صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/برج آینیک در سعادت آباد تهران

برج آینیک در سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۹/۱۲276
برج آینیک در سعادت آباد تهران

برج آینیک سعادت آباد

برج آینیک از دسته مجتمع های مسکونی است که در سعادت آباد بلوار فرحزادی خیابان طاهرخانی واقع شده است، این سازه یکی از برج های مدرنی است که در سعادت آباد ساخته شده است، این برج به سازه لوکس بام سپید نزدیک می باشد.

برج های A و B آینیک

این مجتمع مسکونی از دو برج تشکیل شده است که هم برج A آینیک و برج B آینیک هر دو از ده طبقه تشکیل شده است که هر یک از طبقات آن 6 واحدی بوده و  هر واحد دارای چهار وجه شمالی – جنوبی – شرقی – غربی است. در میان برج های تهران این سازه از دسته سازه های لوکس به شمار می آید، اگر شما هم به دنبال یک سازه با تعداد طبقات بیشتر در خیابان طاهرخانی هستید می توانیم به شما برج تماشا را معرفی کنیم.

امکانات برج آینیک

امکانات متعددی در هر دو برج های مجتمع مسکونی آینیک واقع شده است، از جمله امکانات برج آینیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن اجتماعات
  • متریال خوب
  • خوش قیمت
  • لابی و لابی من شیک
  • سه لاین آسانسور (دولاین نفربر – یک لاین باربر)

این سازه از نظر امکانات درست مانند برج اسکای است که در نزدیکی آن واقع شده است و هر دوی این سازه ها یک گزینه مناسب برای سکونت در خیابان طاهرخانی هستند.

متراژ واحد های برج آینیک

تنوع متراژ در واحد های این مجتمع مسکونی به چشم می خورد، به طور کلی کوچکترین واحد این مجموعه برابر 110 متر تا 195 متر هستند (دو خواب و سه خواب هستند)، شما می توانید متراژ و تعداد خواب های هر یک از واحد های این برج را مشاهده کنید.

شماره واحد

متراژ

تعداد خواب

واحدهای  4 و 6

140 متر

دوخواب

واحدهای  5

110 متر و 120 متر

دو خواب

واحدهای  1

175 متر

سه خواب

واحد های 2

195 متر

سه خواب

اطلاعات برج آینیک

شما می توانید در این بخش ساختار و مصالحی در تمامی بخش های این برج استفاده شده را مشاهده کنید، از جمله اطلاعاتی که در این سازه قرار دارد می توان به:

  • نما ساختمان : سنگ
  • کف سالن :سنگ دهبیت
  • آشپزخانه :های گلس ترک
  • سند: در دست اقدام
  • سال ساخت :1397
  • سازنده :برادران حنیفی

لازم به ذکر است که واحد های 2 و 4 تراس های بزرگ و قابل چیدمان داشته و از سمتی دیگر، بعضی واحدها دارای دو پارکینگ هستند تا پارکینگ مهمان هم برای واحد خود داشته باشید.

رفت و آمد به برج آینیک

این سازه به مترو، اتوبوس و ایستگاه تاکسی دسترسی دارد و یکی از گزینه های مناسب برای خرید آپارتمان در سعادت آباد می تواند گزینه مناسبی به شمار می آید.

ایستگاه مترو برج آینیک

یکی از ایستگاه های متروی نزدیک به این برج، ایستگاه مترو میدان کتاب است، این برج در نزدیک آخرین ایستگاه مترو خط 7 واقع شده است.

ایستگاه اتوبوس برج آینیک

یکی از ایستگاه های بسیار نزدیک به برج آینیک که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید، ایستگاه اتوبوس رانی صحرا بوده که رفت و آمد به این برج را برای شما راحت می کند.

امکانات رفاهی برج آینیک

یکی از بهترین موقعیت هایی که به این برج نزدیک است، مرکز خرید اپال بوده که شما می توانید به راحتی در آخر هفته های خود به دور از هر گونه ترافیکی و در سریع ترین زمان ممکن به این مجتمع دسترسی داشته باشید، تنها کافی است که یک واحد زیبا در برج آینیک داشته باشید.

زندگی در برج آینیک

همانطور که در بالا مشاهده کردید، این مجموعه امکانات متعددی را نه تنها در خود بلکه در اطرافش نیز در بر دارد، از این رو است که این مجموعه یکی از گزینه های مناسب چه برای خرید و چه برای اجاره آپارتمان در سعادت آباد به شمار می آید، شما می توانید برای هر گونه خرید و اجاره در این مجموعه به راحتی می توانید از املاک مثلث در این حوزه کمک بگیرید.

1

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

شایان

برج آینیک خیلی سازه قوی و مقاومیه به نظرم

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی میدان صنعت

معرفی میدان صنعت

یکی از میدان های مهمی که در شهرک غرب تهران قرار دارد و از جمله میادین مهم نه تنها در شهرک غرب بلکه در منطقه 2 تهران به شمار می آید، میدان صنعت است. اگر شما با استفاده از مترو به منطقه 2 رفته باشید؛ قطعا این میدان را با مترویش می شناسید.

آشنایی با بلوار پردرخت درختی شهرک غرب تهران

آشنایی با بلوار پردرخت درختی شهرک غرب تهران

خیابان درختی یکی از خیابان هایی که در منطقه 2 تهران و در محله سپهر تهران قرار دارد، این خیابان درختی در واقع یکی از بلوار هایی است که در محله سپهر واقع شده است و به نام بلوار شهید درختی شناخته می شود.

برج ستاره در سعادت آباد تهران

برج ستاره در سعادت آباد تهران

برج ستاره یکی از برج های واقع در سعادت آباد است که می توانید برای سکونت در نظر داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر درباره برج ستاره املاک مثلث می تواند راهنمای شما باشد.

برج نور سعادت آباد تهران

برج نور سعادت آباد تهران

برج نور یکی از سری برج هایی است که در سعادت آباد تهران واقع شده است، این برج یکی از سازه های زیبا در سعادت آباد است که می توانید برای سکونت در نظر داشته باشید.

برج اسکای در سعادت آباد تهران

برج اسکای در سعادت آباد تهران

از میان برج ها و سازه های مدرنی که در سعادت آباد وجود دارد، امروز می خواهیم درباره برج اسکای یکی از سازه های زیبا و مرتفع در سعادت آباد تهران صحبت کنیم. با ما همراه باشید.