صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۴/۱۸413
معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس شهرک غرب

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است. این برج به دلیل طراحی زیبا، مدرن و موقعیت مکانی که دارد مورد توجه بسیار از ساکنین شهرک غرب و همچنین تهرانیان می باشد. این برج در نزدیکی پاساژهای معروفی مانند مرکز خرید پلاتین و همچنین در نزدیکی بیمارستان آتیه تهران و میلاد نور قرار گرفته است. این برج از سازه هایی است که به خیابان ایران زمین نزدیک بوده و در نزدیکی خانه ویلایی در شهرک غرب است،

اهمیت این برج در شهرک غرب از جهات مختلف قابل توجه ساکنین است و تمایل افراد برای خرید در برج پرسپولیس را دو چندان کرده است. برج پرسپولیس نماد پیشرفت شهرک غرب است. طراحی خاص و مدرن این برج زبانزده بسیاری از ساکنین این محله بوده و امکانات و ویژگی های این برج توانسته آرامش و راحتی را برای افراد و ساکنین این محله به ارمغان آورد. اگر به دنبال خرید واحد مسکونی در این منطقه هستید پیشنهاد می کنیم تا از فایل های خرید خانه در حسن سیف دیدن کنید.

تاریخچه برج پرسپولیس

برج پرسپولیس در حدود سال 1381 (سال 2003) استارت خود و در سال 1386 (2008) افتتاح شد، از سمتی دیگر در اواخر سال 1386 بود که در دست استفاده قرار گرفت این برج در نزدیکی آپارتمان های خیابان هرمزان قرار دارد.

به دلیل پیچیدگی بالا و جذابیت معماری، ساخت این پروژه 5 سال به طول انجامید. این برج توسط شرکت معماری شهر سازان مشاور، طراحی و پیاده سازی شد. این برج با نظارت و معماران برجسته همچون مهدی سحابی، فرشید مشیری و مهندس احمد رضا مشایخی صورت گرفته است.

این تیم به هدف ساخت یک برج با معماری جدید شروع به ساخت این برج نموده اند و توانسته اند رویای خود را نیز تحقق بخشند. این طراحی زیبا، مدرن و منحصر به فرد با تکنولوژی های پیشرفته بارز معماری، همچنین نمای سه بعدی و مواد ساختمانی با کیفیت پرسپولیس را به یکی از بهترین شاهکارهای آن دوره تبدیل کرده است به طوری که در حال حاضر نیز با گذشت بیش از 15 سال هنوز هم طرفدارهای خاص خود و ساکنین وفادار و قدیمی خود را دارد.

معماری ممتاز برج پرسپولیس

برج پرسپولیس در معماری خود منحصر به فرد است. با استفاده از خطوط هندسی بارز و نمای سه بعدی، این برج یک معماری فوق العاده زیبا را برای شهرک غرب خلق نموده است. الگوی هندسی پیچیده و نوآورانه در طراحی برج، به آن زیبایی و شخصیتی بی نظیری عطا کرده است و سبب شده است تا درخواست برای خرید واحد مسکونی در شهرک غرب بالا برود.

برج پرسپولیس یکی از شاهکار های معماری در شهرک غرب تهران است

مصالح باکیفیت در برج پرسپولیس

برای ساخت این برج، مصالح و تکنولوژی های پیشرفته ای به کار رفته است. استفاده از مصالح مقاوم و با کیفیت بالا مانند بتن مسلح و شیشه های مقاوم، به برج پرسپولیس شهرک غرب این امکان را می دهد تا مقاومت خود را در کنار زیبایی چندین برابر به نمایش قرار دهد. این برج یکی از سازه های استانداری است که در این منطقه قرار داشته و از سمتی دیگر این مجموعه را می توان باکیفیت تر از آپارتمان خیابان ایران دانست که در مجاورت آن قرار دارد.

وجود این برج در منطقه شهرک غرب به عنوان یک نقطه مرجع و توجه برانگیز، از تنوع و جذابیت طرح های معماری در این منطقه خبر می دهد.

امکانات و خدمات برج مسکونی پرسپولیس

قرار گیری این برج در شهرک غرب خودش یک حسن بسیار بزرگ است چرا که آب و هوای سالم و تازه در کنار معماری متفاوت شاید یکی از نقاط تمایز شهرک غرب با سایر محلات تهران باشد. پرسپولیس نیز که در این محله ساخته شده با سبک و معماری متفاوت توانسته است این تمایز را چند برابر نماید. نسبت امکانات با توجه سن ساخت؛ این سازه را با سازه های جدید رقیب کرده است. یکی از ویژگی های این برج نزدیکی به خیابان ایران زمین بوده و از سمتی دیگر اگر دوست دارید می توانید برای زندگی اقدام به خرید خانه ویلایی در شهرک غرب تهران نیز انجام دهید.

استخر مجتمع پرسپولیس

وجود استخر و مشاعات آبی با طراحی خاص آب نماها توانسته لذت شنا را در این برج چندین برابر بیشتر نماید. این مشاعات آبی در همه فصول سرما و گرما محلی امن و راحت برای ریلکس کردن بعد از یک روز کاری را برای شما فراهم می آورد.

امکانات ورزشی با تجهیزات حرفه ای در برج پرسپولیس

ساکنین این برج می توانند از سالن ورزشی کامل و تجهیزات مدرن آن برای تمرین و ورزش های روزانه خود استفاده نمایند که این موضوع باعث سلامتی و تندریسی ساکنین این برج نیز خواهد شد و دیگر بهانه ای برای از این شنبه شروع خواهم کرد برای شما نخواهد گذاشت.

پارکینگ مجتمع پرسپولیس

وجود پارکینگ اختصاصی و بزرگ برای تمامی ساکنین این امکان را فراهم نموده است تا اهالی این برج بدون دغدغه و جای پارک خودروهای خود را کمال آسودگی در فضایی امن با ظرفیت بالا پارک نمایند.

امنیت بالا برج

امنیت بسیار بالا این برج زبان زد بوده و یکی دیگر از مزایای این برج شده است تمامی قسمت های این برج با سیستم حرفه ای حفاظتی و دوربین های مداربسته کنترل می شود و ساکنان را هر گونه خطر محفوظ میدارد.

مدیریت دلسوز مجتمع

سیستم مدیریت و خدمات بسیار خوب این برج نیز از دیگر عواملی است که خرید آپارتمان در پرسپولیس را توجیه خواهد کرد. با داشتن یک سیستم مدیریت خاص و پرسنل متخصص، خدمات متنوعی را برای ساکنان خود فراهم می کند. این خدمات شامل مدیریت ساختمان، خدمات نظافت، خدمات دربانی و لابی من، خدمات پذیرایی و سایر خدمات مورد نیاز می شود.

تمامی خدمات ارائه شده از سمت برج پرسپولیس سبب شده است که تمامی افراد این مجموعه یک زندگی راحت و آرامش بخش را تجربه کنند و باعث بهبود در کیفیت زندگی ساکنان نیز می شود. برج پرسپولیس یکی از سازه هایی است که در رقابت با برج دوبرال شهرک غرب است.

تاثیر برج پرسپولیس بر روی شهرک غرب

همانطور که از پیشتر نیز بیان شد، این برج مسکونی بزرگ و جذاب، تاثیر قابل توجهی برای روی شهرک غرب تهران داشته است. به عنوان یک سنبل از زیبایی و غرور (به دلیل سازه ی متفاوت) است.

در وهله اول باید گفت این برج به لحاظ ارتفاع و طراحی متفاوت جزو برج های بلند شهرک غرب و شهر تهران محسوب می شود. برج پرسپولیس به دلیل شکل هندسی خود و خطوط معماری شیب داری که بر روی خود ایجاد نموده است جذابیت و شگفتی خاصی به این منطقه داده است.

در وهله ی دوم باید اینطور بیان نمود که برج پرسپولیس با توجه به تفاوت در معماری و امکانات بسیار خاصی که برای ساکنین خود فراهم کرده است. توانسته است الگوی بسیار خوبی برای دیگر معماران و ساختمان های بعد از خود در شهر تهران و این منطقه باشد این الگو از طراحی، توانسته است انقلابی بسیار مفید در مصالح، تکنولوژی ها مورد استفاده در دیگر ساختمان های این منطقه به وجود آورد.

زندگی در برج پرسپولیس

تمامی صحبت هایی که در رابطه با این برج شد؛ نشان دهند یک موضوع است، آن هم خرید آپارتمان در برج پرسپولیس شهرک غرب می باشد. شما می توانید با خرید آپارتمان در شهرک غرب تهران؛ یک زندگی آرام و به دور از ترافیک را تجربه کنید. جهت آگاهی از قیمت خانه در شهرک غرب می توانید به راحتی از نمودار املاک مثلث استفاده کنید.

امیدوارم این مقاله مورد استفاده شما خوانندگان عزیز قرار گرفته باشد ما در این مقاله سعی نمودیم در مورد یکی از افتخارات ایرانی و معماری های ممتاز صحبت نماییم. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهبود مقاله های وب سایت املاک مثلث در پیشنهادات پایین همین مقاله درج نمایید تا مارا در بهبود بهتر و مستمر راهنمایی فرمایید.

1

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

نگار

برج پرسپولیس از جمله مجتمع های معتبره در شهرک غرب

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج مهتاب در شهرک غرب تهران

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

از میان تمامی برج های شهرک غرب تهران، برج مهتاب یکی از سازه هایی است که در بلوار دادمان واقع شده است و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در شهرک غرب تهران شناخته شده است.

معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.