صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/مجتمع آتی ساز سعادت آباد تهران

مجتمع آتی ساز سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۸/۲۸823
مجتمع آتی ساز سعادت آباد تهران

موقعیت مکانی مجتمع آتی ساز

این مجتمع در خیابان اوین سوری واقع شده است از شرق به اتوبان چمران از شمال به اتوبان یادگار امام از جنوب به اتوبان نیایش منتهی می شود.

این مجموعی از یک ورودی از خیابان سوری دراوین بر سه فاز 1-2-3 با گیت ورودی و نگهبانی مجزا تردد می شود، در مرکز این برج ها هر سه فاز دارای مجموعه فرهنگی – ورزشی و رفاهی می باشد، این مجموعه مسکونی یکی از شهرک هایی است که در نزدیکی مجتمع باغ بهشت قرار دارد.

ویدئویی از معرفی شهرک آتی ساز

اطلاعات مجتمع آتی ساز

در رابطه با مجتمع آتی ساز، شما می توانید بهترین امکانات را در این مجموعه مشاهده کنید. این مجموعه از جمله بخش هایی است که به صورت کاملا مهندسی شده طراحی شده است و از جمله امکانات این برج ها می توان به:

  • مساحت زمین :15500 متر مربع
  • سطح زیربنا: 381448
  • شامل :23 برج تا 31 طبقه

این ها از جمله اطلاعاتی است که در رابطه با هر یک از برج های مجتمع آتی ساز در سعادت آباد تهران وجود دارد. با توجه به مساحت زمینی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده است، مجتمع آتی ساز از امکانات متعددی در کنار معماری بسیار حرفه ای برخوردار است.

امکانات مجتمع آتی ساز

هر یک از واحد های مجتمع آتی ساز از دارای ویژگی های متعددی است، این درحالی است که هر یک از واحد ها از امکاناتی از جمله:

  • کف : سنگ – سرامیک – پارکت
  • سرویس آشپزخانه : ام دی اف – های گلس
  • سازه اسکلت از بتن سقف تیرچه بلوک و دال بتنی از کاموزیت
  • فضا سبز و مشجر آب و هوا خوب -مدیریت و نظارتگر قوی  مجموعه – شبکه آنتن مرکزی – صاعقه گیر- اعلا و اطفا حریق
  • سیست سرمایشی و گرمایشی : فن کوئل و داگ اسپیلت
  • دارای سه لاین آسانسور:دو لاین نفربر – یک لاین باربر
  • نگهبانی و گیت 24 ساعته و شیفتی

برخوردار است که نشان می دهد در هنگام تحویل هر یک از واحد های این مجموعه شما با یک واحد آپارتمانی خام در سعادت آباد رو به رو نبوده و برخی از امکانات را برای شما قرار داده اند.

متراژ واحد های برج آتی ساز

تنوع متراژ های واحد در برج آتی ساز در به نسبت بالا می باشد و شما می توانید انواع برج ها و سازه ها را به راحتی در این مجموعه مشاهده کنید، یکی از ویژگی های بارز و مهم در رابطه با این برج همین تنوع متراژی است؛ شما می توانید از 75 متری تا 206 متری (یک خواب تا چهار خواب ) را به راحتی در این مجموعه مشاهده کنید.

  • 75 متری (یک خواب )
  • 85 متری (یک خواب )
  • 102 متری (دو خواب)
  • 120 متری (دو خواب)
  • 125 متری (دوخواب)
  • 137 متری(دو خواب)
  • 144متری(دو خواب)
  • 157 متری(سه خواب)
  • 187 متری (سه خواب)
  • 206 متری(چهار خواب)
مشاهده تمامی فاز های شهرک آتی ساز واقع در سعادت آباد تهران به همراه امکانات

فاز یک

فاز یک قدیمی تر از فازهای دیگر است و دارای 9 برج در دو قسمت 10 و 18 طبقه کنار همدیگر هستند، از لحاظ فضای سبز و مشاعات و لابی بسیار منحصر به فرد هست همه از هنرمندان صدا و سیما قشر فرهیخته جامعه هستند، برج های 1 تا 9 در فاز یک هستند و قیمت متری هم 10 تا 15 میلیون تومان گران تر هستند، این برج ها در نزدیکی میدان فرهنگ و میدان طهرانی مقدم واقع شده اند و شما می توانید از امکانات موجود در این میدان ها استفاده کنید.

فاز دو

تشکیل شده از 9 برج از لحاظ قدمت ساخت جوانتر و نوسازتر از فاز 3 می باشد این فاز هم به لحاظفضای سبز  و نظام ساکنین  همانند فاز یک هستند  ولی تفاوت در تعداد طبقات برج هاست بعضی ها هم تا 25 طبقه ادامه دارد برج ها 19 طبقه یا 9 طبقه هستند، موارد فوق به لحاظ داشتن بالکن های 68 متری و ورب ذر طبقات تعداد طبقات را کم می کند.

فاز سه

در قسمت شرقی این مجموعه قرارداد به لحاظ قدمت جوان تر و نوساز تر و کاملا برج هستند تعداد طبقات مساوی هستند و همه 26 طبقه هستند این مجموعه به لحاظ فضای سبز ضعیف تر از فازهای دیگر هستند ولی به لحاظ ویو و چش انداز از تمامی فازها قوی هستند.

در آتی ساز بعضی از واحها دارای پارکینگ و انبار خاص تری نسبت به دیگر واحدها ار به این شکل که در طبقه همکف خیابان (زیر برج) یک انباری و پارکینگ به صورت باکس و گاراژی هستند، که درب مجزا دارند قیمت این پارکینگ و انباری به صورت مجزا محاسبه می شود.

بقیه آپارتمان ها پارکینگ در زیر برج دارند به اضافه انباری ولی الزاما کنار هم نیستند، تعداد محدودی از پارکینگ ها به به صورت تقسیم بندی شده در محوطه هستندو عرصه از این مجموع اوقاف هست و تعداد واحدها در طبقات یکسان نیست.

خرید آپارتمان در آتی ساز

این شهرک یکی از سازه هایی است که در نزدیکی مجتمع باغ بهشت واقع شده است و نزدیک ترین خیابان به این مجموعه را می توان خیابان 24 متری دانست و برای خرید آپارتمان در خیابان آتی ساز بهتر است که به سراغ آگهی های خرید آپارتمان در خیابان 24 متری بروید. در حوزه خرید و فروش آپارتمان و یا اجاره آپارتمان در شهرک آتی ساز تنها کافی است که با مشاوران املاک مثلث تماس بگیرید تا بهترین فایل ها و واحد های ملکی این مجموعه را به شما ارائه دهند.

قیمت اپارتمان در مجموعه آتی ساز به چه صورت است؟
برای آگاهی از قیمت و شرایط خرید آپارتمان در آتی ساز می بایستی به آگهی های خرید آپارتمان در سعادت آباد مراجعه کنید.
شهرك آتي ساز سعادت آباد کجاست؟
شهرک آتی ساز یکی از شهرک هایی است که در نزدیکی میدان فرهنگ قرار دارد و یکی از شهرک های نزدیک به آتی ساز، مجتمع باغ بهشت است.

1

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

نادر

برج های آتی ساز معماری خیلی جذابی داره

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج هلیوس سعادت آباد تهران

برج های دوقلو در سعادت آباد را می شناسید؟ برج هلیوس همان برج های دوقلو مدرن و بسیار مشهوری است که در سعادت آباد تهران ساخته شده اند.

برج ممتاز سعادت آباد تهران

برج ممتاز سعادت آباد تهران

سازه ای زیبا و مدرن در بلوار فرهنگ منطقه 2 تهران برج ممتاز، برجی زیبا با نمایی یونانی اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی از این برج و سازه به دست آورید می توانیم به شما این مقاله را پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید تا برج ممتاز را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.

معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

برج مهتاب در شهرک غرب تهران

از میان تمامی برج های شهرک غرب تهران، برج مهتاب یکی از سازه هایی است که در بلوار دادمان واقع شده است و یکی از گزینه های مناسب برای سکونت در شهرک غرب تهران شناخته شده است.