صفحه اصلی/وبلاگ/برج های تهران/آشنایی با برج ماهان سعادت آباد تهران

آشنایی با برج ماهان سعادت آباد تهران

برج های تهران۱۴۰۲/۵/۲۸701
آشنایی با برج ماهان سعادت آباد تهران

قطعا زندگی سعادت آباد از دسته محله هایی است که برای زندگی اولویت هر فردی است که خرید آپارتمان در منطقه 2 را انتخاب کرده است. این موارد سبب شده تا افراد با ساخت و ساز های مداوم سعادت آباد را تا حد امکان بروز و مدرن نگه دارند؛ این موارد از دلایلی است که برج های سعادت آباد تهران به صورت مداوم در حال افزایش باشد و از سمتی دیگر این محله به یکی از محله های اروپایی در تهران تبدیل شود. این روزها خرید برج در سعادت آباد یکی از اولین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال زندگی در سعادت آباد و یا محله های اطراف آن هستند به شمار می آید.

برج ماهان سعادت آباد

از جمله مجتمع مسکونی هایی که در سعادت آباد تهران واقع شده است؛ مجتمع مسکونی ماهان است که از دست سازه های لوکسی می باشد که در منطقه 2 تهران طرفداران بسیاری برای اجاره آپارتمان در سعادت آباد است. با ما همراه باشید تا به شما اطلاعات لازم برای زندگی در این برج را به بدهیم.

محله پرواز

قطعا محله پرواز در سعادت آباد را می شناسید. اگر شما از طرفداران فیلم ژوراسیک باشید قطعا به پارک ژوارسیک سعادت آباد رفته اید و با محله پرواز آشنایی ابتدایی را دارید. این منطقه از دسته محله های تهران است که موقعیت خیلی خاصی را در دست دارد و شما با خرید آپارتمان در سعادت آباد و محله پرواز می توانید یک زندگی آرام و دلنشین را در تهران شلوغ تجربه کنید. مجتمع مسکونی ماهان از دسته مجموعه هایی است که در این محله قرار دارد. اگر علاقه مند هستید تا درباره محله پرواز اطلاعات داشته باشید؛ پیشنهاد ما به شما این است که حتما مقاله محله پرواز منطقه 2 را مطالعه کنید.

موقعیت مکانی برج ماهان

خب در ابتدای راه در رابطه با مجتمع ماهان متوجه شدیم که در محله پرواز قرار دارد؛ اما برج ماهان در کجا قرار دارد؟

در ابتدای راه باید به سراغ میدان بهرودی بروید. در این میدان شما باید به سمت بلوار شاهنامه که در بخش شرقی میدان قرار دارد بروید. در این بخش با وارد شدن به بلوار شاهنامه و حرکت به سمت جنوبی این محله و عبور از خیابان آهنگرانی می توانید خود را به مجتمع ماهان برسانید. اگر شما دوست دارید آگهی های برج ماهان در حوزه خرید و یا اجاره مشاهده کنید. می توانید از آگهی های اجاره آپارتمان در پرواز استفاده کنید.

دسترسی برج ماهان

اگر به برج های ماهان رفته باشید؛ می بینید که این برج از سمت شمالی به میدان بهرود و از سمت جنوب به بزرگراه یادگار امام جنوب دسترسی دارد. یکی از ویژگی های ممتازی که در رابطه با مجتمع ماهان برقرار است دسترسی بسیار عالی این مجتمع در بخش غربی و در نزدیکی میدان بهرود به پارک پرواز است. شما می توانید در برج ماهان به راحتی هتل اسپیناس پالاس را مشاهده کنید و از خدمات این هتل استفاده کنید.

از سمتی دیگر شما می توانید با اجاره در برج ماهان به راحتی  از امکاناتی که در اطراف این مجتمع مسکونی قرار دارد استفاده کنید. شما می توانید به جای خرید آپارتمان 90 متری در سعادت آباد با خرید یک واحد در برج ماهان به راحتی از متراژ های بیشتر و هزینه کمتر پرداخت کنید.

برج ماهان در سعادت آباد یکی از مجموعه های معتبر است.

حمل و نقل

اگر می خواهید رفت و آمد راحتی به برج ماهان داشته باشید. یکی از راه های آن استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است. یکی از مواردی که در حوزه خرید ملک می تواند تاثیر بسیاری بر قیمت داشته باشد، میزان دسترسی آگهی مورد نظر به حمل و نقل عمومی است؛ چه در حوزه اجاره آپارتمان در سعادت آباد و یا هر محله ای باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

ایستگاه مترو

خب قطعا برای رفتن به این محله باید از ایستگاه مترو سعادت آباد استفاده کنید. از جمله ایستگاه های مترو می توان میدان کتاب اشاره کرد. ایستگاه مترو کتاب یکی از دسترسی های مناسب برای رفتن است.

ایستگاه اتوبوس

یکی از راحت ترین روش ها برای رفت و آمد به مجتمع ماهان استفاده از ایستگاه های اتوبوس است و از نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس می توان به ایستگاه های زیر اشاره کرد:

ایستگاه اتوبوس میدان بهرود و ایستگاه اتوبوس ماهان

اطلاعات برج های ماهان

بر اساس اطلاعات ساختاری مجتمع ماهان دارای 5 برج مجزا است که به نام های زیر شناخته می شوند.

  • فردوسی
  • رازی
  • فارابی
  • جامی
  • رودکی

هر یک از مسکونی های ماهان می تواند دارای قیمت های متفاوتی باشد که بسته به موقعیت و ویو و دیگر المان ها جابه جا می شود. اگر شما دوست دارید زندگی در این برج را تجربه کنید، می توانید از فایل های آگهی اجاره آپارتمان در بام تهران سعادت آباد استفاده کنید.

خرید آپارتمان در برج ماهان

بیشترین درخواست های ملکی برای خرید در این برج ها به صورت اجاره است. اگر شما می خواهید فایل های اجاره برج در ماهان را مشاهده کنید کافی است به سراغ صفحه خرید آپارتمان در پرواز بروید. با مشاهده این آگهی ها می توانید به راحتی گزینه مورد نظر خود را برای زندگی انتخاب کنید.

این مقاله در این بخش به پایان می رسد. این مجموعه توسط هلدینگ مثلث جمع آوری شده است تا شما شناختی کامل از برجهای سعادت آباد داشته باشید. با قرار دادن نظرات و امتیاز دهی به مجموعه ما می توانید ما را در نوشتن مطالب دیگر راهنمایی کنید.

2

نظر درباره این موضوع نوشته شده است

باران

من تاحالا راجب برج ماهان نمی دونستم ممنونم ازتون

محمد

من مقاله پارک ژوارسیک را خوندم اگر می شه محله پرواز هم بزارید مرسی

ارسال نظر

ارسال
جدیدترین اخبار و مقالات
معرفی میدان صنعت

معرفی میدان صنعت

یکی از میدان های مهمی که در شهرک غرب تهران قرار دارد و از جمله میادین مهم نه تنها در شهرک غرب بلکه در منطقه 2 تهران به شمار می آید، میدان صنعت است. اگر شما با استفاده از مترو به منطقه 2 رفته باشید؛ قطعا این میدان را با مترویش می شناسید.

آشنایی با بلوار پردرخت درختی شهرک غرب تهران

آشنایی با بلوار پردرخت درختی شهرک غرب تهران

خیابان درختی یکی از خیابان هایی که در منطقه 2 تهران و در محله سپهر تهران قرار دارد، این خیابان درختی در واقع یکی از بلوار هایی است که در محله سپهر واقع شده است و به نام بلوار شهید درختی شناخته می شود.

برج ستاره در سعادت آباد تهران

برج ستاره در سعادت آباد تهران

برج ستاره یکی از برج های واقع در سعادت آباد است که می توانید برای سکونت در نظر داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر درباره برج ستاره املاک مثلث می تواند راهنمای شما باشد.

برج نور سعادت آباد تهران

برج نور سعادت آباد تهران

برج نور یکی از سری برج هایی است که در سعادت آباد تهران واقع شده است، این برج یکی از سازه های زیبا در سعادت آباد است که می توانید برای سکونت در نظر داشته باشید.

برج اسکای در سعادت آباد تهران

برج اسکای در سعادت آباد تهران

از میان برج ها و سازه های مدرنی که در سعادت آباد وجود دارد، امروز می خواهیم درباره برج اسکای یکی از سازه های زیبا و مرتفع در سعادت آباد تهران صحبت کنیم. با ما همراه باشید.