صفحه اصلی/وبلاگ/امکانات رفاهی و تفریحی تهران /هیجان و نشاط در پارک ژوراسیک سعادت آباد

هیجان و نشاط در پارک ژوراسیک سعادت آباد

هیجان و نشاط در پارک ژوراسیک سعادت آباد

آیا تا به حال فیلم پارک ژوراسیک را دیده اید. اگر با دیدن این فیلم همیشه این احساس را داشته اید که شاید برای یک بار هم که شده باید به پارکی بروید که دایناسور های واقعی در آن قرار دارد و با دیدن چهره زمخت و ترسناک آن ها هیجان را در خواد ایجاد کنید. پارک ژوراسیک در سعادت آباد یکی از فضاهای شبیه سازی شده ای است که می توانید با رفتن به آن می توانید تا حدودی این احساس را تجربه کنید.

برای خود من به شخصه وقتی برای اولین بار وارد پارک ژوراسیک شدم احساسی را داشتم که وقتی فیلم پارک ژوراسیک 3 را می دیدم تجربه کردم. با ما همراه باشید تا به شما یک شناخت کامل از پارک ژوراسیک را به شم ارائه دهیم.

پارک ژوراسیک تهران

پارک دایناسورها یکی از مجموعه های تفریحی در شمال غربی تهران به شمار می آید که در اسفند ماه سال 1393 ساخته و در دسترس عموم قرار گرفته است؛ مساحت کلی پارک ژوراسیک حدود 30 هزار متر مربع است.

پارک ژوراسیک یکی از جاذبه های دیدنی منطقه 2 به شمار می آید و یکی از جاذبه های گردشگری به شمار می آید که با مجسمه های متحرک از دایناسور ها در اندازه و رنگ های طبیعی توانسته تا حد ممکن آناتومی واقعی دایناسور ها را برای شما تداعی کند.

پارک ژوراسیک به همراه دایناسور های متحرک

یکی از بخش های جذابی که در رابطه با پارک ژوراسیک مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. تخم دایناسور بزرگ در پارک است؛ این تخم در واقع نحوه به دنیا آمدن دایناسور را به طور کامل و دقیق نمایش می دهد.

جدول اطلاعات پارک ژوراسیک

قیمت ورودی

پنجاه‌ هزار تمان به ازای هرنفر

ساعت کاری

09:30 تا 23:00

شماره تلفن

02124557

تلفن پشتیبانی

0212282990

آدرس

تهران، سعادت‌آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، انتهای بلوار شقایق

ساعت بازید پارک ژوراسیک

در رابطه با اینکه ساعت بازدید در کل هفته یکسان است درست نیست و شما می توانید در جدول زیر مشاهده کنید که در روز های شنبه تا چارشنبه ساعت بازدید یکسان است؛ اما برای پنجشنبه و جمعه ساعتش متفاوت است.

شنبه-چهارشنبه

10:00-21:00

پنجشنبه-جمعه

10:00-22:00

قیمت بلیت پارک ژوراسیک

در حال حاضر با توجه با تغییر سال قیمت این مجموعه حدودا 50 هزار تومان است. اما این قیمت بلیت برای مناسب های مختلف تخفیف دریافت میکند و شما می توانید در مناسبت ها قیمت تمام شده بلیت پارک ژوراسیک را کمتر بدانید.

اگر شما اقدام به خرید بلیت پارک ژوراسیک کنید؛ می توانید از اسپایدر پارک نیز دیدن فرمایید؛ این پارک حشرات در کنار پارک دایناسورها واقع شده است و از مجسمه های حشرات غول آسایی ساخته شده است. جالب ترین بخش اسپایدر پارک مجموعه حشرات میکروسکوپی و جهان از دید حشرات است.

اسپایدر پارک در پارک ژوراسیک سعادت آباد تهران

امکانات تفریحی پارک ژوراسیک

پارک ژوراسیک از بخش های وسیع در پارک پرواز به شمار می آید. شما می توانید در این بخش المان ها و بخش های متفاوتی را مشاهده کنید. این مجموعه علاوه بر ژوراسیک پارک از اسپایدر پارک، جانگل لند، باگز لند نیز دارد. هریک از این بخش ها دارای بلیت جداگانه ای است و شما برای بازید از هریک از این مجموعه ها باید هزینه جداگانه صرف کنید. شما می توانید امکانات زیادی را در این مجموعه تفریحی مشاهده کنید. از جمله مجموعه تفریحی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آتلیه عکاسی
  • سینما چهاربعدی
  • کارگاه سفال‌گری
  • کافه‌رستوران ژورا
  • استودیو ژوراسیک
  • فروشگاه هدیه و اسباب بازی‌

جانگل لند پارک ژوراسیک

اگر تا به حال به پارک ژوراسیک رفته باشید می دانید که این مجموعه از ماکت های متحرک بزرگ از دایناسور ها و حیوانات منقرض شده تشکیل شده است. این مجموعه در واقع یکی از ایده هایی است که پس از ساخت فیلم سینمایی پارک ژوارسیک ایجاده شده و در سطح جهان رواج پیدا کرده است.

شما در مجموعه جانگل لند مجموعه پارک ژوراسیک می توانید حیوانات واقعی را به راحتی لمس کنید و تجربه ای متفاوت را از ارتباط با حیوانات به دست آورید. از این رو اگر به پارک ژوراسیک سعادت اباد رفتید حتما فرزندانتان را به جانگل لند ببرید.

باگز لند

یکی از بخش هایی که در پارک ژوارسیک برای افراد جالب و برای برخی دلهره آور است. پارک حشرات است که در آن ماکت های بزرگی از حشرات متفاوت از جمله عنکبوت، ملخ، مورچه را می توانید به راحتی در اینجا مشاهده کنید. از این رو اگر شما از دسته افرادی هستید که از حشرات می ترسید به پارک ژوراسیک رفته اید بهتر است به این بخش نروید.

پارک دایناسورها

از مهم ترین بخش هایی که در پارک ژوراسیک وجود دارد، دایناسور های پارک ژوراسیک است که این مجموعه را محبوب کرده است. شما در ژوراسیک پارک می توانید ماکت های غول پیکر و محرک از دایناسور ها را مشاهده کنید. که با صدا و جلوه های ویژه بوستان را جذاب و سرسبز کرده است. در داخل این پارک بیشتر از 60 دایناسور وجود دارد که هر کدام از ابعاد های متفاوتی تشکیل شده است. در کنار هر یک از این مجسمه ها می توانید اطلاعات لازمه را در ارتباط با هر یک را به راحتی مشاهده و مطالعه کنید.

موقعیت مکانی پارک ژوراسیک

خب حالا چگونه به پارک ژوراسیک برویم؟ پارک ژوراسیک کجاست؟

آدرس دقیق پارک ژوراسیک در انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز می باشد. این پارک در واقع در پارک پرواز سعادت آباد واقع شده و از سمتی دیگر در نزدیکی میدان بهروی قرار دارد. این موضوع نشان می دهد که موقعیت پارک عالی است و سبب می شود تا افرادی که در آپارتمان های سعادت آباد زندگی می کنند؛ به راحتی به این پارک دسترسی داشته باشند.

اسپایدر پارک یکی از مجموعه های معتبر در پارک ژوراسیک در تهران

مسیر رفتن به پارک ژوراسیک

برای رفتن به پارک ژوراسیک شما می توانید از مترو، اتوبوس، تاکسی و خودرو شخصی استفاده کنید. هر یک از این موارد را در ادامه برای شما توضیح می دهیم با ما همراه باشید.

پارک ژوراسیک یکی از پارک های عظیمی در سعادت آباد تهران

ایستگاه مترو

برای رفتن به این مجموعه می توانید از ایستگاه مترو شهرک غرب استفاده کنید. مترو میدان صنعت یکی از راه های نزدیک در این مجموعه می باشد . از سمتی دیگر شما با رفتن به بلوار دادمان استفاده از ایستگاه مترو دادمان و ایستگاه مترو میدان کتاب می توانید خود را به سعادت آباد و منطقه 2 برسانید و با تاکسی به پارک ژوراسیک بروید.

ایستگاه اتوبوس

تعداد ایستگاه اتوبوسی که در نزدیکی پارک ژوراسیک قرار دارد تنها سه ایستگاه می باشد. از جمله ایستگاه اتوبوس میدان بهرود، ایستگاه اتوبوس شهروند و ایستگاه اتوبوس ماهان است که می تواند شما را به نزدیکی پارک ژوراسیک برساند.

ایستگاه تاکسی

اگر می خواهید از ایستگاه های تاکسی استفاده کنید. نزدیک ترین آن در میدان هنر قرار دارد که ایستگاه تاکسی خط مخابرات و میدان صنعت است.

خودرو شخصی

اگر می خواهید با استفاده از خودرو شخصی خود به پارک ژوراسیک بروید می توانید به راحتی از پارکینگ مخصوص پارک ژوراسیک استفاده کنید تا دغدغه جای پارک ماشین را نداشته باشید. برای افرادی که در آپارتمان های سعادت آباد زندگی می کنند بهترین راه استفاده از خودرو شخصی است.

مجسمه های طراحی شده با حیوانات امروزی در پارک ژوراسیک

بهترین زمان برای رفتن به پارک ژوراسیک

اگر قصد دارید که به پارک بروید، برخی از زمان های این تایم شلوغی بسیاری دارد؛ از جمله مناسبت ها و زمان هایی که این مجموعه برای بلیت هایخود تخفیف گذاشته باشد. در زمان هایی مثل تابستان و تعطیلات عید که توریست بسیاری به تهران می آید جمعیت عظیمی به پارک می روند و اگر میخواهید یک تفریح آرام داشته باشید بهتر است این زمان ها را انتخاب نکنید.

در پایان از شما ممنونم که تا اینجا با مجموعه مثلث همراه بودید و امیدوارم که در صورت رفتن به این پارک نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

3

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

گلپر

خیلی جای جذابی هست و اینکه خانم ندا سلام من خیلی براتون احترام قاعل هستم اما جسارتا، اگه اینطوری که شما ارض کردید باشه اگه یکی مثلا از استان عزیز فارس به تهران مسافرت کرده و با فرزندان خود رفته اگه اینطور باشه که چند بار در هفته به تهران مسافرت کنه. اگر نارحت نمیشید من با این نظر مخالفم.

پریسا

پارک ژوراسیک یکی از پارک های باحاله برای آخر هفته ها

ندا

ما رفتیم برای بزرگا فانه بیشتر ولی به بچه ها خیلی خوش میگذره ارزش ی بار رفتن و داره ولی اگه با بچه ها میرید باید هر از چند وقت ی بار ببرینشون دیگ خوششون میاد

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج های دوقلو در سعادت آباد را می شناسید؟ برج هلیوس همان برج های دوقلو مدرن و بسیار مشهوری است که در سعادت آباد تهران ساخته شده اند.

برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج ممتاز سعادت آباد تهران

سازه ای زیبا و مدرن در بلوار فرهنگ منطقه 2 تهران برج ممتاز، برجی زیبا با نمایی یونانی اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی از این برج و سازه به دست آورید می توانیم به شما این مقاله را پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید تا برج ممتاز را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.

معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

از میان تمامی برج های شهرک غرب تهران، برج مهتاب یکی از سازه هایی است که در بلوار دادمان واقع شده است و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در شهرک غرب تهران شناخته شده است.