صفحه اصلی/بلاگ/برج های تهران/برج مهستان شهرک غرب

برج مهستان شهرک غرب

برج های تهران۱۴۰۱/۱۱/۱۹745
برج مهستان شهرک غرب

شهرک غرب برج مهستان

برج مهستان شهرک غرب دارای معماری مدرن و جدیدی است که فضایی خلاقانه و غیر قابل تصور برای هر بیننده‌ای ایجاد می‌کند. این برج نظر هر بیننده‌ای را در لحظه ورود به هر یک از آپارتمان‌های مسکونی جذب می‌کند.  از جانبی همه را مشتاق به داشتن یکی از واحد آپارتمان‌های این برج  زیبا می‌کند. این برج یکی از مجموعه های معتبر در برج های شهرک غرب است که می توانید برای زندگی در نظر داشته باشید. این برج از موقعیت عالی و امکانات بی نظیر و شگفت انگیز و دسترسی مناسب برخوردار است. برج مهستان با دسترسی به مرکز خرید مهستان شهرک غرب، خیابان مهستان، خیابان ایران زمین، خیابان  گلستان می تواند امکانات لازمه برای زندگی را فراهم کند.

یک نکته ای که در رابطه با برج های مهستان برقرار است این است که تعداد برج های این مجموعه بالا بوده و این موضوع سبب می شود تا این مجموعه تنها در خیابان مهستان قرارنداشته باشد. برای نمونه برج بی دو و بی سه مهستان هردو در خیابان گلستان جنوبی قرار دارد و برای مشاهده ملک در این منطقه می توانید به فایل های خرید آپارتمان در خیابان گلستان مراجعه کنید.

خیابان مهستان واقع در شهرک غرب تهران

سازنده این برج تمامی موارد ساختمان سازی را به بهترین نحو رعایت کرده است. اکنون شاهد توجه عظیم مردم به آپارتمان‌های برج مهستان شهرک غرب هستیم. به منظور فروش آپارتمان در برج مهستان شهرک غرب می‌توانید به وب سایت مشاور املاک مثلث مراجعه کنید و یا با شماره‌های مشاور املاک تماس بگیرید. این برج از جمله سازه هایی می باشد که در منطقه 2 تهران قرار دارد و مجتمع مهستان شهرک غرب از جمله گزینه هایی می باشد که می توانید برای سکونت در نظر داشته باشید چرا که قیمت آپارتمان در برج مهستان به نسبت دیگر سازه هایی که در این منطقه قرار دارد بسیار مناسب تر میباشد.

سازنده و سال ساخت برج مهستان شهرک غرب

برج مهستان شهرک غرب در منطقه ۲ شهر تهران توسط تعاونی مسکن صدا و سیما ساخته شده است. سال شروع ساخت این مجتمع، سال ۱۳۹۵ است و در سال ۱۳۹۸ ساخت این پروژه به اتمام رسیده است. در محله شهرک غرب تهران سی و شش مجتمع مسکونی واقع شده است که برج مهستان یکی از این مجتمع‌ها است. اگر تمایل به فروش آپارتمان در برج مهستان شهرک غرب را دارید به وب سایت مشاور املاک ما مراجعه کنید.

پروژه برج مهستان یکی از پروژه هایی میباشد که در منطقه 2 تهران قرار دارد.

موقعیت مکانی برج مهستان

یکی از بخش هایی که باید برای زندگی در برج در نظر داشته باشید، امکاناتی است که در آن برج و سازه وجود دارد و علاوه بر آن موقعیت مکانی برج در کنار میزان دسترسی هایی که در اطراف برج وجود دارد، همه این ویژگی ها را می توانید در برج مهستان مشاهده کنید.

نقشه برج مهستان

شما می توانید به راحتی در نقشه هوایی مهستان مشاهده کنید که این برج از چه امکاناتی و ویژگی هایی برخوردار است، بسیاری از افراد با دیدن آدرس برج مهستان شهرک غرب به راحتی ترغیب به خرید آپارتمان در برج مهستان می شوند.

آدرس برج مهستان شهرک غرب

برای دسترسی به برج مهستان می توانید به خیابان ازگل، خیابان نوبهار، خیابان گلستان شرقی، خیابان مهستان بروید و به راحتی به راحتی به برج های مهستان تجربه کنید، خیابان مهستان یکی از خیابان های مهم شهرک غرب به شمار می آید.

امکانات مجتمع مهستان شهرک غرب

برج مهستان امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. از این جهت که زندگی در یک برج برای هر یک از خانواده‌ها و ساکنین آن به راحتی امکان پذیر باشد و هیچ خطری آن‌ها را تهدید نکند. در هر یک از بلوک‌های برج مهستان طبقه‌ای مختص لابی و مشاعات دیگر و سالن ورزش و سالن اجتماعات وجود دارد، اجاره سالن اجتماعات برج مهستان به شما این امکان را می دهد تا به راحتی مراسم های خود را در این ساختمان خود برگزار کنید. همچنین علاوه بر سه بلوک مسکونی، ۱۰۰۰متر مربع مجتمع تجاری برای تامین نیازهای رفاهی ساکنین برج وجود دارد.

واحدهای این برج با متراژ ۱۲۴، ۱۲۸، ۱۳۲ متری و دو خواب و در طبقات بالا دارای واحدهای ۱۴۵ متری و سه خواب می‌باشند. اگر به دنبال اجاره ملک در این منطقه هستید. اجاره آپارتمان در برج مهستان شهرک غرب از گزینه های پیشنهادی می باشد. چرا که سازه‌های این برج فلزی بوده و سقف عرش آن از جنس فولاد است و به علاوه تاسیسات سرمایش و گرمایش آن داکت اسپیلت است. همچنین در این ساختمان از سیستم مدیریت هوشمند استفاده شده است. شرکت تکوین رسانه مشاعات و مکان‌های مشترک ساختمان را کنترل می‌کند تا زندگی بدون دغدغه را در چنین برج بزرگی را میسر کند.

مجتمع مسکونی مهستان واقع در شهرک غرب تهران

امکانات گفته شده نظر هر خریداری را راضی می‌کند. برای فروش آپارتمان در برج مهستان شهرک غرب و همچنین اطلاع از قیمت آپارتمان در برج مهستان شهرک غرب به وب سایت مشاور املاک ما مراجعه کنید. این برج از جمله گزینه هایی می باشد که دارای سالن اجتماعات می باشد و از این رو می باشد که شما می توانید برای مجالس خود اجاره سالن اجتماعات برج مهستان را انتخاب کنید.

نقشه پروژه مهستان

اگر شما از دسته افرادی هستید که شهرک غرب تهران را به درستی نمی شناسد و نمی داند که برج های مهستان شهرک غرب در کجا قرار دارد، می توانید از نقشه هوایی برج های مهستان استفاده کنید تا مسیر این برج ها را بلد شوید. علاوه بر این شما می توانید با برج های اطراف مهستان مانند برج نسترن نیز آشنا شوید. مجتمع سینا شهرک غرب یکی از سازه های نزدیک به برج مهستان است، یکی از سازه هایی که در نزدیکی این برج و در خیابان ایران زمین واقع شده است، برج دوبرال شهرک غرب است که یکی از برج های لوکس در تهران به شمار می آید.

دسترسی برج مهستان

موقعیت برج مهستان شهرک غرب از لحاظ دسترسی خوب و بی نظیر است و نزدیک به مراکز خرید و تفریحی مرکز خرید مهستان، مرکز تجاری گلستان، مرکز خرید ایران زمین، دانشگاه امام صادق  است. همچنین دسترسی به بزرگراه های همت، نیایش (هاشمی رفسنجانی) و یادگار امام را دارد. این دسترسی بی نظیر باعث می‌شود که آپارتمان‌های مسکونی برج مهستان همچون نگینی در بین آپارتمان‌های این شهرک بدرخشند. همچنین  باعث می شود، خریداران و اجاره‌ کنندگان زیادی تمایل به سکونت در آن را داشته باشند.

برای خرید آپارتمان در برج مهستان شهرک غرب و یا اجاره آپارتمان در برج مهستان شهرک غرب به راحتی می‌توانید با ورود به وب سایت مشاور املاک با ما در ارتباط باشید. برج های مهستان از جمله مجموعه هایی می باشد که از دسترسی بسیار عالی برخوردار می باشد و از این رو است که برج های مهستان شهرک غرب برای سکونت در منطقه 2 تهران می تواند گزینه بسیار عالی به شمار آید.

خیابان مهستان یکی از خیابان هایی است که مجتمع مسکونی مهستان در آن واقع شده است.

موقعیت برج مهستان

برج مهستان شهرک غرب در محله شهرک غرب تهران و خیابان گلستان جنوبی (منطقه دو تهران) واقع شده است. این مجتمع تجاری و اداری از ۳ بلوک ۲۰ طبقه تشکیل شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی ورودی برج‌های مهستان شهرک غرب در نزدیکی مرکز خرید مهستان، مجتمع مسکونی مهستان، کافه رستوران رایدر، خودپرداز بانک سامان، فروشگاه پرده زبرا جابرنیا واقع شده است.

اگر تمایل به فروش آپارتمان در برج مهستان شهرک یا اجاره آپارتمان در شهرک غرب با این موقعیت جغرافیایی عالی دارید با کارشناسان ما به صورت تلفنی و یا آنلاین در ارتباط باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمت به روز شاهد فروش آپارتمان خود باشید.علاوه بر برج مهستان، مجتمع‌های مسکونی دیگر که در محدوده شهرک غرب واقع شده است، شامل موارد زیر هستند:

  • برج دوبرال
  • برج نسترن
  • ساختمان زمرد
  • مجتمع مسکونی سینا
  • مجتمع مسکونی ایران زمین

جهت آشنایی با برج دوبرال ، مقاله ای جهت معرفی این برج و آشنایی با آن منتشر کرده ایم.

موقعیت مکانی برج مهستان شهرک غرب بسیار عالی است و نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کند. بنابراین اگر تمایل به خرید آپارتمان در شهرک غرب و یا فروش آپارتمان در شهرک غرب را دارید به وب سایت مشاور املاک شهرک غرب دادمان مراجعه کنید و یا با شماره‌های قید شده در وب سایت تماس بگیرید.

ویدئو برج مهستان

شما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به برج مهستان را به راحتی در ویدئو زیر مشاهده کنید:

امکانات مجتمع مهستان شهرک غرب

از امکانات متعددی که در این مجموعه قرار دارد، می توان به موارد متعدد بسیاری اشاره کرد که در ادامه تماما آن ها را به شما نمایش می دهیم.

بوستان های مهستان شهرک غرب

یکی از بخش های مهمی که می توانید برای اجاره آپارتمان در برج مهستان شهرک غرب و یا خرید در نظر داشته باشید. استفاده از بوستان ها و فضای سبز متعددی است که در این منطقه قرار دارد، اگر شما در برج b3 مهستان زندگی کنید می توانید به راحتی به بوستان های زیر دسترسی داشته باشید.

  • بوستان شهید چشم آبدیده
  • بوستان سدروس
  • بوستان رایان

مراکز درمانی مجتمع مسکونی مهستان

یکی از المان های مهمی که برای زندگی در برج های مهستان در نظر دارید، دسترسی به مراکز درمانی، کلینیک و داروخانه ها است. اگر شما دوست دارد در این محله و یا خیابان های مجاور آن زندگی کنید. می توانید از بیمارستان بهمن کلینیک پوست، کلینیک رویا استفاده کنید. این مراکز درمانی تمامی محله های اطراف از جمله آپارتمان های خیابان گلستان جنوبی را نیز پوشش می دهد.

برج b3 مهستان

از میان تمامی برج هایی که در مجتمع مسکونی مهستان واقع شده است، برج b3 مهستان یکی از برج هایی است که به نسبت دیگر برج های مهستان درخواست های بیشتری برای خرید و اجاره آپارتمان در خیابان مهستان دارد. این برج از مجموعه هایی است که در محله شهرک غرب تهران واقع شده است و از سمتی دیگر به تمامی امکانات موجود در خیابان مهستان دسترسی دارد.

پروژه مهستان از جمله پروژه هایی می باشد که در مجاورت برج دوبرال قرار دارد.

قیمت آپارتمان در برج مهستان b3

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که دوست دارد برای زندگی در شهرک غرب تهران، خرید آپارتمان در خیابان مهستان را انتخاب کند. قیمت آپارتمان در برج مهستان b3 می تواند یکی از گزینه های مناسبی باشد که می توانید برای زندگی در این خیابان در نظر داشته باشید، شما با خرید آپارتمان در برج مهستان b3 می توانید به امکانات زیر دسترسی داشته باشید:

  • مرکز خرید مهستان
  • بانک سینا
  • ورودی های برج مهستان

زندگی در برج مهستان شهرک غرب

اگر دوست دارید در شهرک غرب زندگی کنید، اجاره و یا خرید آپارتمان در مهستان با قیمت مناسب می تواند پیشنهاد مشاوران املاک مثلث به شما باشد. اما اگر دوست دارید می توانید دیگر برج های شهرک غرب از جمله برج پرسپولیس، دوبرال، سینا، هرمزان را نیز مشاهده کنید. اگر دوست دارید تمامی آگهی های املاک شهرک غرب را مشاهده کنید، املاک مثلث کامل ترین مجموعه در این حوزه به شمار می آید.

برج مهستان در کجا قرار دارد؟
برج مهستان از جمله پروژه ها و برج هایی می باشد که در منطقه 2 تهران قرار دارد و این پروژه در شهرک غرب تهران واقع شده است.
متراژ واحد های برج مهستان به چه صورت است؟
این برج از جمله برج هایی می باشد که متراژ های متنوعی دارد و متراژ های این پروژه به صورت 124،128،132،145 متری می باشد.
دسترسی پروژه مهستان به چه صورت است؟
این پروژه از جمله پروژه هایی می باشد که در شهرک غرب تهران واقع شده است و از این رو است که این پروژه دسترسی به آزادراه حکیم، همت و آزادگان دارد.

1

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

یاسمن

عالی ممنون

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
پیش بینی مسکن در سال 1403

پیش بینی مسکن در سال 1403

یکی از بخش های مهم در هر سال پیش بینی است که اقتصاددانان درباره آینده مسکن در سال آینده ارائه می دهند. اگر می خواهید آینده مسکن را بدانید با املاک مثلث همراه باشید.

آینده شغلی مشاوران املاک چه می شود؟

آینده شغلی مشاوران املاک چه می شود؟

یکی از انواع کسب و کارهایی که تاثیر چندانی از تکنولوژی نداشته است، املاک و مستعلات است که امروزه با وارد شدن به عرصه اینترنت می توان گفت که تکنولوژی راه نفوذ خود را به این کسب و کار پیدا کرده است. با این حال آینده مشاوران املاک چه می شود؟

برج پارسیان در خیابان صرافها سعادت آباد

برج پارسیان در خیابان صرافها سعادت آباد

در سعادت آباد سازه ها و برج های متعددی وجود دارد اما یکی از آن ها برج پارسیان بوده که در خیابان صرافها واقع شده است و یکی از گزینه های عالی برای سکونت در سعادت آباد به شمار می آید.

عمارت و برج زیبا ویستا سعادت آباد

عمارت و برج زیبا ویستا سعادت آباد

در میان تمامی برج هایی که در سعادت آباد قرار دارد، برج ویستا یکی از سازه هایی است که در میدان کاج واقع شده است و یکی از گزینه های عالی برای زندگی در سعادت آباد شناخته شده است.