برج هایی است که تنوع متراژی بسیاری را در خود نداشته و تنها متراژ های 120 متر و 143 متر را می توانید در این برج مشاهده کنید، اما خوبی این متراژ ها این است که به عنوان متراژ های استاندارد شناخته می شود.

امکانات برج نیکان

این برج از دسته سازه های لوکسی است که امکانات متعددی را در خود دارد. از جمله امکاناتی که در می توانید با خرید آپارتمان و یا اجاره ملک در این برج به دست آورید؛ موارد زیر است.

  • لابی
  • لابی من
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • استخر سونا جکوزی
  • روف گاردن

دسترسی برج نیکان کاج

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان پارسیان و مجتمع اداری تجاری رویال و بلد و برگرلند سعادت آباد و مرکز تصویربرداری پردیس نور قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس علامه می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

خرید آپارتمان در نیکان سازه

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به دنبال خرید و یا اجاره آپارتمان در میدان کاج هستید و می خواهید یک واحد ایده آل و نوساز را داشته باشید. می توانیم به شما این برج را پیشنهاد کنیم. که مشاوران املاک برای خرید و یا اجاره آپارتمان در این برج می توانند راهنمای شما باشند.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
نحوه و مراحل گرفتن سند المثنی ملکی

نحوه و مراحل گرفتن سند المثنی ملکی

اگر شما هم سند اصلی خود را گم کرده اید و می خواهید اقدام به گرفتن سند المثنی کنید؛ در این مقاله به صورت کامل مراحل دریافت سند المثنی را برای شما شرح می دهیم.

سند ملکی وقفی

سند ملکی وقفی

خریدار ملک وقفی، مالک آن نخواهد بود و اجازه رهن، اجاره، ساخت و ساز و فروش ملک وقفی را به صورت مستقل ندارد.

سند ملکی تک برگ

سند ملکی تک برگ

سند تک برگ یکی از انواع اسناد ملکی است و به جهت مزایایی که دارد نسبت به دیگر اسناد، اعتبار بیشتری دارد.

سند مشاع

سند مشاع

برای استعلام سند مشاع میتوانید به سامانه ثبت اسناد و املاک مراجعه نمایید.

مجوزه های کسب و کار ملکی چیست؟

مجوزه های کسب و کار ملکی چیست؟

هر یک از کسب و کار های دنیا نیازمندی هایی در جهت مجوز دارند که کسب و کار املاک نیز از این مستثنی نیست و شما برای داشتن این بیزینس نیاز به یک سری مجوز دارید که در این بخش آن ها را به شما میگوییم.