صفحه اصلی/بلاگ/برج های تهران/برج شاهگلی شهرک غرب

برج شاهگلی شهرک غرب

برج های تهران۱۴۰۱/۱۱/۲۵272
برج شاهگلی شهرک غرب

برج های شهرک غرب

شهرک غرب تهران از جمله محله هایی می باشد که در منطقه 2 تهران واقع شده است و یکی از گزینه هایی میباشد که برای خرید و زندگی در منطقه 2 تهران می توانید در نظر داشته باشید، یکی از دلایلی که این منطقه بسیار معروف می باشد برج های این منطقه است، برج های شهرک غرب از جمله برج ها  و سازه هایی می باشد که نوساز بوده و به طور کلی این منطقه از جمله محله هایی می باشد که در دسته محله های نوساز در تهران قرار دارد. از جمله برج های معروف در این منطقه میتوان به برج شاهگلی، برج خیام، برج حافظ و برج دوبرال اشاره کرد.

برج های معروف شهرک غرب

یکی از مشهورترین مجموعه های مسکونی شهر تهران، برج های شاهگلی شهرک غرب می باشند. این نوع برج ها جزء معروف ترین ساختمان های بلند در تهران به حساب می آیند. برج  شاهگلی شهرک غرب  دارای مزایا، کاربرد و قیمت های مختلفی است که در ادامه به نقد و بررسی این نوع برج های زیبا می پردازیم.

این برج از جمله برج شهرک غرب میباشد، یکی از دلایلی که این برج از جمله برج های معروف در شهرک غرب می باشد این است که این برج و مجتمع مسکونی خیام شهرک غرب و برج حافظ شهرک غرب از جمله سازه هایی می باشد که در دسته ساختمان های بلند تهران می باشد و از جمله برج های غرب تهران می باشند.

سازنده و سال ساخت

برج های شاهگلی شهرک غرب در قدیم به عنوان برج های زمرد شناخته می شدند، برج شاهگلی شهرک غرب توسط شرکت استارت با بالاترین کیفیت و استاندارد ساخته  شده اند.  این برج ها در دوره پهلوی و قبل از انقلاب اسلامی، حدود ۴۰ سال پیش ساخته شده اند، که سال های زیادی است از زمان ساخت آن ها می گذرد.

به طور کلی برج هایی که در شهرک غرب تهران قرار دارد از جمله سازه هایی می باشد که توسط سازنده های معروف تهران ساخته و معماری شده است. این در حالی می باشد که برج شاهگلی از جمله معروف ترین برج های تهران و هرمزان می باشد که در این شهرک قرار دارد. بنابراین این برج از جمله برج های معروف تهران می باشد.

شهرک غرب یکی از بهترین محله ها بری سکونت در تهران می باشد.

لازم به ذکر است که در ابتدا برج شاهگلی شهرک غرب در اختیار اتباع خارجی قرار داشت به همین خاطر از محدودیت های قانونی در کشور برخوردار بود. این برج از جمله بهترین برج های شهرک غرب می باشد و یکی از گزینه هایی می باشد که می توانید برای خرید و سرمایه گذاری در منطقه 2 تهران در نظر داشته باشید، این برج به نسبت قیمت آپارتمان در برج حافظ شهرک غرب ممکن است گران تر باشد، از سمتی دیگر شما می توانید برج دوبرال را که در نزدیکی این برج است مشاهده کنید که از برج های گران در شهرک غرب به شمار می آید، برای آگاهی از قیمت آپارتمان دربرج دوبرال می توانید به سراغ صفحه خرید آپارتمان در ایران زمین بروید. این موارد از جمله دلایلی می باشد که سبب می شود تا این برج از جمله گزینه هایی باشد که می توانید برای سکونت در منطقه 2 تهران در نظر داشته باشید. این برج از جمله برج تهران شهرک غرب می باشد که می توانید برای سکونت در تهران در نظر داشته باشید.

امکانات برج شاهگلی

اگر شما نیز قصد خرید آپارتمان در شهرک غرب را دارید لازم است تا از امکانات این منطقه مطلع شوید. برج شاهگلی شهرک غرب دارای امکانات بسیار خوب و متنوعی است که به همین دلیل از محبوبیت بالایی در بین شهروندان تهران برخوردار می باشد. از جمله امکانات بسیار خوبی که می توان برای این برج های سر به فلک کشیده بیان کرد را می توانید در ادامه ی مطلب مطالعه نمایید.

یکی از مهم ترین امکاناتی که در این نوع برج ها مشاهده می شود و زیبایی خاصی را به برج های شاهگلی بخشیده،  فضای سبز این منطقه است. وجود فضای سبز مجزا در این منطقه زیبایی برج های شاهگلی را چندین برابر کرده است. اکثر برج های شاهگلی به صورت مجزا دارای آسانسور هستند که برای جا به جایی ساکنین راحتی را به ارمغان آورده اند. شما با خرید آپارتمان در شهرک غرب می توانید از امکانات بسیار خوب این منطقه نهایت لذت را ببرید.

برای خرید برج در شاهگلی می توانید از مجموعه املاک مثلث کمک بگیرید.

دسترسی برج شاهگلی

در خرید و اجاره آپارتمان در شهرک غرب باید به عوامل مختلفی همچون دسترسی های آن منطقه دقت و توجه کافی را داشته باشیم.  دسترسی هایی را که برج شاهگلی در شهرک غرب در اختیار ساکنین آن منطقه قرار می دهد را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

یکی از اصلی ترین دسترسی های این منطقه، دسترسی آسان و بی دغدغه به مراکز خرید پونک می باشد که سبب شده ساکنین این منطقه خرید های خود را به راحتی انجام دهند.

دسترسی به مکان های تفریحی یکی دیگر از مزایایی می باشد که برج شاهگلی در شهرک غرب در اختیار ساکنین قرار داده است. پارک نهج البلاغه از بهترین پارک هایی است که در شهرک غرب واقع شده و شما می توانید از این مکان تفریحی نهایت لذت را ببرید. قیمت آپارتمان در شهرک غرب در مقابل امکانات و دسترسی های بسیار آسانی که دارد؛ نسبتا مناسب می باشد.

امکان دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس ها و ایستگاه های تاکسیرانی نیز در این منطقه مهیا است که کاملا رفت و آمد ساکنین را بسیار آسان تر کرده است.

موقعیت برج شاهگلی

همانطور که می دانید برج شاهگلی شهرک غرب در شهرک غرب واقع شده است. برای افرادی که قصد خرید و یا  اجاره آپارتمان در شهرک غرب را دارند لازم است به درستی از موقعیت مکانی این منطقه مطلع باشند.

برج شاهگلی در شهرک غرب تهران

شهرک غرب در منطقه ۲ شهرداری در شهر تهران ثبت شده است. این منطقه متشکل از هفت فاز مسکونی می باشد که شامل موارد زیر می باشد.

سعادت آباد در شمال، خیابان فرحزادی در غرب، رودخانه درکه در کنار بزرگراه چمران، بزرگراه همت کوی گیشا در جنوب و ده ونک در شرق این منطقه تقریبا چهار گانه شهرک غرب را تعیین کرده است. به  طور کلی برج شاهگلی در شهرک غرب در دو فاز در منطقه شهرک غرب ساخته شده است. می توان گفت که شهرک غرب در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته که امکان دسترسی به هر چیزی در این منطقه میسر می باشد.

سخن پایانی

برج شاهگلی یکی از معروف ترین مناطق مسکونی در شهرک غرب تهران می باشد که از امکانات بسیار گسترده ای برخوردار است. اگر شما به دنبال منطقه ای بسیار خوب در شهر تهران می باشید، برج های شاهگلی در شهرک غرب  بهترین گزینه برای انتخاب هستند. قیمت آپارتمان در شهرک غرب نسبت به مکان های دیگر تقریبا مناسب است. البته در نظر داشته باشید که آپارتمان های این منطقه دارای امکانات بسیار عالی می باشند پس امکان دارد از قیمت هایی بالایی نیز برخوردار باشند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این حوزه با املاکی های معتبر در منطقه 2 تهران تماس بگیرید.

برج شاهگلی در کجا قرار دارد؟
این برج یکی از برج هایی می باشد که در شهرک غرب تهران واقع شده است و از جمله پروژه های منطقه 2 تهران می باشد که در موقعیت بسیار عالی و خوبی قرار دارد.
قیمت برج شاهگلی چقدر است؟
این پروژه از جمله پروژه های شهرک غرب تهران می باشد که قیمت آن به طور میانگین برای هر متر 82 میلیون تومان برآورد می شود.
برج شاهگلی در چه سالی ساخته شده؟
این برج از جمله سازه های قدیمی و معتبری می باشد که در سال های اوایل انقلاب ساخته شده است و از جمله گزینه هایی می باشد که بیشتر از 40 سال سابقه ساخت دارد.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
پیش بینی مسکن در سال 1403

پیش بینی مسکن در سال 1403

یکی از بخش های مهم در هر سال پیش بینی است که اقتصاددانان درباره آینده مسکن در سال آینده ارائه می دهند. اگر می خواهید آینده مسکن را بدانید با املاک مثلث همراه باشید.

آینده شغلی مشاوران املاک چه می شود؟

آینده شغلی مشاوران املاک چه می شود؟

یکی از انواع کسب و کارهایی که تاثیر چندانی از تکنولوژی نداشته است، املاک و مستعلات است که امروزه با وارد شدن به عرصه اینترنت می توان گفت که تکنولوژی راه نفوذ خود را به این کسب و کار پیدا کرده است. با این حال آینده مشاوران املاک چه می شود؟

برج پارسیان در خیابان صرافها سعادت آباد

برج پارسیان در خیابان صرافها سعادت آباد

در سعادت آباد سازه ها و برج های متعددی وجود دارد اما یکی از آن ها برج پارسیان بوده که در خیابان صرافها واقع شده است و یکی از گزینه های عالی برای سکونت در سعادت آباد به شمار می آید.

عمارت و برج زیبا ویستا سعادت آباد

عمارت و برج زیبا ویستا سعادت آباد

در میان تمامی برج هایی که در سعادت آباد قرار دارد، برج ویستا یکی از سازه هایی است که در میدان کاج واقع شده است و یکی از گزینه های عالی برای زندگی در سعادت آباد شناخته شده است.