صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/برج باغ بام سپید سعادت آباد تهران

برج باغ بام سپید سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۵/۳315
برج باغ بام سپید سعادت آباد تهران

برج باغ بام سپید، از جمله سازه های مدرن و لوکسی به شمار می آید که در تهران ساخته شده است، برج باغ بام سپید که در منطقه 2 تهران واقع شده است؛ از دسته سازه های لوکسی است که در سعادت آباد قرار دارد. این برج یکی از سازه هایی است که می توانید برای زندگی در سعادت آباد در نظر داشته باشید.

شرکت سازنده برج باغ بام سپید

همانطور که از عکس ها متوجه شده اید؛ این پروژه یکی از سازه های گران قیمت ساخته شده در تهران است، با این حال شرکت سازنده این مجموعه شرکت ساختمانی بام است و پیمانکار این مجموعه جناب آقای مهندس کاووسی است. دکوراسیون و آرشیتکت این سازه لوکس را جناب آقای فرزاد دلیری بر عهده داشته و نقشه ژورنالی معمارانه برای این پروژه پیاده سازی شده است. این پروژه در دسته آپارتمان های طاهرخانی است.

اطلاعات پروژه باغ بام سپید

تعداد طبقات این پروژه به صورت دقیق حدود 15 طبقه است و از سمتی دیگر تعداد بلوک های این پروژه دو تا بوده که در 15 طبقه تعبیه شده است، اگر به دنبال برج با تعداد طبقات کمتر هستید می توانیم به شما برج اسکای را معرفی کنیم. در کل تعداد واحد های این مجموعه 166 واحد است که دارای دو لاین آسانسور است. متراژ کلی زمین این پروژه حدود 9000 متر مربع است، ویو این برج مانند برج آینیک چهار جهت جغرافیایی را در بر نمی گیرد.

طبقات این مجموعه به صورتی طراحی شده است که همه طبقات دارای ویو بدون دیوار مشترک بوده و تراس بزرگی داشته که قابل چیدمان است. بر اساس اطلاعات به دست آمده پروژه باغ بهشت در سعادت آباد در 6 ماه به اعضا تحویل داده می شود. این پروژه در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است و اگر می خواهید اقدام به خرید ملک در سعادت آباد کنید. این پروژه یکی از گزینه های ما به شماست.

ویدئو پروژه باغ بام سپید

ویو واحد های پروژه باغ سپید

همانطور که گفتیم هیچ یک از واحد های پروژه با یکدیگر دیوار مشترک نداشته و ویو هر یک از واحد های این مجموعه به یک بخشی دید دارد. برای واحد های شمالی شما می توانید ویو کوهستان را تجربه کنید و برای واحد های جنوبی  شما یک تراس قابل چیدمان در کنار  ویو ابدی تهران را مشاهده خواهید کرد. اگر شما می خواهید زندگی در منطقه 2 را تجربه کنید با خرید ملک در این پروژه که از آپارتمان های خیابان سرو به شمار می آید می توانید به راحتی تمامی این امکانات را داشته باشید.

امکانات پروژه باغ بام سپید

این پروژه دارای امکانات بسیاری است درست مانند برج تماشا که در نزدیکی این سازه است؛ و از جمله امکانات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لابی
  • سونا
  • جکوزی
  • هلی پد
  • سالن ورزش
  • روف گاردن
  • سرایدار مقیم
  • تاسیسات ۲۴ ساعته

اگر شما از دسته افرادی هستید که دوست دارد اقدام به اجاره در سعادت آباد کند و می خواهد اجاره آپارتمان در بام تهران سعادت آباد را انتخاب کند، می توانیم به شما برج باغ سپید را پیشنهاد کنیم.

موقعیت مکانی پروژه باغ سپید

این پروژه واقع در سعادت آباد، خیابان طاهرخانی و پلاک 31 است. شما می توانید جهت خرید واحد های آماده برج در سعادت آباد تهران با مشاوران مجرب مجموعه املاک مثلث در تماس باشید.

قیمت برج باغ بام سپید

بر اساس قیمتی که از سمت این مجموعه گفته شده است، در حال حاضر قیمت تمام شده این مجموعه تنها 95 میلیون تومان است که در آینده نچندان دور این قیمت چند برابر خواهید شد. شما می توانید آگهی های خرید آپارتمان در باغ سپید را در املاک مثلث مشاهده کنید.

بام سپید سعادت آباد چه زمانی تحویل داده می شود
پروژه باغ سپید یکی از پروژه هایی است که در سعادت آباد و منطقه 2 قرار داشته و بر اساس گفته ای سازنده در 6 ماه به اعضا تحویل داده می شود.
آرشیتکت بام سپید سعادت آباد کیست؟
معماری و آرشیتکت این مجموعه به عهده مهندس فرزاد دلیری معمار است که به صورت ژورنالی صورت می گیرد.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی میدان صنعت

معرفی میدان صنعت

یکی از میدان های مهمی که در شهرک غرب تهران قرار دارد و از جمله میادین مهم نه تنها در شهرک غرب بلکه در منطقه 2 تهران به شمار می آید، میدان صنعت است. اگر شما با استفاده از مترو به منطقه 2 رفته باشید؛ قطعا این میدان را با مترویش می شناسید.

آشنایی با بلوار پردرخت درختی شهرک غرب تهران

آشنایی با بلوار پردرخت درختی شهرک غرب تهران

خیابان درختی یکی از خیابان هایی که در منطقه 2 تهران و در محله سپهر تهران قرار دارد، این خیابان درختی در واقع یکی از بلوار هایی است که در محله سپهر واقع شده است و به نام بلوار شهید درختی شناخته می شود.

برج ستاره در سعادت آباد تهران

برج ستاره در سعادت آباد تهران

برج ستاره یکی از برج های واقع در سعادت آباد است که می توانید برای سکونت در نظر داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر درباره برج ستاره املاک مثلث می تواند راهنمای شما باشد.

برج نور سعادت آباد تهران

برج نور سعادت آباد تهران

برج نور یکی از سری برج هایی است که در سعادت آباد تهران واقع شده است، این برج یکی از سازه های زیبا در سعادت آباد است که می توانید برای سکونت در نظر داشته باشید.

برج اسکای در سعادت آباد تهران

برج اسکای در سعادت آباد تهران

از میان برج ها و سازه های مدرنی که در سعادت آباد وجود دارد، امروز می خواهیم درباره برج اسکای یکی از سازه های زیبا و مرتفع در سعادت آباد تهران صحبت کنیم. با ما همراه باشید.