صفحه اصلی/وبلاگ/امکانات رفاهی و تفریحی تهران /مرکز خرید پلاتین شهرک غرب تهران

مرکز خرید پلاتین شهرک غرب تهران

مرکز خرید پلاتین شهرک غرب تهران

مرکز خرید پلاتین

مرکز خرید پلاتین در شهرک غرب یکی از جدیدترین مراکز خرید تهران است. مرکز خرید پلاتین که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد ،دارای فروشگاه‌های مختلفی نظیر چرم مارال، نایکی، ماسیمودوتی و فروشگاه و خدمات اپل استور است ولی واحدهای تجاری آن رونق زیادی ندارند زیرا و به ‌دلیل کیفیت عالی محصولات، قیمت‌ها تقریبا بالا است. یکی از بخش‌های پرطرفدار مجتمع پلاتین، فروشگاه هایپرمی است که دیرتر از فروشگاههای دیگر آغاز به کار کرد و همانند سایر شعبه‌ها، لوازم مورد نیاز خانوار را با سهولت بیشتری در اختیار قرار می دهد.

نخستین مرکز مراجعه حضوری دیجی‌کالا برای ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات مورد نیاز آن‌ها در این مرکز خرید در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید. پرطرفدارترین بخش این مرکز خرید سینما، فودکورت و کافی‌شاپ آن است که در طبقه پنجم قرار دارند و فضای دنجی هستند. علاوه بر این، به‌ خاطر وجود چندین طبقه پارکینگ در پلاتین سنتر، مشکلی از نظر جای پارک وجود ندارد. مکان این مرکز خرید در تهران، میدان صنعت (شهرک غرب)، ابتدای بلوار فرحزادی، مجتمع تجاری پلاتین سنتر قرار دارد . این مرکز خرید در فاصله کوتاهی از میدان صنعت قرار دارد و از سه طرف به بلوار فرحزادی، مجتمع مسکونی پردیسان و خیابان سیمای ایران منتهی می‌شود.

آشنایی با نحوه دسترسی به مرکز خرید پلاتین یکی از مراکز خرید واقع در شهرک  غرب

نحوه مسیر دسترسی به مرکز خرید پلاتین

با خودروی شخصی میتوانید از طریق بزرگراه‌های چمران، همت و شیخ فضل‌الله خود را به این مرکز خرید برسانید. با مترو نیز میتوانید در ایستگاه میدان صنعت پیاده شوید که یکی از ایستگاه‌های خط هفت مترو تهران است. یک کیلومتر باقی‌مانده در بلوار فرحزادی را نیز باید با پای پیاده طی کنید. اتوبوس‌های متعددی هم از نقاط مختلف تهران به میدان صنعت می‌روند که می‌توان به میدان هفت تیر، میدان انقلاب، میدان رسالت، پایانه آزادی و... اشاره کرد.

معماری پلاتین

پلاتین سنتر معماری مدرنی دارد و برخوردار از سقف کروی‌ شکل است .این طراحی سقف توسط شرکت آر جی ‌ئی به ‌گونه‌ای انجام شده که با ایجاد حالت روشن و خاموش، جلوه زیبایی پیدا کند و باعث می‌شود، چشم عابران و بازدیدکنندگان به آن معطوف شود. این مجموعه از ترکیب کروی ناقص تشکیل شده است و ورودی‌های آن به ‌صورت دو شکاف بزرگ در این کره به چشم می‌خورند. نورپردازی بیرونی آن از فلسفه زندگی و مرگ الهام گرفته شده؛ به‌طوری که نورهای آبی از کم به زیاد شدت می‌گیرد و نماد رشد و رسیدن به بلوغ در زندگی است و سپس به‌تدریج کاهش می‌یابد و خاموش می‌شود که نماد مرگ است. تلالو نورهای نارنجی هم در میان نورهای آبی، نماد زندگی هستند. شکل کروی پلاتین سنتر تاثیر مستقیمی در شکل‌گیری فضای داخلی آن داشته است و موجب تقسیم خطوط پلان به دور محور آن شده است.

آشنایی با معماری عجیب و زیبای مرکز خرید پلاتین به همراه نمایش معماری

طبقات و فروشگاه‌های پلاتین

مرکز خرید پلاتین ۱۴ طبقه دارد که هشت طبقه آن واحدهای تجاری هستند و باقی طبقات برای پارکینگ در نظر گرفته شده است. ۳۰۲ واحد تجاری در مرکز خرید وجود دارد که بخش زیادی از آن‌ها خالی هستند. برندهای معروفی در این مجموعه قرار دارند که می‌توان به ماسیمودوتی (فروشگاه مخصوص پوشاک آقایان)، سیاوود (فروشگاه پوشاک)، نایکی (فروشگاه ورزشی)، لگو (فروشگاه اسباب‌بازی) و مارال چرم اشاره کرد. مبلمان رویال سعادت ، فروشگاه و خدمات اپل استور، فروشگاه طلا شهر سکه، فروش و خدمات سامسونگ نیز در این مجموعه فعالیت دارند.

امکانات رفاهی

فودکورت امروزه بخش مهمی از هر مرکز خریدی است و خوشبختانه مرکز خرید پلاتین نیز از این قاعده مستثنا نیست. طراحی این فودکورت محیطی متفاوت و پرانرژی برای صرف غذا محسوب می‌شود. فست فود فری کادل نیز جزو فست فودهای پرطرفدار و شلوغ است.کافی شاپ ویونا یکی دیگر از بخش‌های جذاب پلاتین سنتر است که محیط شیک و دنج دارد . پردیس سینمایی شهرک نیز در طبقه پنجم مرکز خرید قرار دارد و یکی از بهترین سینماهای غرب تهران محسوب می شود که فقط سه دقیقه با میدان صنعت فاصله دارد.

آشنایی با امکانات واقع در مرکز خرید پلاتین در املاک مثلث

ساعت کاری پلاتین

مجتمع پلاتین از ساعت ۱۰ تا ۲۳ برای مراجعه عموم باز است ولی ساعات کاری سینما از ۱۰ صبح تا دو بامداد است.

سخن پایانی

مرکز خرید پلاتین تهران، مکانی عالی برای یک خرید مطمئن و باکیفیت از برند های معتبر و معروف است . این مرکز خرید بیشتر شهرت خود را از امکانات تفریحی مخصوصا پردیس سینمایی خود دارد . شما می‌توانید در مرکز خرید پلاتین ، خریدی لذت‌بخش داشته باشید و روزی عالی برای خود با استفاده از امکانات تفریحی آن، مانند رستوران، کافی شاپ و سینما بسازید.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
مراحل انتقال سند ملک

مراحل انتقال سند ملک

یکی از سخت ترین بخش های معامله های ملکی برای افرادی که آشنایی کامل با مسائل حقوقی ندارند بحث سند زدن است. هنگامی که معامله به مرحله امضای سند می‌رسد، بندهایی وجود دارد که با دقت باید مورد بررسی قرار بگیرد.

نکات مهم در موفقیت یک مشاور املاک

نکات مهم در موفقیت یک مشاور املاک

یک مشاور املاک موفق در زمینه ملک و املاک باید موارد زیادی را رعایت کند. برخی از این موارد و ویژگی هایی که مشاور املاک باید دارا باشد، به شرح زیر است.

تنظیم اجاره نامه

تنظیم اجاره نامه

مالک و مستاجر با تنظیم اجاره نامه، تعهدات و وظایف خود را به ثبت رسانده و قانونی می‌کنند. خانه یا آپارتمانی که اجاره داده می‌شود در واقع همچون مالی است

آشنایی با منطقه 2 تهران

آشنایی با منطقه 2 تهران

منطقه ۲ از مناطقی که قسمت شمال غربی و غرب تهران را تشکیل می‌دهد و دارای محله هایی لوکس با برج ها و ساختمان های گران قیمت می باشد

حق کمیسیون در املاک تهران

حق کمیسیون در املاک تهران

در معاملات املاک، وجود یک واسطه یا راهنما میان خریدار و فروشنده یا مالک و مستاجر، لازم و ضروری است. مشاوران در بنگاه های معاملاتی، به ازای خدماتی که ارائه می کند