صفحه اصلی/بلاگ/برج های تهران/آشنایی کامل از برج دوبرال شهرک غرب تهران

آشنایی کامل از برج دوبرال شهرک غرب تهران

برج های تهران۱۴۰۱/۱۱/۱۶913
آشنایی کامل از برج دوبرال شهرک غرب تهران

اگر می خواهید یک معماری به روز و مدرن را در تهران مشاهده کنید، برج دوبرال یکی از این شاهکاره های معماری است که در منطقه 2 و شهرک غرب واقع شده است. اگر می خواهید اطلاعات کامل از برج دوبرال در شهرک غرب به دست آورید؛ با املاک مثلث همراه باشید.

بلوار خوردین

اگر می خواهید بدانید که موقعیت مکانی و نشانی دقیق برج دوبرال در کجا قرار دارد بهتر است که ابتدا به شهرک غرب مراجعه کنید. تعداد شاه راه ها و یا بلوارهایی که در شهرک غرب قرار دارد؛ به نسبت بالا می باشد و بلوار خوردین یکی از این بلوارهای مهمی است که برج دوبرال را در خود جای داده است. در میان تمامی آپارتمان های بلوار خوردین برج دوبرال سازه ای چشمگیر است که بسیاری از افراد را مجاب می کند تا به خرید آپارتمان در شهرک غرب فکر کنند.

نمای بیرونی از ساختمان دوبرال در بلوار خوردین شهرک غرب

موقعیت مکانی برج دوبرال

اگر بخواهیم میزان دسترسی برج دوبرال را به شما نشان دهیم؛ بهتر است که در ابتدا راه به سراغ نقشه بلوار خوردین برویم. چرا که این برج از دسته آپارتمان های لوکس بلوار خوردین است. همانطور که در پایین و در عکس نقشه هوایی برج دوبرال مشاهده می کنید؛ این مجموعه درست در وسط سه بلوار مهم شهرک غرب قرار گرفته.

  • بلوار دادمان
  • بلوار شریفی
  • بلوار خوردین

از سمتی دیگر این خیابان به ایران زمین نیز راه دارد و بسیاری برج دوبرال از دسته آپارتمان های ایران زمین می دانند، این موارد است که سبب می شود تا دسترسی افراد به امکانات مهم در شهرک غرب بالا رود. به طوری که از نظر موقعیت مکانی می توان به برج های دوبرال امتیاز بالایی داد.

نقشه هوایی برج دوبرال در شهرک غرب تهران

آدرس برج دوبرال

برای خیلی از افراد سوال است کهبرج دوبرال کجاست؟

ساختمان دوبرال یکی از برج هایی است که در فاز یک شهرک غرب تهران واقع شده است و آدرس برج دوبرال در شهرک غرب تهران و در بلوار خوردین، بلوار شریفی واقع شده است. این برج یکی از سازه های بلوار خوردین به شمار می آید و اگر می خواهید از قیمت برج دوبرال شهرک غرب آگاهی پیدا کنید، می توانید به سراغ آگهی های خرید آپارتمان در بلوار خودرین بروید.

دسترسی مجتمع دوبرال

پیش تر گفتیم که برج دوبرال از دسته سازه هایی است که موقعیت مکانی خوبی در شهرک غرب دارد. اما از نظر میزان دسترسی این برج به امکانات باید در ابتدا به یک سری از دسترسی اولیه بپردازیم.

امکانات درمانی

از نظر میزان دسترسی به خدمات پزشکی برج دوبرال باید به یکی از بیمارستان های معتبر در تهران اشاره کرد. نزدیکی این مجموعه به بیمارستان بهمن سبب می شود تا افراد به راحتی بتوانند از امکانات درمانی این مجموعه استفاده کنند. این بیمارستان در خیابان ایران زمین قرار دارد. در کنار این بیمارستان شما می توانید از درمانگاه خانه سلامت شهرک غرب نیز استفاده کنید. اگر میخواهید اطلاعات کاملی از دیگر مراکز درمانی در شهرک غرب داشته باشید؛ می توانید پست شهرک غرب در املاک مثلث را مطالعه کنید.

فضای سبز

یکی از جالب ترین امکاناتی که در اطراف برج دوبرال قرار دارد. بوستان های متعددی است که در اطراف این مجموعه واقع شده است. از دسته بوستان هایی که در هر جهت از جغرافیایی این مجموعه قرار دارد می توان به بوستان های زیر اشاره کرد.

  • بوستان پله
  • بوستان بهار
  • بوستان خوردین
  • بوستان گلستان
جهت خرید آپارتمان در برج دوبرال میتوانید با مجموعه مثلث در تماس باشید.

مدارس و دانشگاه

از دانشگاه بسیار معروفی که در این منطقه قرار دارد می توان به دانشگاه امام صادق اشاره کرد؛ در کنار این دانشگاه تعدادی آموزشگاه متعدد قرار دارد، که این موارد امکان زندگی در برج دوبرال را برای افراد راحت تر می کند.

مراکز تجاری

از مهم ترین مراکز تجاری مهم موجود در شهرک به لیست زیر می توان اشاره کرد.

  • مجتمع طوبی
  • مجتمع ایران زمین
  • مجتمع تجاری میلاد نور

زندگی لوکس و راحت را می توانید به راحتی در ساختمان دوبرال تجربه کنید، از سمتی دیگر شما با اجاره آپارتمان در خیابان ایران زمین می توانید به راحتی فایل های واحد های برج دوبرال را مشاهده کنید.

برج دوبرال یکی از پروژه هایی می باشد که در شهرک غرب تهران واقع شده است.

حمل و نقل عمومی

اگر بخواهیم به معقوله میزان دسترسی حمل و نقل عمومی برج دوبرال بپردازیم. این مجموعه به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو نیز دسترسی داشته و رفت و آمدها را برای افراد راحت تر می کند، این سازه یکی از برج های لوکسی است  که  در نزدیکی مجتمع مسکونی سینا واقع شده است.

ایستگاه مترو

برای دسترسی به ایستگاه مترو و رسیدن به برج دوبرال شما می توانید به راحتی از ایستگاه مترو میدان صنعت استفاده کنید و از این ایستگاه رفت و امد کنید.

دسترسی به ایستگاه اتوبوس

برای رسیدن به مجموعه دوبرال شما میتوانید از ایستگاه اتوبوس دادمان، ایستگاه اتوبوس دریا و ایستگاه اتوبوس ایران زمین استفاده کنید تا مسیر رفت و آمد خود را راحت تر کنید.

ویدئو ای از ساختمان دوبرال

قیمت برج دوبرال شهرک غرب

موقعیت مکانی عالی تاثیر زیادی بر روی قیمت برج دوبرال شهرک غرب خواهد گذاشت. شباهت سبک شهرسازی با مدل های آمریکایی تمایز زیادی در منطقه شهرک غرب ایجاد می کند. ساکنین منطقه شهرک غرب از نظر امکانات ویژه و سبک معماری شباهت زیادی به ساکنین قاره آمریکا دارند. برج دوبرال از نظر قیمتی به نسبت دیگر مجموعه های شهرک غرب بالاتر است چرا که در نزدیکی خیابان ایران زمین واقع شده است و آپارتمان های خیابان ایران زمین به صورت کلی از دسته سازه های گران قیمت در شهرک غرب شناخته میشوند. اگر شما هم دوست دارید تا قیمت دقیق برج دوبرال شهرک غرب را بدانید می توانید از مجموعه املاک مثلث در این حوزه کمک بگیرید. تا به راحتی علاوه بر قیمت برج دوبرال به تمامی محله های منطقه 2 تهران دسترسی داشته باشید.

برج دوبرال در کجا قرار دارد؟
برج دوبرال از جمله سازه ها و برج هایی می باشد که در شهرک غرب تهران قرار دارد و از جمله پروژه هایی می باشد که برای خرید و زندگی در شهرک غرب بسیار مناسب می باشد.
مراکز تجاری و تفریحی در نزدیک برج دوبرال چه می باشد؟
مرکز خرید های بسیاری در نزدیکی پروژه دوبرال واقع شده است از جمله مهم ترین سازه ها در نزدیکی این برج می توان به مرکز تجاری و تفریحی اپال اشاره کرد.
دسترسی برج دوبرال به چه صورت است؟
این برج و سازه از جمله گزینه هایی می باشد که دسترسی به شهرک غرب داشته و از سوی دیگر در انشعابات اصلی شهرک غرب تهران واقع شده است.

1

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

میلاد

ببخشید برج دوبرال سعادت آباد چند واحد مسکونی و پنت هاوس دارد؟

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.

برج سبز سعادت آباد تهران

برج سبز سعادت آباد تهران

در میان تمامی برج هایی که در سعادت آباد قرار دارد، برج سبز یکی از برج هایی است که قدیمی ساخت بوده و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود.