صفحه اصلی/وبلاگ/امکانات رفاهی و تفریحی تهران /معرفی هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد

معرفی هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد

معرفی هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد

هتل اسپیناس یک هتل بسیار زیبا می باشد که در شهرک غرب تهران در منطقه 2 قرار دارد. این هتل 5 ستاره با کامل ترین پکیج خود همواره میزبان مهمانان همیشگی خود می باشد.

معنی کلمه اسپیناس

هتل اسپیناس پالاس از دو واژه بسیار پر مفهوم اسپیناس و پالاس تشکیل شده است که به معنی منطقه خوش آب و هوا می باشد که به راستی این اسم بیان کننده زیبایی های و امکانات فوق العاده این هتل نیز می باشد چرا که این هتل در یکی از خوش آب و هواترین محله تهران، سعادت آباد قرار دارد.

مالک هتل اسپیناس پالاس چه کسی می باشد؟

حتما برای شما هم این سوال مطرح می باشد که مالک این هتل به این زیبائی چه کسی است، مالک و مدیر هتل اسپیناس پالاس آقای علی اصغر امیری مالک محترم گروه هتل های اسپیناس شهر تهران و هچنین ایران عزیزمان می باشد.

شعبه اول این هتل اولین بار در شهر آستارا افتتاح گشت و سپس در داخل تهران شعبه دیگری به همین نام برای این هتل زده شد. این هتل واقع در سعادت آباد یکی از لوکس ترین هتل های ایرانی می باشد که در سال 1394 تاسیس شد.

ساختمان هتل اسپیناس پالاس

این هتل با اندازه و مساحتی بالغ به 75 هزار متر مربع در سعادت آباد تهران در 28 طبقه و ظرفیتی بیش از 500 اتاق را در خود جای داده است. این هتل نمادی با معماری ایرانی را در خود به نمایش قرار داده است که زیبایی آن را چند برابر کرده است. تعداد سالن های آمفی تئاتر این هتل 12 سالن می باشد که ظرفیت 1200 نفر را دارد. تمامی امکانات مورد نیاز مهمانان با سنجش و تفکر تامین شده است و پذیرایی و آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد. هتل اسپیناس یکی از هتل های برتر در میان هتل های شهرک غرب و سعادت آباد است.

لابی هتل اسپیناس یکی از مجموعه ها زیبا در معماری می باشد.

رستوران هتل اسپیناس

هتل اسپیناس پالاس با لوکس ترین و تاپ ترین امکانات خود در 4 مجموعه رستوران و کافی شاپ آماده سرو بهترین نوشیدنی غذاهای خوشمزه برای شما همراهان و مهمانان این هتل زیبا می باشد. در این رستوران شما طعم جدیدی از غذاهای خاص ایرانی و فرنگی را خواهید چشید.

استخر و امکانات ورزشی هتل اسپیناس

همانطور که در پیش نیز بیان شد، هتل اسپیناس پالاس با در نظر گیری نیاز تمامی افراد و مهمانان خود این بنا را ساخته است و سعی نموده است تمام تجهیزات و امکانات را با بالاترین سطح استاندارد خود فراهم آورد. یکی از ویژگی و همچنین برتری این هتل نسبت به دیگر هتل های 5 ستاره برخورداری از استخر و باشگاه ورزشی حرفه ای و منحصر به فرد خود می باشد.

در کنار باشگاه ورزشی می توانید لذت استفاده از یک ماساژ و اسپای فوق حرفه ای در کنار ماسور های خبره را نیز بهره ببرید. باشگاه ورزشی، استخر هتل، اتاق ماساژ زیر نظر متخصصان با تجربه و حرفه ای در طبقه منفی 4 این هتل می باشد که استفاده از این امکانات برای افراد خارج از مجموعه نیز آزاد می باشد.

استخر و مجموعه تفریحی هتل اسپیناس در منطقه 2 تهران

سالن جلسات هتل اسپیناس پالاس

این هتل دارای سالن کنفرانس مجهز می باشد که بسیاری از کنفرانس های بزرگ و مهم در این سالن برگزار می شود. در انتهای این سالن کنفرانس در انتهای کافه  ای به نام کافه غروب خورشید می باشید که عموما در فاصله زمانی بین کنفرانس مکانی دنج برای صرف نوشیدنی و استراحت می باشد.

تالار برگزاری هتل اسپیناس پالاس

تالار هتل اسپیناس پالاس مکانی مجهز برای برگزاری مراسم عروسی شما، تالار سالن گراند و همچنان تالار امیران دو سالن عروسی مجهز در هتل اسپیناس با مدیریت و برنامه ریز و تهیه انواع غذا با سلیقه و باب میل شما آماده پذیرایی از عروسی و مهمانی های شما می باشد. این تالار عروسی برگزار کننده عروسی هایی با سبک شرقی را میزبانی می کند و مخصوص برگزاری مراسمات باشکوه عروسی شما می باشد.

اتاق های اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس هتل واقع در سعادت آباد تهران با 21 طبقه ساختمان و بیش از 400 سوییت، با بهترین چشم انداز به خصوص در طبقات بالایی خود می باشد.

انتخاب هتل اسپیناس پالاس برای رزرو در تهران به شما کمک می کند تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی داشته باشید. در زیر اتاق های هتل اسپیناس و امکانات هر یک را به صورت جدا بیان خواهیم کرد تا تفاوت بیشتری نسبت به اتاق های این هتل داشته باشید:

اتاق دبل

این اتاق ها در هتل اسپیناس می تواند یک تجربه جدید و لوکسی را برای شما توصیف کند. هر اتاق به متراژی 35 متر مربع سبک و زیبایی دارد و برخوردار از فضایی دلنشین و شیک است

در این اتاق ها، تخت دو نفره دبل با بهترین کیفیت و راحتی فراهم شده است تا برای مهمانان یک تجربه خواب راحت را فراهم کند. همچنین تمامی خدمات و امکانات رفاهی شامل تلویزیون، شیروانی، سرویس قهوه و چای و... در بهترین سطح ممکن برای راحتی و لذت شما در نظر گرفته شده است.

اتاق توئین

اتاق های توئین هتل اسپیناس پالاس با فضایی حدود 35 متر مربع و دارای تجهیزات و خدمات کامل و درجه یک برخوردارند. با رزرو هتل اسپیناس پالاس و انتخاب اتاق توئین می توانید تجربه اقامتی بی نظیر و ماندگار را در سفر به تهران داشته باشید. این اتاق همچنین از نمایی زیبا به کوه یا شهر برخوردارند.

اتاق دونفره هتل اسپیناس پلاس در منطقه 2 تهران

اتاق رویال فمیلی

اتاق رویال فمیلی در این هتل لوکس به متراژ 45 متر مربع طراحی شده اند و دارای دو تخت یا سه تخت می باشند. این اتاق ها فضای دلبازی دارند و تمامی امکانات و خدمات رفاهی در بهترین سطح برای مهمانان فراهم شده است. بعضی از اتاق های این دسته دارای بالکن با متراژ 5 متر مربع می باشند که چشم انداز شگفت انگیزی از کوهستان یا شهر به مهمانان ارائه می دهند.

سوییت جونیور

برای یک اقامت بی نظیر در یکی از بهترین هتل های تهران، شما می توانید رزرو هتل اسپیناس پالاس را انجام داده و سوئیت جونیور آن را انتخاب کنید. این سوئیت با طراحی منحصر به فرد خود، شما را در محیطی زیبا و خاص، به مهمانان آرامش و آسایش بی نظیر ارائه می دهد.

سوئیت جونیور در ابعاد 60 متر مربع طراحی شده است و دارای اتاق خواب جداگانه می باشد. امکانات به روز و بهترین خدمات رفاهی نیز در این سوئیت فراهم شده است.

تجهیزات شامل یک تخت دبل کینگ سایز و یک تخت سینگل است که طراحی و دکوراسیون آنها بسیار شیک و مدرن است با اقامت در این سوئیت شگفت انگیز، تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی خواهید داشت.

سوییت رویال

یکی از بهترین واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس می تواند سوئیت رویال باشد. این سوئیت متراژی در حدود 125 متر مربع دارد و با دکوراسیون داخلی خاص و چشم نواز و استفاده از وسایل و امکانات مجلل برای مهمانان و همراهان خود در نظر گرفته است  اقامتی بسیار با کیفیت را برای شما ایجاد نماید. این هتل در کنار یک سالن بسیار بزرگ دارای دو اتاق خواب بسیار بزرگ نیز می باشد.

سوییت سیگنچر پالاس

سوییت اختصاصی سینگنچر پالاس، یکی از جذاب ترین مقاصد اقامتی در کشور به حساب می آیند. با ابعاد 200 متر مربع و فضاهای خواب بزرگ و اتاق نشیمن بزرگ، این سوئیت ها فاخر و لوکس بوده و با طراحی رویایی، لوازم و تجهیزات شیک و امکانات و خدمات ویژه ای که هر مهمانی می تواند آرزوی اقامت در آن را داشته باشد، تحسین برانگیزند.

رونالدو در هتل اسپیناس

یکی از جنجالی ترین اتفاقات در این هتل را می توان حضور آقای گل جهان در این هتل دانست. رونالدو یکی از مهمانان افتخاری در این هتل بود که گران ترین اتاق در هتل اسپیناس را دارد. باید گفت که سوئیتی که برای رونالدو تعبیه شده است در طبقه آخر هتل اسپیناس قرار دارد و حدود 250 متر مساحت داشته، ساختار این اتاق به گونه ای است که یک سالن مستقل، یک اتاق کار و یک اتاق خواب جداگانه نیز برای این اتاق طراحی شده است. همچنین داخل تنها اتاق این واحد یک جکوزی نیز قرار دارد. هزینه اقامت در این اتاق به ازای هر شب برابر با 90 میلیون تومان بوده که برای دو شب اقامت این بازیکن برابر با 180 میلیون تومان است.

سخن پایانی

هتل اسپیناس پالاس یکی از بهترین هتل های تهران و حتی ایران می باشد که می تواند یک روز فوق العاده را برای شما خلق نماید. اگر به دنبال کیفیت و آرامش می باشید هتل اسپیناس می تواند در کنار شما باشد و اگر شما هم تجربه ای از هتل اسپیناس پالاس دارید با ما به اشتراک بگذارید.

4

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ترانه

هتل اسپیناس خیلی لاکچریه

شبنم

لابی هتل اسپیناس خیلی شیکه

شادی

مطلب خیلی کاملی بود ممنون ازتون

علی

قیمت رزرور اتاق های هتل اسپیناس خیلی گرونه ولی خدماتی که ارائه میدن عالیه

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج های دوقلو در سعادت آباد را می شناسید؟ برج هلیوس همان برج های دوقلو مدرن و بسیار مشهوری است که در سعادت آباد تهران ساخته شده اند.

برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج ممتاز سعادت آباد تهران

سازه ای زیبا و مدرن در بلوار فرهنگ منطقه 2 تهران برج ممتاز، برجی زیبا با نمایی یونانی اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی از این برج و سازه به دست آورید می توانیم به شما این مقاله را پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید تا برج ممتاز را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.

معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

از میان تمامی برج های شهرک غرب تهران، برج مهتاب یکی از سازه هایی است که در بلوار دادمان واقع شده است و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در شهرک غرب تهران شناخته شده است.