صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/مجتمع سینا در شهرک غرب تهران

مجتمع سینا در شهرک غرب تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۸/۲۹381
مجتمع سینا در شهرک غرب تهران

شهرک غرب را به عنوان یکی از محله های لوکس و گران قیمتی که در منطقه 2 تهران قرار دارد می شناسید، این شهرک که یکی از معماری های آمریکایی را در خود دارد یکی از بخش هایی بوده که دارای خیابان و فاز های متنوعی است که هر یک از آن ها را در مقاله شهرک غرب مثلث برای شما نام برده ایم، اما در این بخش قصد داریم به مجتمع سینا که یکی از برج های خیابان ایران زمین به شمار می آید صحبت کنیم، مجتمع سینا شهرک غرب یکی از سازه هایی است که در نزدیکی برج لوکس دوبرال در خیابان ایران زمین واقع شده است.

مجتمع سینا

مجتمع سینا یکی از مجموعه های مسکونی است که در خیابان ایران زمین قرار داشته و از اطلاعاتی که در رابطه با این برج وجود دارد می توان به تعداد تمامی سازه هایی که در این مجموعه قرار دارد اشاره کرد، مجتمع سینا یکی از مجموعه های به نسبت گسترده بوده که از 38 مجتمع مسکونی تشکیل شده است.

موقعیت مکانی مجتمع سینا

اگر نگاهی به نقشه مجتمع سینا داشته باشید می بینید که این برج ها در میان خیابان ایران زمین و خیابان مهستان قرار دارند. به طور دقیق تر برج سینا در واقع در تقاطع این دو خیابان واقع شده است، اما از نظر آدرس این برج در خیابان ایران زمین به ثبت رسیده است، بنابراین اگر می خواهید در برج سینا اقدام به خرید آپارتمان کنید باید به آگهی های خرید آپارتمان در خیابان ایران زمین مراجعه کنید.

دسترسی مجتمع سینا

مجتمع سینا به طوری ساخته شده است که می توانید با زندگی و خرید آپارتمان در این مجتمع به راحتی و بدون نیاز به وسیله نقلیه به راحتی به امکاناتی از جمله بوستان، بیمارستان، مرکز خرید و مسجد به راحتی دسترسی داشته باشید.

مترو مجتمع سینا

در حال حاضر تعداد ایستگاه های مترو در شهرک غرب دو تا بوده که ایستگاه میدان صنعت و بلوار دادمان است که نزدیکترین ایستگاه مترو به برج سینا ایستگاه مترو میدان صنعت به شمار می آید.

ایستگاه اتوبوس

شما می توانید با استفاده از ایستگاه های اتوبوسی که در نزدیکی این مجتمع قرار دارد به راحتی خود را به برج سینا برسانید، ایستگاه اتوبوس سدروس، ایستگاه اتوبوس شهید دادمان و ایستگاه مترو گلستان جنوبی هر دو از جمله ایستگاه های اتوبوس در نزدیکی برج سینا هستند (اما لازم است بدانید که ایستگاه مترو گلستان جنوبی نزدیک تر است).

ایستگاه اتوبوس سدروس یکی از ایستگاه های اتوبوس در نزدیکی مجتمع سینا

خودرو شخصی

اگر می خواهید به برج سینا بروید و بلد نیستید که از کدام مسیر استفاده کنید؟ بزرگراه شیخ فضل الله یکی از نزدیک ترین بزرگراه هایی است که شما را به میدان صنعت شهرک غرب رسانده و پس از آن است که می توانید با وارد شدن به خیابان ایران زمین خود را به مجتمع سینا برسانید، این برج ایران زمین یکی از گزینه های اجاره آپارتمان در خیابان ایران زمین است که درخواست های متعددی دارد.

باغ و بوستان های مجتمع سینا

از جمله فضای سبزی که در نزدیکی مجتمع سینا قرار دارد می توان به:

  • بوستان شهید چشم آبدیده
  • بوستان گلستان
  • بوستان سدروس
  • بوستان رایان
  • باغ راه فدک

اشاره کرد، این مجموعه ها نشان می دهد که اطراف مجتمع سینا تماما با فضای سبز پر شده است که در روزهای آلوده سال این ناحیه می تواند به نسبت سالمتر زندگی کند.

بوستان سدروس یکی از بوستان هایی است که در نزدیکی مجتمع سینا قرار دارد.

بیمارستان برج سینا

یکی از نزدیک ترین بیمارستان هایی که در اطراف برج سینا قرار دارد، بیمارستان بهمن بوده که یکی از بیمارستان های فوق تخصص در شهرک غرب تهران بوده و آدرس دقیق این بیمارستان تهران، شهرک غرب، بلوار خوردین، خ. ایران زمین شمالی، بیمارستان بهمن است.

مرکز خرید برج سینا

از نزدیک ترین مراکز خریدی که می توانید از آن استفاده کنید، شهروند ایران زمین، میوه و تره بار مهستان، مرکز تجاری مهستان تماما از جمله امکانات رفاهی است که در نزدیکی این منطقه قرار دارد و شما می توانید با خرید آپارتمان در ایران زمین به تمامی این امکانات دسترسی داشته باشید.

زندگی در برج سینا

با توجه به صحبت هایی که انجام شده است، برج سینا از دسته مجموعه برج های ایران زمین از جمله برج دوبرال است و تمامی امکانات خیابان ایران زمین را می توانید با خرید آپارتمان در برج سینا به دست آورید. با این حال اگر دوست دارید که به سراغ زندگی در این مجموعه بروید، به شما پیشنهاد می کنیم تا فایل های خرید و فروش _ رهن و اجاره آپارتمان در ایران زمین را مشاهده کنید.

نزدیکترین ایستگاه مترو به مجتمع سینا چیست؟
ایستگاه مترو میدان صنعت یکی از نزدیک ترین ایستگاه های مترو در شهرک غرب است که به مجتمع سینا نزدیک میباشد.
مجتمع مسکونی سینا شهرک غرب در کجا قرار دارد؟
برج سینا یا مجتمع سینا در واقع یکی از مجتمع های مسکونی است که در خیابان ایران زمین و فاز یک قرار دارد.

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج های دوقلو در سعادت آباد را می شناسید؟ برج هلیوس همان برج های دوقلو مدرن و بسیار مشهوری است که در سعادت آباد تهران ساخته شده اند.

برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج ممتاز سعادت آباد تهران

سازه ای زیبا و مدرن در بلوار فرهنگ منطقه 2 تهران برج ممتاز، برجی زیبا با نمایی یونانی اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی از این برج و سازه به دست آورید می توانیم به شما این مقاله را پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید تا برج ممتاز را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.

معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

از میان تمامی برج های شهرک غرب تهران، برج مهتاب یکی از سازه هایی است که در بلوار دادمان واقع شده است و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در شهرک غرب تهران شناخته شده است.