صفحه اصلی/بلاگ/برج های تهران/برج خیام شهرک غرب تهران

برج خیام شهرک غرب تهران

برج های تهران۱۴۰۱/۱۱/۲۳452
برج خیام شهرک غرب تهران

بلوار خوردین

اگر با شهرک غرب تهران آشنایی داشته باشید، قطعا بلوار خوردین را می شناسید، این بلوار یکی از راه های کلیدی در دسترسی شهرک غرب است. دسترسی این بلوار به صورتی است که شما با استفاده از آن می توانید به خیابان های زیر دسترسی داشته باشید.

  • ایران زمین
  • هرمزان

از سازه هایی که در امتداد این بلوار قرار دارد می توان به برج لوکس دوبرال اشاره کرد، از سمتی دیگر شما می توانید با استفاده از بلوار خوردین به راحتی می توانید به دیگر بلوار های شهرک غرب بروید، از جمله:

  • بلوار شریف
  • بلوار دادمان
  • بلوار مهندس

این موارد از جمله دلایلی است که افراد اقدام به خرید آپارتمان در خیابان هرمزان و یا بلوار خوردین را دارند. از سمتی دیگر شما می توانید با زندگی در هرمزان از امکانات متعددی که در این منطقه قرار دارد استفاده کنید. اما امروز قصد داریم به یکی از سازه های لوکس در این بلوار بپردازیم. برج خیام یکی از سازه های مدرن در شهرک غرب است که در اینجا درباره موقعیت مکانی، میزان دسترسی و امکاناتی که در این برج تعبیه شده است به صورت کامل با شما صحبت خواهیم کرد.

برج خیام یکی از برج هایی است که در بلوار خوردین قرار دارد

برج خیام شهرک غرب

برج خیام یکی از مجتمع های مسکونی، از سری برج های مجموعه شاهگلی به شمار می آید. پیش از خیام نام این پرواژه زمرد نامه داشته و از دسته سازه هایی است که در زمان قبل از انقلاب شروع به ساخت و ساز کرده است. جالب است بدانید که این برج از جمله برج آمریکایی تهران به شمار رفته و یکی از بلندترین برج های تهران در زمان خود شناخته می شد. برای آمریکایی هایی که در تهران زندگی می کردند، خرید برج در شهرک غرب یکی از اولین گزینه ها به شمار می رفت.

برج خیام یکی از پروزه هایی می باشد که در شهرک چیتگر تهران قرار دارد.

سازنده و سال ساخت برج خیام

در زمان قبل از انقلاب اسلامی توسط شرکت ساختمانی استارتر این برج ایجاد شد. البته در آن زمان نام و هویت این ساختمان متفاوت بود. از نظر موقعیت مکانی این برج برتری بسیار عالی داشته است. حتی قبل از انقلاب نیز از این برج به عنوان بهترین ساختمان یاد می شد. شرکت شاهگلی برای ساخت این بناها از سال ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده است. مجموعه ای که در این سال ها ساخته شده به دلیل نام شرکت سازنده آن به شاهگلی معروف شده است. برج خیام یکی از معروف ترین این نمونه ها است. قدیمی بودن این سازه بر روی قیمت آپارتمان در برج خیام اثر بسیار خاصی بر جای خواهد گذاشت.

سازه این بنا حداقل مربوط به 40 سال پیش است. با این وجود تا به الان مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده است. مستشاران آمریکایی برای ساخت این برج ها از بهترین مصالح استفاده کرده اند. لازم به ذکر است که طی این سال ها چندین بازسازی بر روی این برج انجام شده است. تمامی مراحل مقاوم سازی برای این مجموعه حرفه ای انجام شده است. به دلیل این استحکام باور نکردنی قیمت آپارتمان در برج خیام بیشتر از سایر مناطق مسکونی است.

اطلاعات برج خیام

برج خیام شهرک غرب، امکانات بسیار مطلوبی با توجه به شرایط موجود نسبت به سایر واحد ها برای این آپارتمان ها در نظر گرفته شده است. برج مذکور دارای 27 طبقه کلی با ارتفاع نزدیک به 101.57 متر می باشد. می توان این برج را بلندترین ساختمان ساخته شده در استان تهران دانست. در انتهای هر راهرو این ساختمان یک آپارتمان دیگر تعبیه شده و از این نظر بیشترین میزان دسترسی را برای افراد فراهم کرده است، این سازه در محله های شهرک غرب قرار دارد.

نمای کامل از برج خیام در بلوار خوردین شهرک غرب تهران

امکانات برج خیام شهرک غرب

امکانات رفاهی مثل تراس و فضای سبز به همراه سالن ورزشی در این مجموعه موجود است. پارکینگ و استخر خیام به همراه سالن اجتماعات از امکانات ویژه رفاهی و فرهنگی برج خیام است. وجود این امکانات ویژه به صورت مستقیم بر روی میزان قیمت آپارتمان در برج خیام تاثیر می گذارد. برق اضطراری به همراه سایر امکانات اورژانسی به صورت کاملا استاندارد در این آپارتمان تعبیه شده است.

لابی 24 ساعته برای رفت و آمد مهمانان از ویژگی های برجسته ساختمان خیام است. هر واحد یک انباری داخلی و بیرونی اختصاصی به صورت مجزا خواهد داشت. اگر می خواهید آپارتمان 100 متری لوکس در شهرک غرب را داشته باشید. خرید آپارتمان در برج های خیام می تواند یکی از گزینه های پیشنهادی ما به شما باشد.

امکانات دیگری برای این سری از برج ها در نظر گرفته شده است. برای مثال می توان به امکانات تفریحی و تجاری ویژه و اختصاصی برج خیام اشاره کرد. امکانات ویژه این برج به صورتی است که تمامی نیازهای اساسی و فرعی ساکنین را برطرف می کند. شما می توانید برای آگاهی از اطلاعات این برج به راحتی با املاک مثلث شهرک غرب تماس بگیرید و یا اگر دوست دارید از قیمت این واحد آگاهی پیدا کنید، می توانید از صفحه آگهی خرید آپارتمان در بلوار خوردین به راحتی قیمت این سازه ها را مشاهده کنید.

برای خرید واجاره در برج خیام می توانید از مجموعه املاک مثلث کمک بگیرید.

دسترسی برج خیام

در منطقه شهرک غرب برج خیام بهترین دسترسی را به سایر نقاط دارا می باشد. از نظر میزان امکانات موجود در برج خیام بهترین امتیازات را می توان به این مجموعه اعطا نمود. برج خیام از جمله برج های میدان صنعت به شمار می آید.

اجاره واحد در شهرک غرب و یا برج خیام با توجه به ویژگی ها و امکانات شایسته موجود در آن بسیار مناسب است. بلندترین ساختمان های تهران از نظر موقعیت مکانی در این منطقه قرار گرفته است. این مجتمع از نظر دسترسی به مناطقی مثل مرکز خرید پلاتین و مجتمع تجاری گلستان دسترسی دارد. بیمارستان لاله و مجتمع نور نیز در نزدیکی برج خیام قرار دارند. قیمت آپارتمان در برج خیام به دلیل همین دسترسی های فوق العاده افزایش پیدا می کند.

نزدیکترین ایستگاه مترو برج خیام

ایستگاه اتوبوس میدان صنعت در ناحیه نزدیک این مجتمع قرار گرفته است. همچنین خط مترو دانشگاه شریف در ناحیه نزدیک این برج واقع شده است. سازمان نظام مهندسی استان تهران نیز به این مجتمع بسیار نزدیک می باشد.

ایستگاه مترو شریف نزدیک ترین ایستگاه مترو به برج خیام

موقعیت ساختمان خیام

خرید آپارتمان در شهرک غرب به دلیل موقعیت فوق العاده عالی آن بسیار ایده آل به نظر می رسد. شمال غربی میدان ساحل یک برج جذاب به نام خیام واقع شده است. این برج از نظر دسترسی به تمامی بخش شهرک غرب بسیار ممتاز است. از نظر موقعیت مکانی ویژه می توان این برج را نزدیک ترین مکان به بزرگراه های همت و حکمت دانست. به این طریق رفت و آمد در شاهراه های اصلی شهر تهران بسیار ساده خواهد بود.

یکی از ویژگی های تعیین کننده قیمت خرید و یا اجاره آپارتمان در برج خیام همین دسترسی ویژه آن به تمامی نقاط شهر تهران است. موقعیت این ساختمان به گونه ای است که مراکز خرید و مجتمع های تجاری بسیار زیادی در اطراف آن واقع شده است.

ساختمان خیام

شهرک غرب ویلایی همواره به مراکز خرید بسیار نزدیک است. به همین دلیل اجاره خانه در شهرک غرب انتخاب بسیار مطلوبی خواهد بود.

قیمت آپارتمان در برج خیام شهرک غرب به نسبت دیگر سازه هایی که در این منطقه قرار دارد بسیار متنوع می باشد و قیمت این سازه به نسبت دیگر سازه هایی که در شهرک غرب تهران قرار دارد گزینه بهتری می باشد. برای خرید آپارتمان در شهرک غرب یکی از گزینه هایی که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم خرید واحد در مجتمع مسکونی خیام شهرک غرب می باشد.

برج خیام در کجا قرار دارد؟
برج خیام یکی از برج ها و سازه هایی می باشد که در شهرک غرب تهران و در نزدیکی میدان صنعت واقع شده است و این موضوع سبب می شود تا این پروژه در دسته پروژه های عالی می باشد.
دسترسی پروژه خیام به چه صورت است؟
این پروژه که در شهرک غرب تهران واقع شده است و از سوی دیگر این پروژه به دلیل قرار گیری در نزدیکی میدان صنعت به ایستگاه متروی میدان صنعت نیز دسترسی دارد.
تعداد طبقات برج خیام به چه صورت می باشد؟
برج خیام از جمله برج ها و سازه هایی می باشد که به تعداد 27 طبقه ساخته شده است و این موضوع سبب می شود تا این پروژه از جمله سازه های غول پیکر در این منطقه باشد.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.

برج سبز سعادت آباد تهران

برج سبز سعادت آباد تهران

در میان تمامی برج هایی که در سعادت آباد قرار دارد، برج سبز یکی از برج هایی است که قدیمی ساخت بوده و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در سعادت آباد شناخته می شود.