صفحه اصلی/بلاگ/معرفی محله های تهران/ایوانک منطقه‌ای سرسبز و دلپذیر

ایوانک منطقه‌ای سرسبز و دلپذیر

ایوانک منطقه‌ای سرسبز و دلپذیر

محله های شهری همواره جایی برای اتفاقات جذاب و مهم در زندگی انسان ها بوده اند. ایوانک، یکی از زیباترین محلات شهری تهران، در ناحیه 7 منطقه 2 واقع شده است که از تمامی امکانات و دسترسی های لازم برخوردار است. در این مقاله، ما به شما تصویری جامع از محله ایوانک زیبا و جذاب را ارائه خواهیم داد.

محله ایوانک تهران

ایوانک از دسته محله های تهران است که در منطقه 2 تهران و در بخش جنوبی این منطقه واقع شده است، از سمتی دیگر بلواری به نام ایوانک وجود دارد که یکی از اصلی ترین خیابان های محله ایوانک، در شمال غرب تهران واقع شده است از سمتی دیگر ایوانک طیف وسیعی از امکانات شهری که در دسترس قرار دارد، نه تنها ساکنان ایوانک بلکه تمامی تهرانی ها را جذب می کند. همچنین، این خیابان میزبان ساختمان های دوقلو وزارت بهداشت است که افتخار شهرک غرب را افزایش می دهد.

اگر به دنبال یکی تجربه زندگی شهری شگفت انگیز در تهران هستید. محله ایوانک انتخابی بی نظیر است. این محله گویی به عنوان یک گنج پنهان در قلب تهران با زیبا هایی طبیعی و فرهنگ متنوع خود، شما را در خود جذب خواهد کرد و تجربه ی یک محله ی منحصر به فرد را ارائه خواهد داد.

تاریخچه محله ایوانک

محله ایوانک نخسیتین بار در سال 1355 به وجود آمد. این منطقه در آن زمان، به عنوان یک بیابان شناخته می شد. طرح اصلی برای محله ایوانک، احداث خانه های ویلایی به منظور سکونت گروه مرفه و کارمندان صدا و سیما بود. این خانه های ویلایی به صورت 2 طبقه طراحی و احداث شدند و مانند محله شهرک غرب این محله نیز با معماری شبیه به معماری آمریکایی ساخته شده است. زندگی در این محله و ایجاد تنوع در فعالیت تفریحی از اهداف مهم در طراحی های محله ایوانک بود. از لحاظ شهرسازی، ایوانک به الگوی مدرن شهرسازی شهرک غرب پیروی می کرد و برنامه ریزان قصد داشتند تا محله به یکی از مدرن ترین مناطق شهری تبدیل کنند، خرید آپارتمان در ایوانک یکی از گزینه هایی است که می توانید برای زندگی در منطقه 2 تهران در نظر داشته باشید.

موقعیت مکانی محله ایوانک

اگر دوست دارید بدانید که ایوانک در کجا قراردارد بهتر است به سراغ منطقه 2 تهران برویم، این محله یکی از بخش هایی است که در ناحیه 7 منطقه 2 تهران واقع شده است و از سمتی دیگر این منطقه در مجاورت شهرک غرب واقع شده و این موضوع سبب شده تا به شهرک غرب ایوانک شناخته شود (این نزدیکی سبب شده است تا قیمت خانه در ایوانک بالا رفته و به قیمت خرید آپارتمان در شهرک غرب نزدیک شود.)، محله ایوانک از چهار جهت جغرافیایی به محله های زیر دسترسی دارد:

  • از سمت شمال محله سپهر
  • از سمت جنوب شهرک آزمایش
  • از سمت شرق شهرک غرب
  • از سمت غرب پونک

در بین محلات و شهرک های فوق کمتر کسی نام محله سپر به گوشش خورده است که در این زمینه می توانید آشنایی با محله سپهر را مطالعه کنید. همانطور که مشاهده می کنید این محله به محله های مهمی در تهران راه داشته و خرید خانه در ایوانک سبب می شود تا شما به تمامی این امکانات دسترسی داشته باشید. خیابان ایوانک شهرک غرب یکی از بهترین بخش ها در منطقه 2 تهران برای زندگی به شمار می آید چرا که شما با زندگی در این منطقه به راحتی به محله های مهم تهران دسترسی خواهید داشت؛ اگر تمایل دارید تا از قیمت خانه در ایوانکی آگاهی داشته باشید از نمودار قیمت ملکی در مثلث دیدن کنید.

سرای محله ایوانک واقع در محله ایوانک یکی از محله های مهم در تهران است.

محله ایوانک تهران روی نقشه

اگر می خواهید با محله های منطقه 2 آشنایی کاملی داشته باشید. بهترین راه استفاده از نقشه هوایی است. شما با استفاده از نقشه هوایی ایوانک می توانید به راحتی به موقعیت مکانی و دسترسی ایوانک اشراف داشته و بفهمید که ایوانک تهران کجاست.

دسترسی های محله ایوانک

همانطور که از قبل نیز بیان شد محله ایوانک یکی از بهترین دسترسی ها را در شهرک غرب دارد در زیر بیشتر در مورد دسترسی های محله ایوانک توضیح خواهیم داد.

  • از شمال: با بلوار دادمان، بلوار فرحزادی و خیابان زرافشان شمال
  • از شرق: با خیابان حسن سیف، میدان صنعت، بلوار پاکنژاد و بزرگراه شیخ فضل الله
  • از جنوب: با بزرگراه همت محدود می گردد.
  • از سمت غرب: به بزرگراه یادگار امام وصل می شود.

همچنین هنگام گذر از بلوار دادمان و دیگر خیابان های شهرک غرب مشاهده خواهید کرد که در مجاورت محلات زیر نیز قرار دارد: شهرک آزمایش، شهرک غرب، مرزداران، کوی نصر، پونک و سپهر برخورد دارد.

ایوانک تهران به محله های متعددی دسترسی دارد و یکی از محله های مناسب سکونت به شمار می آید.

امکانات محله ایوانک

در محیط پرانرژی ایوانک، می توانید به تجربه های متنوعی دست پیدا کنید. این منطقه به ارائه امکانات و مکان های جذابی معروف است که شامل موارد زیر میشود.

رستوران های محله ایوانک

آیا به دنبال تجربه هیا جذاب در دنیا رستوران های هستید؟ محله ایوانک با داشتن رستوران های جذاب می تواند میزبان شما باشد در زیر برخی از رستوران های معروف محله ایوانک را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • کافه رستوران لانجین
  • رستوران روحی
  • کافه رستوران کازا چیرو
  • رستوران گیاهی زمین
  • مراکز خرید ایوانک

پاساژ های محله ایوانک

اگر شما یکی از علاقمندان به خرید و تجربه ی متنوع هستید، محله ایوانک دارای مراکز خرید جذابی است که برای شما تجربه ی خرید خاص و لذت بخش را فراهم می کنند:

  • مرکز خرید پلاتین
  • مجتمع تجاری گل افشان
  • مجتمع تجاری اداری آریو
  • میلاد نور
مرکز خرید پلاتین یکی از امکانات مهمی است که در ایوانک وجود دارد

بوستان های محله ایوانک

محله ایوانک با پارک و بوستان های زیبا خود یک مقصد آرامش بخش و سبز درون شهری است. بوستان خوارزم و بوستان ایوانک از جمله این مکان های دل پذیرهستند که به شما فرصتی برای لذت بردن از طبیعت و تنقلات در فضای باز می دهند. با قدم زدن در این بوستان ها می توان از آرامش و زیبایی هایی که در دل شهر پیدا می شود، لذت ببرید.

بوستان خوارزم یکی از بوستان هایی است که در محله ایوانک تهران واقع شده است.

قیمت خانه در ایوانک تهران

محله ایوانک با دسترسی های عالی، امکانات تنوع پذیر و فضای زیبا، یکی از محبوب ترین مناطق شهری تهران است. این محله به شما تجربه یک زندگی شهری منحصر به فرد با فرهنگ و طبیعت زیبای خود برای شما به ارمغان می آورد. از این رو است که چه در حوزه خرید و چه در حوزه اجاره آپارتمان در ایوانک شما میتوانید، از املاکی های منطقه 2 تهران در این حوزه مشاوره دریافت کنید. از سمتی دیگر این منطقه بر اساس آمار های درخواست خرید ملک در منطقه 2 برای سکونت گزینه عالی به شمار می آید.

ایوانک تهران کجاست؟
ایوانک یکی از محله هایی است که در ناحیه 7 منطقه 2 تهران واقع شده است و یکی از محله هایی است که در مجاورت شهرک غرب قرار دارد.
ایوانک منطقه چند است؟
ایوانک یکی از محله های منطقه ۲ تهران به شمار می آید و از نظر رتبه کیفیت زندگی این منطقه در دسته بهترین منطقه تهران به شمار می آید.
سرای محله ایوانک کجاست؟
آدرس سرای محله ایوانک واقع در خیابان گل افشان شمالی، خیابان گل افشان جنوبی واقع شده است. شماره تماس این مجموعه 02188570022

0

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی فلای لند در پارک پرواز

معرفی فلای لند در پارک پرواز

یکی از بخش های تفریحی در منطقه 2 تهران را می توان فلای لند معرفی کرد، اگر شما هم دوست دارید آخر هفته های متفاوتی را تجربه کنید؛ می توانیم به شما فلای لند را معرفی کنیم.

برج زرین شهرک غرب تهران

برج زرین شهرک غرب تهران

برج مسکونی زرین، از جدید ترین برج هایی است که زیر نظر شرکت تکلار ساخته شده است.

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

معرفی برج پرسپولیس در شهرک غرب تهران

برج پرسپولیس یکی از برج های مسکونی خاص و معروف در شهرک غرب تهران است. این برج در خیابان حسن سیف و در خیابان دوازدهم قرار دارد. برج پرسپولیس به عنوان یکی از بلندترین برج های زیبا در شهر تهران شناخته شده است.

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

مرکز خرید میلاد نور شهرک غرب تهران

یکی از مراکز خریدی که در منطقه 2 تهران واقع شده است و می توانید برای آخر هفته های خود از آن استفاده کنید، مرکز خرید میلاد نور میباشد. این مرکز خرید یکی از گزینه های عالی برای شماست.

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

آشنایی با برج تماشا سعادت آباد تهران

یکی از سری برج های واقع در بلوار فرحزادی را می توان برج تماشا معرفی کرد، این برج واقع در سعادت آباد بوده و یکی از سازه های لوکس در این منطقه معرفی می شود.