هتل های سعادت آباد

هتل های سعادت آباد

هتل های سعادت آباد

محله سعادت‌آباد از مناطق مشهور پایتخت است. سعادت آباد به علت واقع شدن در نزدیکی رشته کوه‌های البرز و ارتفاعات تهران دارای آب‌وهوای بسیار خوبی است. این محله لاکچری در اطراف خود هتل‌های مدرن و معروفی را جای داده است که ما در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس در سال 1394 در منطقه سعادت آباد به بهره برداری رسید. این هتل که به هتل اسپیناس بهرود نیز معروف است در 20 طبقه و دارای 400 اتاق و سوئیت با امکانات مجلل برای پذیرایی از میهمانان می باشد. هتل اسپیناس پالاس با تکنولوژی روز امکان برگزاری همایش‌ها و جلسات را به روشی مناسب فراهم می‌کند. این هتل جزو گروه هتل اسپیناس است. کلمه اسپیناس از نام قله کوه در شمال ایران گرفته شده است که به معنای سکونت در خلیج است. با اقامت در هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس تهران، منظره‌ای استثنایی از شهر را در اختیار مهمانان خود قرار دهید. تلویزیون، کمد دیواری، تلفن، مینی یخچال، چای ساز و مبلمان اولیه در همه اتاق‌های آن است. همه آنها یک حمام اختصاصی با دوش، وان یا جکوزی دارند. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن نیز هستند. Wi-Fi نامحدود رایگان در سرتاسر هتل موجود است.

آدرس: سعادت آباد - انتهای بزرگراه یادگار امام - میدان بهرود

هتل هما تهران

هتل پنج ستاره تهران هما واقع در قلب تهران و خیابان ولیعصر با دسترسی آسان و سریع به مراکز تجاری و رسمی اصلی، برجی باشکوه با امکانات اقامتی کامل، میزبان مهمانان و مسافران است. طراحی و چیدمان هتل تهران هما با مدرن‌ترین و زیباترین مبلمان برگرفته از گرانبهاترین آثار هنری انجام شده و بهترین فضای اقامتی را برای شما و مراسم و همایش‌های شما فراهم می کند.

آدرس: خیابان ولیعصر- خیابان شهید خدامی

آشنایی و معرفی کاملی از هتل های پنج ستاره در سعادت آباد تهران

هتل پارسیان اوین

هتل پارسیان اوین که در سال 1359 ساخته شده و آخرین بار در سال 1388 بازسازی شده است، این مزیت بزرگ را دارد که در شمال و مناطق آرام‌تر پایتخت واقع شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 150 اتاق از اتاق‌های استاندارد یک نفره تا سوئیت‌های بزرگ است. هر اتاق مهمان دارای دکوراسیون کلاسیک است و دارای تلویزیون، یخچال کوچک، تلفن، چای ساز و مبلمان است. همه اتاق‌ها دارای حمام دوش مجهز به تمام لوازم بهداشتی لازم هستند و برخی دارای بالکن هستند. هتل پارسیان اوین در تنوع غذاهایی که ارائه می‌دهد بی نظیر است. این هتل دارای رستوران چینی، باربیکیو کنار استخر و رستوران سنتی می باشد.

آدرس: بزرگراه شهید دکتر چمران - تقاطع اوین

هتل استقلال تهران

هتل بین المللی پنج ستاره پارسیان استقلال تهران با نام سابق هتل استقلال یا هتل هیلتون در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع در تهران یکی از بزرگترین هتل در گروه هتل‌های پارسیان و منحصر به فردترین هتل ایران است. معمولاً تشریفات ویژه رهبران بلندپایه سیاسی و کنفرانس‌های ویژه دولتی همگی در هتل استقلال تهران برگزار می شود. این هتل علاوه بر داشتن امکانات کامل دارای فروشگاه فرش دستباف، جواهرات و عتیقه جات، خدمات فیلمبرداری و عکاسی، باشگاه ورزشی، رستوران و آبنما، رستوران‌های تایلندی، ایتالیایی و فرانسوی می باشد.

آدرس: تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر – چهارراه پارک وی

شناخت و ارائه لیست کاملی از هتل های سعادت آباد تهران

هتل دیاموند

هتل دیاموند به عنوان یک هتل 3 ستاره لوکس، از نظر امکانات، پیشنهادات زیادی به مهمانان خود دارد. می توانید در اوقات فراغت خود از استخر، سونا و جکوزی هتل لذت ببرید. از سالن بدنسازی هتل الماس استفاده کنید. پذیرش در هتل دیاموند 24 ساعته است. می توانید غذاهای محلی و بین المللی را در رستوران هتل نوش جان کنید. پس از یک روز طولانی بازدید از شهر، می توانید در کافه هتل خود را با یک نوشیدنی خنک یا گرم پذیرایی کنید. همچنین، وای فای پرسرعت رایگان در سراسر هتل در دسترس است.

آدرس: بالا‌تر از چهارراه پارک وی - خیابان فرشته

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی (تهران) یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ایران است. هتل پارسیان آزادی با دارا بودن 475 اتاق در 6 نوع مختلف شامل اتاق های یک نفره، دو تخته، سوئیت‌های رویال و اتاق‌های ویژه معلولین، سعی در ارائه انتخاب‌های متنوع برای مهمانان محترم دارد. علاوه بر اتاق‌ها، لازم است بدانید که هتل پارسیان آزادی خدمات دیگری را نیز برای میهمانان ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به رستوران 24 ساعته غذاهای اقوام ایرانی، رستوران بین المللی ارکیده در طبقه 26، رستوران ایتالیایی Bice و هفت رستوران چند منظوره اشاره کرد. سالن هایی با ظرفیت‌های مختلف (50-500 نفر) که بیش از 700 همایش، کنفرانس، نشست و ضیافت را در طول یک سال پوشش می دهند. این هتل با موقعیتی که در منطقه‌ای مساعد با آب و هوا، نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما، سالن اجلاس سران، مجموعه ورزشی انقلاب و بزرگراه اصلی تهران دارد، در برجی مرتفع در شمال تهران واقع شده است.

آدرس: بزرگراه شهید چمران- تقاطع یادگار امام

معرفی کاملی از لیست هتل های سعادت آباد تهران

اقامت در سعادت آباد

هتل‌های نزدیک محله سعادت آباد تهران را در بالا خدمتتان معرفی کردیم. البته حتما میدانید که با توجه به محل قرار گیری هتل‌ها و امکانات فراوانی که دارند، حتما از هزینه اقامت بالایی هم برخوردار میباشند.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
تاثیر جنگ ایران و اسرائیل بر بازار ملک درنیمه سال 1403

تاثیر جنگ ایران و اسرائیل بر بازار ملک درنیمه سال 1403

جنگ تأثیر عمیق و گسترده‌ای بر بسیاری از جنبه‌های جامعه از جمله بازار املاک و مستغلات دارد. در مورد وقوع جنگ بین ایران و اسرائیل ، اثرات جنگ بر املاک و مستغلات در نیمه دوم سال 1403 مشهود و نگران کننده است.

پارک نهج‌البلاغه، تفریح و طبیعت همه در یک قاب

پارک نهج‌البلاغه، تفریح و طبیعت همه در یک قاب

امروزه در دنیای پرشتاب و آلوده شهرها، داشتن فضایی سبز و آرام برای تفریح و استراحت، نیاز همه افراد است در منطقه دو این آرامش در نهج البلاغه یافت میشود.

فرحزاد محله محبوب آخر هفته ها

فرحزاد محله محبوب آخر هفته ها

یکی از خاطره انگیز محله های منطقه 2 فرحزاد است. بیاید تا با این محله قدیمی و با صفا و سرسبز قدیمی بیشتر آشنا شویم.

برترین املاکی های تهران

برترین املاکی های تهران

اگر شما هم به خرید خانه هستید و نمی دانید که از کدام مجموعه مشاوره املاک دریافت کنید این مقاله بهترین گزینه برای شماست.

هتل های سعادت آباد

هتل های سعادت آباد

سعادت آباد از سری محله های لوکس تهران است که همین لوکس بودن آن را به یک مکان توریستی تبدیل کرده است و هتل های لوکس بسیاری را در خود جای داده است.