صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۳/۲/۴99
آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

برج تماشا کجاست؟

برج تماشا از سری برج های سعادت آباد است که در بلوار فرحزادی و خیابان طاهرخانی واقع شده است، این برج با توجه موقعیت مکانی که در سعادت آباد تهران دارد، یکی از سازه هایی است که می توانید برای زندگی در سعادت آباد در نظر داشته باشید. چرا که برج تماشا در یکی از خیابان های شناخته شده و معروف سعادت آباد واقع شده است و شما می توانید قیمت های ملکی در خیابان طاهرخانی را به راحتی در املاک مثلث مشاهده کنید.

اطلاعات برج تماشا

برج تماشا طاهرخانی از سری سازه هایی است که 17 طبقه بوده و در کل از 268 واحد تشکیل شده است، اما نکته مهم درباره این سازه این است که توسط تعاونی صندوق بازنشستگی صدا و سیما ساخته شده است و دارای سند می باشد، برج تماشا سعادت آباد یکی از سازه هایی است که می توانیم برای خرید برج های سعادت آباد به شما پیشنهاد کنیم، چرا که این سازه از سند آماده برخوردار است.

متراژ واحد ها

متراژ واحد ها برای برج تماشا به صورت زیر است، این برج به طور کلی از واحد های با متراژ بالا برخوردار نبوده است و تنها می توانید برای خرید ملک در این برج متراژ های زیر را در نظر داشته باشید.

  • 125 متر
  • 135 متر
  • 110 متر

امکانات برج تماشا

برج تماشا درست است که یک برج شناخته شده در سعادت آباد است، اما این برج از امکانات مورد نیاز شما برای زندگی برخوردار می باشد، از جمله امکاناتی که در برج تماشا واقع شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورودی از لابی
  • سالن اجتماعات
  • دوربین مدار بسته
  • فن کوئل
  • آسانسور
  • جکوز
  • کولر
  • چیلر
  • پاسیو
  • سونا

موقعیت مکانی

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مجتمع تجاری اپال و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو سعادت آباد و حرم مطهر امامزادگان عینعلی و زینعلی علیهم السلام و مرکز معاینه فنی خودرو نیایش و پمپ بنزین یادگار امام شماره ۱۹۱ قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس کوهستان می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

خرید آپارتمان در برج تماشا

اگر شما از دسته افرادی هستید که به دنبال خرید برج در تهران است و می خواهد در سعادت آباد زندگی کند. می توانیم به شما این برج را معرفی کنیم. این برج در نزدیکی برج های بام سپید، برج آینیک، برج اسکای واقع شده است؛ همچنین مشاوران املاک مثلث می تواند در این حوزه به شما مشاوره رایگان ارائه دهد تا بهترین گزینه را برای زندگی در سعادت آباد انتخاب کنید.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج مهتاب در شهرک غرب تهران

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

از میان تمامی برج های شهرک غرب تهران، برج مهتاب یکی از سازه هایی است که در بلوار دادمان واقع شده است و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در شهرک غرب تهران شناخته شده است.

معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.